مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دوشنبه, مخابرات در رسانه ها.

[box]مخابرات ما- امروز مخابرات در رسانه ها روز آرامی داشت. بر خلاف روز گذشته.[/box]

 

مخابرات ما – دوشنبه شب , به سیاق روزهای گذشته گشتی در دنیای خبری رسانه ها زدیم تا همه خبرهای مربوط به مخابرات را برای شما یک جا جمع کنیم.

در جستجوگر (خبرفارسی) به جستجو پرداختیم اما در روز دوشنبه خبری با عنوان مخابرات نداشت:

 

(شهر خبر ) را هم جستجو کردیم چیز قابل به عرضی نداشت:

اما در محدوده مخابرات ایران در طی دو روز گذشته تصمیمات مهمی گرفته شده است تا به این اتفاقات پایان دهد.

787120cookie-checkدوشنبه, مخابرات در رسانه ها.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. جعفری می گوید

    دوست عزیز آتش بازی برای چی! بجاش نمادین پاره کن! خطر نداره وامن تره! بجاش درخواست کن مثل مزایده فروش! چوب بزن! مدرک کارشناسی !30 روز نبود! ضرر می کنی ها! 25 روز !بازم نبود! و……………..! اخرش 10 روز ! باز نبود! بابا بیائید 10 میلیون هم روش ! مبارکه! حالا هیئت مدیره قبول کرد!

  2. احمدی می گوید

    سر دبیر جان با توجه به خبر های واصله نظر به اینکه بر اساس تصمیمات متخذه هیئت مدیره ومدیرعامل ومعاونت منابع انسانی شرکت مخابرات ایران ومفاد بخشنامه بازنشستگی که طی ماه آتی ابلاغ می گردد !هیچگونه بذل عنایت وتوجهی به پرسنل دارای مدارک کارشناسی وکارشناسی ارشد در طی 2 سال گذشته وبخشنامه جدید ننموده است وگوئی هیچ گونه جایگاهی برای این گروه از همکاران قائل نمی باشد لذا با بیان ودرخواست از تمامی همکاران در آستانه بازنشستگی که دارای سابقه 30 به بالا می باشندخواهشمند است به صورت نمادین اقدام به آتش کشیدن مدارک تحصیلی مقاطع کارشناسی وکارشناسی ارشد وارسال تصاویر مربوطه به رسانه مخابرات ما وسایر رسانه را دارم.وبا این عمل اعتراض خویش را نسبت به تعلل وعدم شمول این دسته از همکاران در بهره مندی از مزایای بازنشستگی تشویقی اعلام نمایند.

  3. تبریز می گوید

    سلام و احترام
    (اما در محدوده مخابرات ایران در طی دو روز گذشته تصمیمات مهمی گرفته شده است تا به این اتفاقات پایان دهد.)چه تصمیماتی ؟میشه توضیح دهید؟

  4. Mory می گوید

    سلام آقای سردبیر. میشه بگین چه اتفاقات مهمی؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      افتاد دیگه.
      حالا خبرهاش هم نوشته شده.همکارانم نوشتن

نظرات بسته شده است.