مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طنز امروز – یک پیشنهاد برای بیش فهم ما!

مخابرات ما (زبون دراز) – گروهی در مخابرات عزیز ما هستند بنام “بیش فهم ها”! درست مثل بیش فعال ها! این گروه فکر میکنن بیش از دیگران فهم و کمالات دارن و اگر نباشن مخابرات هین الان نفس کشیدن یادش میره!

این دسته فکر میکنن آسمون سوراخ شده و فقط از این سوراخ خدادادی، اونا پایین افتادن و یه ذره فهم و کمالات، که آن هم به اونها رسیده!

این گروه مدعی که بقول دوست خوب من، “همیشه طلب نداشته اجداد و نیاکانشان را از مخابرات می خواهند” فکر میکنند اگر یک هفته نباشن مخابرات از هم خواهد پاشید!

.

با کسب اجازه از مدیران و کارکنان شریف شرکت مخابرات می خواهم یک پیشنهاد به این آقایان بدهم! … در حقیقت دو پیشنهاد به آنها بدهم!

پیشنهاد اول:

یک هفته، آنها در دفترشان را ببندند و بدنبال کار و زندگی خودشان بروند!

یک هفته هم، ما در سایت خودمان را می بندیم!

نتیجه را ببینیم! کار مخابرات و مخابراتی ها بدون هر یک از ما چرخید و جماعت گرامی مخابراتی سراغ هر یک از ما نیامد، در اتاقش را همچنان بسته نگه دارد!

چظور است؟

پیشنهاد دوم:

اگر با ما نمی خواهید آزمایش شوید, یک کار دیگر می کنیم!

یک هفته در اتاق شمایان را گل می گیریم … ببخشید می بندیم!

یک هفته هم در آبدارخانه طبقه شما را می بندیم!

نبود هر کدام احساس شد کارش را ادامه بدهد!

چطور است؟

 

البته گروهی از کارچاق کن ها کارشان لنگ می ماند, ولی چون جزو چارت سازمانی مخابرات نیستند مجبوریم آنان را ندیده بگیریم! … مخالفتی که ندارید؟

… در انتظار جواب شما!

زبون دراز خراسانی!

 

پی نوشت: سردبیری نشان و علامت مبارزه ما با فساد داخلی شماست. گمان نکنید که اگر به آن نزدیک شوید بتوانید با همان حال برگردید! سردبیر یک شخص نیست! یک نشان وحدت بین ما و جدا کننده صف ما از شماست! … لطفا از مسیر آمده برگردید!

 

878570cookie-checkطنز امروز – یک پیشنهاد برای بیش فهم ما!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.