مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نماینده خدابنده : یک درصد از درآمد نجومی مخابرات به نیروهای قراردادی برسد

[box] مخابرات – نماینده مردم خدابنده در مجلس با انتقاد از دریافتی پایین نیروهای تحصیلکرده مخابرات، گفت: اگر فقط درصدی از فروش اینترنت به این افراد اختصاص یابد حقوق آن ها افزایش مناسبی پیدا خواهد کرد.[/box]

مخابرات ما (محمد – خانه ملّت ) –  احمد بیگدلی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 11 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر ارتباطات، گفت: با وجود درآمد هنگفت و نجومی مخابرات، حدود 40 هزار نفر از نیروهای قراردادی با تحصیلات عالی دانشگاهی با حداقل حقوق مشغول فعالیت هستند در حالیکه اگر فقط درصدی از فروش اینترنت را به این افراد اختصاص دهیم حقوق آن ها افزایش مناسبی پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چرا در زمانه دسترسی به اطلاعات به صورت لحظه ای است در روستاها و شهرهای کمتر توسعه یافته، اینترنت فعال نیست و از کمترین امکانات در این زمینه محروم هستند.

وی همچنین در تذکری به وزیر نفت گفت: وزیر محترم نفت از شما خواهش می کنم تنها یک شب به همراه خانواده خود در روستاهای مناطق محروم همچون روستاهای خدابنده اقامت کنید در حالی مردم و روستاییان در سوز سرما بدون گاز مانده اند که شما در سال 95 قول گازرسانی به این منطقه را داده بودید.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین در تذکری به وزیر کشاورزی با بیان اینکه چرا علیرغم وعده ای که داده بودید بیمه محصولات کشاورزی به کشاورزان محروم پرداخت نمی شود، ادامه داد: گناه این افراد چیست که درگیر مشکلات یک وزارتخانه سالخورده شده اند.

وی همچنین خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم چندین شبانه روز است که در راه های یخ زده مانده اند لذا خواهش می کنم در ارائه امکانات راهبری تعجیل کنید./

***

868220cookie-checkنماینده خدابنده : یک درصد از درآمد نجومی مخابرات به نیروهای قراردادی برسد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.