مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بدنبال تایید ادغام و ثبت مجدد شرکت مخابرات ایران, انتخابات تشکل ها برگزار می شود.

[box]مخابرات ما- شرکت مخابرات ایران اعتقاد دارد نشکل های کارگری که پس از ادغام شرکتهای استانی تشکیل شده, غیر قانونی است.[/box]

 

مخابرات ما – بدنیال تایید ادغام شرکتهای استانی در شرکت مخابرات ایران , درخواست شرکت مخابرات ایران برای تشکیل انجمن صنفی کارگری کشوری  به معاونت روابط وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي ارسال گردیده است تا  براي  تاسيس آن اقدامات بعدی صورت گیرد. شرکت مخابرات ایران می گوید امیدوار است با ايجاد يك تشكل قوي حرفه اي و يكپارچه بتوان روابط كار را برابر ضوابط قانون بصورت موثرتري ساماندهي كرد.

گفته می شود این مورد در ابتداي سال جاری و در جلسه اي با انجمن هاي صنفي استاني مطرح و همه در صورتجلسه اي با  اميرجهاني نماینده مخابرات ایران و نماینده وزارت كار با تشکیل این تشکل توافق كردند ولي متاسفانه بكار خود ادامه دادند و در انتخاباتی جدید,  شورای اسلامي دیگری تاسيس كردند. وزارت كار هم نظر به اینکه هنوز تبت شرکت مخابرات ایران نهایی نشده بود مانع از این امر نشد.
اینک مخابرات ایران می گوید این موضوع در همین هفته نهایی می شود و صحت گفته های مخابرات ایران مجددا تایید خواهد شد.ضمن اینکه مخابرات ایران با انتشار یک نامه معتقد است شوراي عالي سال گذشته از سوي وزارت کار غير قانوني اعلام شده بود اما همچنان فعالیتش را ادامه داده است.
متن نامه را در تصویر زیر می بینید.
853810cookie-checkبدنبال تایید ادغام و ثبت مجدد شرکت مخابرات ایران, انتخابات تشکل ها برگزار می شود.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.