مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبری خوب برای بازنشستگان 89/6/1 تا امروز.

[box]مخابرات ما- بر اساس اطلاع معاونت توسعه نیروی انسانی, چند آیتم به محاسبه ذخیره مرخصی کارکنان اضافه شده است.[/box]

 

مخابرات ما – معاونت توسعه نیروی انساین شرکت مخابرات ایران در نامه ای مکتوب به معاونت مالی این شرکت تغییراتی را در نحوه محاسبه مزایای جانبی بازنشستگی را به او اطلاع می دهد.

در این مکتوب می نویسد:

نظر به تکلیف قانونی شرکت و مطابق قوانین و ضوابط قانون کار و مفاد رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری مبنی بر احتساب مولفه های مزایای جانبی از جمله کمک هزینه های عائله مندی , خوار و بار و مسکن علاوه بر مولفه های ریالی مندرج در احکام حقوق و دستمزد در محاسبه وجوه ذخیره مرخصی استحقاقی استفاده نشده کارکنان در هنگام خاتمه خدمت اعم از بازنشستگی, از کار افتادگی , فوت و خاتمه قرارداد … دستور فرمایید نسبت به انجام تکلیف قانونی شرکت از تاریخ 89/6/1 (تاریخ تطبیق حقوق و دستمزد کارکنان با قانون کار  ) برای پرداخت مطالبات مذکور اقدام لازم بعمل آید.

بر اساس این خبر , برای کلیه افرادی که از تاریخ ذکر شده در این نامه بازنشسته شده اند یا به هر دلیلی ارتباط کاری آنان با شرکت قطع شده است , باید مبلغ متعلقه بابت ذخیره مرخضی پایان خدمت آنان دوباره محاسبه شود.

آنچه در این نامه ذکر شده , مزایای دائمی و ماهانه کارکنان است اما ذکری از دریافتی های موردی مانند پاداش شش ماهه نشده است.

اینجاست که مجددا شمایت کارکنان برای هزینه های عائله مندی , خواروبار و مسکن ادامه خواهد یافت.امید می رود شرکت سریعا نسبت به تعیین واقعی وضعیت این پرداختی ها اقدام کند.البته اقدامی مناسب با درک و برداشت کارکنان از قانون.

این نامه در آرشیو سایت ذخیره شده و موچود است.

853920cookie-checkخبری خوب برای بازنشستگان 89/6/1 تا امروز.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.