مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

توضیح مخابرات ما بر یک خبر (پاسخ مخابرات ایران یا مخابرات خراسان رضوی)!

[box]مخابرات ما – اولین ساعات روز دوشنبه خبری منتشر شد که اشکالاتی ایجاد کرد.[/box]

 

مخابرات ما – اتفاقا شب گذشته خود من خبرها را تنظیم کردم و خبر خاص پاسخنامه مخابرات … را در سایت مخابرات ما منتشر کردم.کار من هم هیچ اشکالی نداشت.

اجازه بدهید برایتان توضیح بدهم.

در خبرگزاری فارس در خراسان رضوی به این خبر برخوردم.

1- لینک خبر این است.: http://razavi.farsnews.com/news/13960411001423

2- تصویر خبر این است:

3- این خبر هم اکنون نیز روی سایت مورد نظر وجود دارد برای کسانی که دنبال بهانه می گردند.

*****

بنابراین مشاهده می کنید که هیچ اشتباهی از سوی ما صورت نگرفته است.

اما لازم است توضیحی بدهم برای دوستان.

شب گذشته وقتی خبر را می خواستم منتشر کنم , احساس کردم متن خبر به پاسخ خراسان رضوی نمی خورد.ولی وقتی زیرش نام این شرکت ضرب شده است, کار دیگری از من برمی آید؟

گذشته از آن, از آنجا که شرکتی بنام خراسان رضوی وجود ندارد , هیچ اشکالی ندارد که خراسان رضوی پاسخ مخابرات ایران را بعنوان پاسخ رسمی خود, به رسانه ها بدهد.هر چند که بهتر بود نام مخابرات ایران را در ذیل آن درج میکرد.

بنظر می رسد در هیاهوی فشار و سرعت کار رسانه ها, خبرگزاری فارس, پاسخ ارسالی مخابرات خراسان رضوی را به عنوان مخابرات ایران تلقی نکرده است.البته این هم اشکالی ندارد.

صبح وقتی خبر پاسخ مخابرات ایران را در خبرگزاری ها دیدم احتمال دادم اشتباهی صورت گرفته باشد.لذا خبر قبلی را برداشتم و خبر جدید را گذاشتم.

هرگز فکر نمی کردم خبرهای سایت مخابرات ما به این سرعت فراگیر شود و به این سرعت روی بورس خبری برود وگرنه همان لحظه توضیح می دادم. هر چند که آن بخشی از خوانندگان که صبح دوشنبه تا ظهر ساعت دو ی بعدازظهر با من در ارتباط بودند و برای حل برخی مشکلات با من حرف میزدند می توانند شهادت بدهند که به احترام این دسته از خوانندگان که تلفنی با من صحبت می کردند , من فرصتی برای توضیح نداشتم.

ضمن اینکه من خودم این اشتباه را کرده بودم و باید خودم توضیح میدادم.

بهر حال از خوانندگان عزیز و فهیم مخابرات ما بابت انتشار پاسخ مخابرات ایران, به نام مخابرات خراسان رضوی عذرخواهی میکنم و رسما اعام میکنم که اشتباه از ما نبوده است ولی می پذیرم که باید دقت بیشتری بخرج می دادم.

اما این هم عکس آخر, تیر نهایی بر یک تصور :

امیدوارم دوستان خوب ما, عذر ما را بپذیرند و بدانند که اشکال از ما نبوده است. البته بری از اشتباه نیستیم و هر وقت اشتباهی داشته ایم صمیمانه عذرخواهی کرده ایم.

 

787020cookie-checkتوضیح مخابرات ما بر یک خبر (پاسخ مخابرات ایران یا مخابرات خراسان رضوی)!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. احمدازشیراز می گوید

    درود وافرین به این شهامت کاش تمام مسعولین هم درقبال کارشان پاسخگوبودنند

نظرات بسته شده است.