مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طنز امروز – راز جوان شدن یا جوان ماندن این مدیران چیست!

مخابرات ما (زبون دراز) – اخیرا هر چه دیدیم مدیران جوان بوده است.وقتی دلیل انتصاب آقایان را پرس و جو کردیم شنیدیم که باید به جوانان میدان بدهیم.باید جوانان را انتخاب کنیم!

وقتی این جواب را در مقابل انتخاب برخی مدیران کمتر توانا می شنیدیم زبانمان قفل می شد! به خودمان می گفنیم: “زبون دراز! خجالت بکش! جلوی پیشرفت جوانان را ید نکن!”

ما با عدم اعتراض در حقیقت راه و مسیر این مدیران را آسفالت کردیم!

اما راستش را بخواهید چیز دیگری را هم آسفالت کردیم! آن هم دهن خودمان بوده است! چرا که بعدا حکایت ما چیز دیگری از آب درآمد!

یعنی مدیرانی را در انتصابات مدیران نازنین مشاهده کردیم که سابقه شان دو به قد سن ما بود!

از آنجا که مدیران ارشد مخابرات خطا نمی کنند و  ضمنا, امکان ندارد از ایده های خود پایین بیایند, پس… به این نتیجه رسیدیم که این مدیران جدید پیر نیستند, جوان هم نیستند, ولی … جوان مانده اند  یا شاید بهتر است بگوییم جوان شده اند!

لذا با اجازه سردبیر پیرمان(!) یک اطلاعیه می زنیم تا شاید کسی بتواند راز جوانی و یا راز جوان ماندن این مدیران را برای ما بنویسد!

قول می دهیم یک جایزه درست و تمیز برایشان بفرستیم!

برای کمک به شرکت کنندگان در مسابقه, نام مدیران جدید الانتصاب و جوان مانده را اعلام می کنیم:

 

ساسان کمیلی زاده به عنوان سرپرست امور فناوری اطلاعات جانشین سیدعلی ملک جعفریان شد که احتمالا یک جوان جانشین او شود.

مهندس ملک جعفریان جوان که برای سمت فناوری اطلاعات پیر بود, جانشین مهندس عرب هاشمی مدیر منطقه تهران شد که احتمالا برای مدیریت در تهران پیر بوده است.

خانم طاهره مهدیه نجف آبادی، به عنوان معاون تجاری مدیرعامل جانشین صادقی آرانی شد که احتمالا برای معاونت تجاری پیر بوده است.

مهندس محمد فرقانی که اشتباهی اخیرا بارنشسته شده است به عنوان معاون جدید توسعه سرمایه انسانی مخابرات ایران جانشین مهندس دیانی شد.

مهندس علیرضا صیدی، به عنوان رییس هیأت مدیره شرکت کاراشاپ معرفی شد.او پیش از این مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران  بود و قبل از اینکه به سن پیری برسد توسط دکتر سرائیان عزل شده بود.
مهندس سمیع الله صادقی آرانی که اخیرا احتمالا بدلیل سن بالا  از معاون تجارت مدیر عامل مخابرات ایران عزل شده بود به عنوان رییس هیات مدیره شرکت افرانت جایگاه جدیدی گرفت.
مهندس سالاری که شش هفت ماه قبل در انتهای دوران دکتر سرائیان بازنشسته شده بود ولی بعنوان مدیر عامل شسکام جایگزین مدیر وقتش شده بود,  جای خود را به مهندس بابک سعیدی داد.احتمالا ممکن است که او نیز پس از مدتی جوان شود!
.
تمام این عزل و نصب ها از دو حال خارج نیست:
الف – یا این آقایان بدلیل استفاده از اکسیر جوانی هرگز پیر نشده بوده اند و مدیران ارشد در مورد پیری آنان اشتباه فرموده اند!
ب- این آقایان بدلیل استفاده از اسیر جوانی, بعد از پیری, دوباره جوان شده اند!
.
کلا از این دو حال هم خارج نیست وگرنه مدیران ارشد مخابرات مدتی است بر سر حرف و قولشان ایستاده اند! آن هم جوانگرایی در مدیران است!
باور کنید سرشان برود , حرفشان نمی رود! به بیان دیگر قطعا سر حرف خودشان می ایستند , البته مگر اینکه حرف آدم زورمند دیگری روی حرفشان بیاید!!
895500cookie-checkطنز امروز – راز جوان شدن یا جوان ماندن این مدیران چیست!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.