مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خلاقيت و هارموني رنگ، ملاک انتخاب پوستر روز جهاني مخابرات بود

[box] مخابرات ما – زيبايي، خلاقيت و توجه به المان هاي کاري، طرح رضوان قهرماني براي روز جهاني مخابرات و فناوري اطلاعات هوانوردي را برگزيده کرد. [/box]

مخابرات ما (محمد – روابط عمومي فرودگاه همدان) – رضوان قهرمانی، کارمند واحد مخابرات و فناوری اطلاعات فرودگاه همدان است که در مراسمي به مناسبت روز جهاني مخابرات و فناوري اطلاعات هوانوردي، از وی به عنوان طراح برگزيده کشوري قدرداني شد.

رضوان قهرمانی داراي مدرك تحصيلي كارشناسي ارشد مديريت تحول و کارمند واحد مخابرات و فناوری اطلاعات فرودگاه همدان  با هفت سال سابقه كار است.

وی درباره طرح خود توضیح داد: طرح من، پوستر و بنر روز جهانی مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی است كه در آن اهداف اداره کل مخابرات  با توجه به ادغام آن با اداره کل فناوری اطلاعات هوانوردی در نظر گرفته شده است.

قهرمانی افزود: این طرح را در مدت یک هفته به انجام رساندم و درآن تلاش کردم، زیبایی، خلاقیت، المان های کاری و ترکیب رنگ ها درنظر گرفته شود.

وی همچنین از حمایت های کلوندی، مدیر فرودگاه همدان و اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی قدردانی کرد و گفت: امیدواریم طرح من بتواند نمایان گر تلاش های همکارانم دراین حوزه باشد.

 

904260cookie-checkخلاقيت و هارموني رنگ، ملاک انتخاب پوستر روز جهاني مخابرات بود

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. منصور می گوید

    سلام سردبیر چه خبر از پرداخت هدیه مناسبتها روز زن مخابرات کارگر شعبانیه وغیره

نظرات بسته شده است.