مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

همراه اول , مخابرات ایران در اقدامی تحسین برانگیز 1300 کانتینر و کانکس را به مناطق زلزله زده می فرستد.

[box]مخابرات ما – همراه اول و مخابرات ایران با این اقدام خود تحسین همکاران را بهمراه داشت.[/box]

 

مخابرات ما – امشب با خبر شدیم شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار در اقدامی شایسته , حدود 1300 کانتینر خود را به مناطق زلزله زده اختصاص می دهد.

یک هفته ای هست که اعضای سایت مخابرات ما و همکاران مخابراتی این پیشنهاد را مطرح کرده اند و هر روز در تمام استانها از آن دفاع میکردند. در حقیقت هم به مخابرات و همراه اول پیشنهاد را رسانده اند و هم اینکه توسط افرادی در استانها  مانند استانداران و فرمانداران  زمینه طرح را فراهم کرده اند.

از طرفی زمانی که مهندس یوسف پور در کرمانشاه بوده این ایده  توسط مهندس قبادیان مدیر منطقه کرمانشاه مطرح شده است.

تمامی این فعالیتها به آنجا رسید که  که هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار در تصمیم اخیرشان مصوب کرده اند که 1300 کانتینر به مناطق زلزله زده اختصاص یابد.

این کانتینر ها قبلا برای استفاده همراه اول در سایتهای مختلفش خریداری شده است ولی در حال حاضر استفاده ای ندارد و هر استان تعدادی از آنان را در اختیار دارد.

این خبر برایمان جالب بود لذا در ارتباطی با مهندس قبادیان مدیر منطقه کرمانشاه جویای چند و چون کار شدیم.

گفته شد در توافقی  بین شرکت مخابرات و آماد پشتیبانی   مقرر گردیده است که کار انتقال کانتینرها از استانهای مختلف به مناطق زلزله زده توسط سپاه انجام شود ضمن اینکه برخی تغییرات و یا تعمیرات نیز باید در اینها انجام شود که آن هم توسط سپاه انجام خواهد شد.

در انتها  مخابرات منطقه کرمانشاه  با ساختمانی زیبا کانتینر ها را در گام آخر کامل میکند.

همانطور که از لحظه انتشار خبر بسیار از همکاران  , با توجه به تلاش هایشان برای تصویب این طرح, بسیار خوشحال شده اند, مردم نیز این خبر را شنیده اند و آن را با هوشیاری کامل  دنبال کرده اند.

از امروز این فعالیت در استانهای مختلف آغاز شده است اما کرمانشاه در آن پیشگام بوده است.

به گفته مهندس قبادیان 18 کانتینر از موجودی همراه اول د راستان کرمانشاه به سپاه کرمانشاه تحویل شده است که بزودی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

در این باره خبرهای کاملتری منتشر خواهیم کرد.

 

 

 

839780cookie-checkهمراه اول , مخابرات ایران در اقدامی تحسین برانگیز 1300 کانتینر و کانکس را به مناطق زلزله زده می فرستد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.