ضرورت کاهش مدت زمان مکالمه در شرایط بحرانی
[box] مخابرات ما – مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران به مردم توصیه کرد که برای مدیریت بهتر شبکهی ارتباطی در مواقع بحرانی، طول مدت زمان مکالمه خود را کاهش داده و حتی المقدور از تماس های غیرضرور خودداری کنند.[/box]
مخابرات ما (محمد – سیتنا) – بید خام با بیان اینکه زلزله تهران را لرزاند خوشبختانه اختلالی را در شبکهی تلفن ثابت و همراه به وجود نیاورد، گفت: همهی سیستمهای مخابراتی نرمال بوده و با تمام ظرفیت، پاسخگوی مردم است و مشکلی نداشتیم.
وی افزود: البته با توجه به ترافیک بالا در بعضی نقاط، با اختلالات لحظهای مواجه بودیم که برطرف شد.
بیدخام در عین حال بیان کرد: در مواقع بحرانی، از مردم خواهش می کنیم مدت زمان مکالمه را کاهش دهند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دربارهی تمهیدات و برنامههای مخابرات برای مدیریت بحران، توضیح داد: تعداد کانالهای ارتباطی در حوزهی تلفن ثابت و همراه را افزایش دادیم و این اقدام ادامه دار است که در مواقع بحران اختلالات به حداقل برسد.
***
نظرات بسته شده است.