مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تقویت پیام‌رسان‌های داخلی اولویت‌ اساسی است

[box] مخابرات ما -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طرح آموزش عملیاتی در کشور مبنای کار قرار دارد که رئیس دانشکده مخابرات اجرای این طرح بوده تفاهم‌نامه‌ای را با این موضوع با دستگاه‌های مربوطه امضا کرده‌اند که در این موضوع نظام آموزش هدفمند مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. [/box]

مخابرات ما (محمد – سیتنا) – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حال حاضر هیچ دستور قضائی مبنی بر فیلتر شدن تلگرام در کشور صادر نشده و محدویتی در این زمینه وجود ندارد.

محمدصادق آذری جهرمی در سفر خود به اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر هیچ دستور قضائی مبنی بر فیلتر شدن تلگرام در کشور صادر نشده و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به این که پیام‌رسان‌های داخلی در کشور رشد خوبی‌داشته‌اند افزود: این پیام‌رسان‌ها جای خود را پیدا کرده‌اند و انتظار می‌رود رفته رفته استفاده از این پیام‌رسان‌ها رشد خوبی داشته باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تقویت پیام‌رسان‌های داخلی اولویت‌ اساسی است که طراحی پیام‌رسان‌های داخلی به ما مراجعه کرده‌اند که ما از پیام‌رسان‌های داخلی حمایت می‌کنیم.

آذری جهرمی اظهار کرد: در مورد تلگرام اتفاق ویژه‌ای در کشور نیفتاده است و استفاده از پیام‌رسان‌های دا خلی رشد خوبی داشته است.

***

893520cookie-checkتقویت پیام‌رسان‌های داخلی اولویت‌ اساسی است

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.