مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

فعالیت روابط عمومی با کار تبلیغاتی متفاوت است

[box] مخابرات ما -فعالیت روابط عمومی توسعه ای است و به همین دلیل فعالیت روابط عمومی با تبلیغات فاصله زیادی دارد. [/box]

مخابرات ما (محمد – مهر ) – محمدصادق حمیدیان در نشست تخصصی بررسی نقش روابط عمومی در کسب و کار که با حضور روابط عمومی های استان فارس در اتاق بازرگانی شیراز برگزار شد، بیان کرد: کلیدی ترین قسمت فعالیت روابط عمومی، ارتباط دو سویه رفت و برگشت است اما متاسفانه شاهد برگشت و بازخورد این فرآیند نیستیم .

وی افزود: روابط عمومی ها رسالت بزرگ ایجاد رابطه پویا و بلند مدت بین مشتری و سازمان در فرآیند رفت و برگشت را بر عهده دارند که متاسفانه توجه برخی مدیران در بخش دولتی و خصوصی به روابط عمومی تنها به جنبه ظاهری آن معطوف شده است .

حمیدیان اظهارداشت: رسالت مهم روابط عمومی دریافت خروجی و بازخورد فعالیت ها و ارائه به مدیران و دستگاه های اجرایی است که می تواند گام مهمی در جهت ارائه خدمات مطلوب به مخاطبان باشد .

وی اضافه کرد: متاسفانه تفکر اینکه روابط عمومی تنها نگارنده خبر و گرفتن عکس است، در ذهن بسیاری از افراد نقش بسته است اما واقعیت و ذات روابط عمومی با این دیدگاه متفاوت است و فعالیت روابط عمومی در حرکت رو به رشد و توسعه سازمان ها موثر است .

نائب رئیس اتاق بازرگانی شیراز با بیان اینکه روابط عمومی از جنبه دیگری نیز حائز اهمیتی است ادامه داد: روابط عمومی بیش از آنکه مبتنی بر برنامه و در جهت اهداف استراتژیک باشد مبتنی بر هنر است و مطرح شدن آن نیاز به فن خاصی دارد که در علم فلسفه مدیریت پیچیدگی ویژه ای پیدا می کند که این مهم باید مورد توجه مدیران قرار گیرد .

حمیدیان عنوان داشت: علم روابط عمومی در دنیا سابقه بیش از یکصد سال دارد گفت: در استان فارس در حوزه روابط عمومی ها ارتباط شبکه ای مناسبی شکل گرفته است که امیدواریم این نشست تخصصی آغاز فصل جدیدی از حضور و فعالیت روابط عمومی ها در جهت توسعه اقتصادی استان باشد .

مسعود عطایی مسئول انجمن روابط عمومی استان فارس نیز گفت: هفته روابط‌عمومی امسال با عنوان روابط‌عمومی، تفاهم، تعامل و مسئولیت اجتماعی نام گذاری شده است که هر یک از روزهای این هفته با عنوان های مشخصی نام گذاری شده است .

904200cookie-checkفعالیت روابط عمومی با کار تبلیغاتی متفاوت است

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.