مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ارائه‌ی تازه‌های تولید ICT ایرانی در مجامع معتبر داخلی و بین المللی؛

[box] مخابرات ما –  دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران، تاکید کرد: تجهیزات ICT تولید داخل با فناوری های پیشرفته که توسط شرکت های دانش بنیان عضو سندیکا در ماه های اخیر طراحی و ساخته شده است، در مناسبت های مختلف در داخل و خارج از کشور عرضه می‌شود.

[/box]

مخابرات ما (محمد – سیتنا) – مهندس فرامرز رستگار، اعلام کرد: سندیکای صنعت مخابرات ایران در نظر دارد تجهیزات ICT تولید داخل با فناوری های پیشرفته که توسط شرکت های دانش بنیان عضو سندیکا در ماه های اخیر طراحی و ساخته شده است را در مناسبت های مختلف در داخل و خارج از کشور عرضه کند.

وی ادامه داد: اولین مناسبت داخلی، هفته‌ی ارتباطات (22 تا 27 اردیبهشت) است که با هماهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم بزرگداشت در روز 26 اردیبهشت این توانمندی ها معرفی خواهد شد.

رستگار خاطرنشان کرد: نزدیکترین مناسبت معتبر بین المللی هم نمایشگاه اتحادیه‌ی جهانی ارتباطات (ITU Telecom World 2018) است که از 19 تا 22 شهریورماه آتی در دوربان آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این سندیکا از میان شرکت های واجد شرایط و علاقمند، 10 شرکت را انتخاب و با تسهیلاتی که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان توسعه تجارت، سفارت آفریقای جنوبی در تهران و سیتنا در جایگاه نماینده رسمی نمایشگاه های ITU در ایران در اختیار خواهند گذاشت، روانه این نمایشگاه تخصصی بین المللی خواهد نمود.

***

893510cookie-checkارائه‌ی تازه‌های تولید ICT ایرانی در مجامع معتبر داخلی و بین المللی؛

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.