شما نوشته اید- با طرح طبقه بندی, و حذف بخش های فنی و پاسخگویی دنیال چه چیزی هستید؟
[box]مخابرات ما- سردبیر به من گفته بود در مورد ضرورت تغییر طرح طبقه بندی و اجرای آن برای بخش هایی که مستقیم با مردم سر و کار دارند مطلبی بنویسم. دیدم این کامنت همه چی دارد![/box]
[box type=”info”]
ترام….
[/box]
8460900cookie-checkشما نوشته اید- با طرح طبقه بندی, و حذف بخش های فنی و پاسخگویی دنیال چه چیزی هستید؟
چه شلم شورباییه تو تصمیم گیریهای مدیران در خصوص نیروی انسانی! نیروهای فنی (سالن-MDF-شبکه-فیبر)قلب مخابراتند م خ ا ب ر ا ت بدون وجود این بخشها بی معنی و پوچه. این بخشهان که به مخابرات معنی میدن. دقیقا عین قلب- مغز و ششها در بدن انسان. مدیران عوض سر و سامان دادن به ارکان اصلی مخابرات به بیراهه می روند.جای تاسفه که برنامه مشخص و مدونی ندارن. خدمات اول با افراد دلخواه و بی ربط قرارداد می بنده حالا این افراد بود و نبودشون اصلا مهم هم میتونه نباشه. افرادی هم که با شسگام قرار داد دارن هیچ. تبعیض تبعیض تبعیض. برنامه یکپارچه و یکسانی اجرا نمیشه و آخرش به کجا ختم میشه؟ بستن قرارداد با واحد دبیرخونه- مشترکین قدیم ؟؟؟ چه نفعی داره؟ هر واحد تجاری رو گزینه هایی سرمایه گذاری می کنه که ارزششو داشته باشه و به شرکت منفعت برسونه حالا دبیرخونه منفعتش چیه؟ مخابرات یه نهاد ارتباطیه نه نامه نگاری. و باید در بخش تلفن ثابت و همراه روی گزینه های مرتبط سرمایه گذاری کنه که نیروی انسانی هم جرئی از سرمایه گذاریه. حقوق دیرخونه دو برابر بشه چه تاثیری رو فروش تلفن داره؟ با برنامه های ناامید کننده مدیران، بی انگیزگی کارکنان بالاتر خواهد رفت.