مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبرگزاری ها و مخابرات.

[box]مخابرات ما- کدام خبرگزاری ها به خبرهای مخابراتی اهمیت داده اند؟[/box]

 

مخابرات ما- در طی روزهای اخیر به خبرهای منتشره در سایت ها و خبرگزاری ها دقت کردیم.می خواستیم بدانیم کدامیک به خبرهای مخابراتی اهمیت میدهند و البته به کدام خبر.

در میان سایتها و خبرگزار یها ایلنا در ردیف اول است.جالب اینکه این خبرگزاری فقط به خبرهای تجمع و اعتراض علاقه نشان داده است.

حدود 50 درصد خبرها با سر منشا ایلنا به رسانه ها راه پیدا کرده است. این تعداد خبر در مقابل رسانه های دیگر بسیار قابل توجه است.

بقیه رسانه ها یک یا دو خبر داشته اند که یا در مورد تجمع بوده یا خبرهای پراکنده مخابراتی را نوشته اند.

به چند مبتدای خبری توجه کنید:

[box]

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،کارکنان معترض به عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل ووضعیت  قراردادی نشدن خود معترض بودند.

ایران آنلاین / به گزارش خبرگزاری ایلنا، اعتصاب و تجمع روز یکشنبه در مقابل ساختمان‌های شرکت مخابرات و نیز دفتر علی ساری، یکی از نمایندگان مجلس در اهواز، در شرایطی برگزار شد که کارکنان شرکتی مخابرات در مشهد از دو هفته پیش دست به اعتراض صنفی زده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، تعدادی از نیروهای شرکتی مخابرات همدان امروز از صبح به مدت چند ساعت در حیاط و مقابل این شرکت تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز برخی از نیروهای شرکتی مخابرات همدان در مقابل این شرکت تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با گذشت بیش از ده روز از شروع اعتراضات کارکنان شرکتی مخابرات در مشهد، این اعتراضات همچنان ادامه دارد و به شهرها و استان‌های دیگر هم کشیده شده است.

خبرآنلاین لرستان، معترضان به عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل اعتراض کردند و خواستار انعقاد قرارداد مستقیم با مخابرات و رفع تبعیض و برقراری امنیت شغلی شدند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ده روز از تجمع تعدادی از کارگران شرکتی مخابرات مشهد مقابل ساختمان مرکزی مخابرات استان خراسان رضوی ….

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (شنبه/ دهم تیرماه) کارکنان شرکتی مخابرات در شهرهای مختلف استان لرستان دست از کار کشیدند و در اعتراض به وضعیت نامساعد شغلی تجمع کردند.

جمعی از کارکنان شرکتی مخابرات خوزستان در تماس با ایلنا از تجمع امروز صبح خود (دهم تیرماه) خبر دادند.

[/box]

پیشنهاد می کنیم یکی از همکاران که فرصت بیشتری دارد آماری از خبرهای مخابراتی بگیرد. تحقیق جالبی خواهد شد.

786450cookie-checkخبرگزاری ها و مخابرات.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. همشهری می گوید

    با عرض سلام خدمت سردبیر محترم در مورد این خبر که این ماه پاداش مجمع که 10 الی 15 روز است وبه احتمال زیاد پرداخت خواهد شد لطفا اطلاع رسانی فرمایید با تشکر.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      راستش قبل از شما یکی از همکاران اینو گفت و من پرس و جو کردم.
      ولی بمن گفتن که اصلا همچه چیزی مطرح نشده در جلسه.

نظرات بسته شده است.