مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- آقای مدیر عامل!نیروهای پیمانکاران محلی را دریابید.

مخابرات ما- وقتی حقوق نیروهای رسمی و پیمانکاری شرکتی-کشوری این ماه زودتر از همیشه در روز 25 بهمن به همراه عیدی پرداخت شد، بلافاصله به مدیر عامل محترم گفتیم که مظلوم ترین قشر مخابراتی کارکنان پیمانکاران محلی هستند.

او هم به مشکل اشراف دارد.

البته به زمان نیاز دارد اما روزهای عید و سال نو،چه فرصتی به این نفرات می دهد که آنها هم آنرا به مخابرات بدهند!

دو کامنت در این زمینه برایتان مثال آورده ایم:

[box]

حمید

سلام
جناب مهندس صدری مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران
شما دستوردادین به همه مناطق مخابراتی که حقوق رو ۲۵ برای همه نیروها واریز کنن دستتون هم درد نکنه که بفکر نیروهای شرکتی هستید هرچند که ما نیروی مخابرات نیستیم وشامل این دستور شما نمیشیم بله ما با شرکتهای پیمانکاری محلی کار میکنیم؟؟؟ ما اصلا حساب نمیشیم چون اصلا وجود خارجی نداریم ما مرئی نیستیم تو اداره هیچ کسی مارو نمیبینه؟؟؟ ما فقط باید کار کنیم بدون اینکه صدامون در بیاد از ما بدبختر هم پیدا نمیشه تو شرکت. همکاری دیگه اداره که با خدمات اول قرارداد دارند هم حقوقشون رو گرفتن و هم عیدی وپاداششون و چند روز دیگه با حقوق اسفند ماه سنواتشون رو هم میگیرن نوش جانشون بلخره خدای ماهم بزرگه.

[/box]

حالا کامنت بعدی:

[box]

ن

با عرض سلام خدمت سردبیر عزیز میخواستم بپرسم ما که ده ساله هر سال با یه پیمانکار قرارداد میبندیم حق و حقوق مارو نصفه و نیمه میدن و از مسئولین شهرستانی کسی هم به نحوه پرداخت پیمانکار به نیرو های شرکتی اداره کاری نداره تو اداره مخابرات استان کدام قسمت رسیدگی میکنه به نحوه پرداختی پیمانکار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کدوم قسمت از اداره رسیدگی میکنه که پیمانکار زیر قرار دادش امضا کرده که حق و حقوق کارکنان رو سر وقت و طبق قانون کار بده ایا پرداختی پیمانکار طبق قانون کار هست یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایا مسئولین فقط به فکر انتخاب پیمانکار هستن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ایا مسئولین به کارکنان خود که بیش از ده ساله از جان و دل کار میکنن ارزشی میدن که ببینن با مدرک لیسانس فوق لیسانسچقدر حقوق میگیرن؟؟؟؟؟ ایا نهادی نیس تو اداره که یبار زنگ بزنه به نیروهای شرکتی خود که ببینه مشکلاتش چیه ؟؟؟ ایا نهادی نیس تو مخابرات استان که وقتی با پیمانکار قرار داد میبنده نمیگن به پیمانکار که باید فلان مبلغ رو به کارکنانت بدی نمیگن بهش که باید عیدی پایانکار به کارکنانت بدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[/box]

حرفها صادقانه و از ته دل نوشته شده! شما هم همینطوری بخوانید.

 

 

872750cookie-checkشما نوشته اید- آقای مدیر عامل!نیروهای پیمانکاران محلی را دریابید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.