[box] مخابرات ما -مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: واگذاری تلفن ثابت و پاسخگویی به فیشهای در نوبت انتظار در دو استان تهران و مشهد تا آخر اردیبهشت به روز میشود. [/box]
مخابرات ما(محمد – فارس) – سیدمجید صدری در حاشیه افتتاح مرکز عملیات شبکه شرکت مخابرات ایران در جمع خبرنگاران درباره تغییرات سامانههای 118 و 117 (خرابی تلفن) در سال 97، اظهار داشت: در سال 97 برنامه تغییر در چندین سامانه شرکت مخابرات ایران از جمله خرابی تلفن (117)، مرکز خدمات تلفنی (118) و سامانههای اینترنت مشترکان تجاری و خانگی (2010 و 2020) در دستور کار قرار دارد که پاسخگویی به مشترکان در این سامانهها متمرکز می شود.
وی ادامه داد: هدف از این تغییرات پاسخگویی به مردم در اسرع وقت، تکمیل اطلاعات ناقص مراکز مخابراتی و مدیریت یکپارچه است.
وی همچنین درباره انتقاد وزیر ارتباطات از کیفیت اینترنت مخابرات گفت: به زودی با تغییرات ایجاد شده شاهد افزایش کیفیت این سرویس و رفع مشکلات خواهیم بود.
وی همچنین درباره مشکل فیشهای در نوبت انتظار تلفن ثابت گفت: برنامه ای دراین باره تدوین و به تمامی استانها ابلاغ شده که براساس آن در تهران و مشهد باید واگذاری تلفن ثابت و پاسخ دادن به فیشهای در نوبت انتظار تا پایان اردیبهشت به روز شود و در دیگر استانها نیز طی برنامهای این موضوع پیگیری خواهد شد.
صدری همچنین از رفع مشکل شمارههای هوشمند ظرف یکی دو ماه آینده خبر داد و گفت: این موضوع به معضلی برای مردم و مخابرات تبدیل شده که در پی نارضایتی متعدد مردم برای حل این مشکل برنامهریزیهای انجام دادهایم.
9000400cookie-checkصدری:سامانههای 117 و 118 مخابرات تجمیع می شوندno
نظرات بسته شده است.