مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

کارکنان مخابرات از هلال احمر مازندران تشکر کردند.

[box]مخابرات ما- همکاران ما در برف و کولاک گیر کرده بودند که کارکنان هلال احمر کمکشان کردند …[/box]

مخابرات ما – همین دیشب مطلبی داشتیم با این عنوان:

نجات ۶ تکنسین مخابرات مازندران در برف

خلاصه خبر این بود که:

[box]

باشگاه خبرنگاران جوان از ساری می گوید جمشید نیکزاد رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت: ۶ مهندس و تکنسین‌ اداره مخابرات استان که برای تعمیرات و پشتیبانی ماکرویو به منطقه فیلبند رفته بودند، گرفتار برف شدند. ۱۰ نجاتگر جمعیت هلال احمر و هیات کوهنوردی شهر ستان به همراه گروه آفرود و یک تیم از مخابرات برای نجات این افراد به منطقه اعزام شدند.

[/box]

نیروهای هلال احمر یک شب در کنار مهندسین مخابرات می مانند و با آتش و غذا آنان را شارژ می کنند تا صبح روز بعد امکان انتقال فراهم میشود.

در زیر همین مطلب همکاران ما, اعضای سایت مخابرات ما از هلال احمر استان مازندران به این شکل تشکر کرده اند:

[box]

همکار رسمی

 

سلام و درود

بیشمار ما مخابراتیها به پرسنل عزیز هلال احمر. ما از شما کمال تشکر را داریم. خداوند شما را یاری و حفظ فرماید از صمیم قلب برای شما دعا کردم. خداوند انشالله شما پرسنل زحمت کش و بی ادعا را از جمیع بلایا حفظ بفرماید . یادم به ۱۵ سال قبل افتاد که در مایکروویو استان فارس کار می کردم و با دشواریهای کار در ایستگاههای مخابراتی مناطق سردسیر کاملا اشنا هستم . حالا که در استانه بازنشستگی هستم یاد جوانی و نیروی بدنی ۳۰سال قبل می افتم و افسوس می خورم . جوانان عزیز همکار قدر خودتان را بدانید . شما اینده ساز این مملکت هستید خداوند شما را حفظ فرماید.انشالله

[/box]

 

868310cookie-checkکارکنان مخابرات از هلال احمر مازندران تشکر کردند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.