آقای مدیر عامل! امید ما به دیگری نبود! ولی شما هم زمان را می کشید!
نویسنده: نادری 80
مخابرات ما – شاید بتوانم کوتاهترین مطلب چند ماهه اخیر را بنویسم اگر جمله هایم سر جای خودش قرار بگیرد.
موضوعات مهم و مشکل ساز یکی یکی دارد کنار می رود.هر چند که کاملا حل نشده است.
طبقه بندی در حال انجام است, قراردادی 92 دائمی می شود .با نگرش مدیر عامل اطمینان دارم بقیه قراردادی ها هم دائمی می شوند.
چند تا کار می ماند.
یکی رفاهیات کارکنان رسمی است.دیگری بازنشستگی است.دائمی شدن قراردادی های قبل از خصوصی سازی و قراردادی هایی که شرکتی شدند ,آخری هم پیمانکاران محلی و قراردادهای حجمی!
آنچه در این لحظه اختیار کار را از دست همه خارج میکند موضوع رفاهیات است.
این یکی به شیوه معمول مدیر عامل, یعنی صبر تا زمان اجرا, جواب نخواهد داد!
کارکنان صبرشان تمام شده.فشار به انجمنهای صنفی و شورای عالی تشکل ها زیاد شده و پاسخی به همکاران ندارند!
.
آقای مدیر عامل!
لطفا, به سرعت , رفاهیات سال 97 را به هیئت مدیره ببرید و اجرای رفاهیات 97 را بر اساس مصوبه سال 89 بگیرید. این کار فعلا دعوا را خاتمه می دهد برای گذشته فرصت دارید فکر کنید و راه حلی بیابید!
.
آقای مدیر عامل!
اگر سیل شکایت کارکنان راه بیفتد, تجربه تلخ گذشته دوباره تکرار خواهد شد.مهم نیست برنده کیست, اما بازنده اصلی مخابرات خواهد بود!
.
آقای مدیر عامل!
فردا نگویید کسی به ما نگفت!… از حالا می گوییم! … بدانید که ضامن نارنچک رفاهیات کشیده شده و بعد از ماه مبارک عمل خواهد کرد! …. از ما گفتن !…. این حرفها خدای نکرده نه یک تهدید است و نه یک پیش بینی! …. فقط نگاهی مختصر است به آینده ای که از وقت آمدن شما, فقط کمی تاخیر افتاد1
سلام -27سال است دریک مرکزروستایی باداشتن 2000مشترک به تنهای مشغول به فعالیت هستم وتمام تلاشم راگذاشتم تاخدای ناکرده خط مشترکی قطع نماندتادایریهابه روزانجام شودحالا مدت چندسالی است روستابه شهرتبدیل شده بخشداری وشهرداری بعضاجلساتی راتشکیل می دهدوهمه ادارات وشرکتهای خدماتی درجلسه حاضرمیشوند باچه کبکبه وغبغبه ای هنوزازخجالت نبودونداشتن امکانات درجلسات حضورپیدانکرده ام -نبودامکانات وعدم پرداخت حق وحقوق به حقه باعث خجالتمان درپیش خلق وخداشده -وقتی همه گوشیهایشان هوشمندوامکاناتشان به روزاست ومخابرات که خودمتولی امرارتباطات می باشدحتی یک سیستم الکا هنوزدرمرکزخودجهت پاسخگویی ندارد-هنوزوسیله جابه جایی امکانات مرکزش فرغون است -دریافتی حقوق کارکنانش درحدیک کارگرساده است یابرابر بایک کمیته امدادی چه انتظاری می توان داشت بدترین شرکتی است که اینگونه باجانبازان دوران دفاع مقدس برخورد میکنن شنیده شده مدیری به خاطربدرفتاری باارباب رجوع ازکاربرکنارشده است این عدالت نیست ماراخودآقایان زیرپاله کرده اند بایدیک دادگاه صالحه باشدتاحق وحقوق یک عمرمان راکه بهترین دوران جوانیمان بودراازآقایان به اصطلاح عدالت محوربگیرد
سلام/خدمت سردبیر محترم
امروز8 خرداد97ليست طبقه بندی مشاغل به همراه برگه ارزیابی به شهرستانها ارسال شده است.متشکرم
باسلام واحترام خدمت سردبیرگرامی وزحمتکش.جناب سردبیراینکه مدیرعامل فرمودند مراکز118ومراکز20117تجمیع میشوند حقیقت داره؟شرایط وتکلیف کارکنان این بخشها بعدازاون چه میشه؟
سلام خدمت سردبیر گرامی
با وجود اطلاعیه اواخر اردیبهشت مبنی بر تبدیل وضعیت استخدامی های ۹۲ چرا امور اداری دعوت به امضاء قرارداد (بصورت پیامک) نموده است؟
وضعیت استخدامی های 92 و فقط 92 انجام میشود.مشکلی هم نیست.اطلاعات پیرایش می خواهد که کسی غیر از آ«ها نباشد.کمی صبر کنید
از پاسخگویی و پیگیری جنابعالی سپاسگزارم.ان شاءالله همیشه سلامت و موفق باشید .
سلام سردبیر مهربان
دختر چهارسالم بهم میگه مامان من که بچه خوبیم پس تو چرا میری اداره دیگه نرو. منم میگم می رم پول بیارم هرچی خواستی برات بخرم تازه یه مدیرداریم خیلی مهربونه گفته دیگه مامانا میتونن زودتر برن خونه، ایشاله همین روزا زودتر میام پیشت ….می دونین چقدر خوشحال میشه از حرفام.امیدوارم این طرح با پیگیریهای شما زودتر ابلاغ بشه تا همه دخترای کوچولوی ناز خوشحال بشن.
سلام
مطلب رو بردم توی سایت.
به دختر نازنینت بگو بخاطر حرفهای قشنگ اون, سردبیر موضوع رو پیگیری کرد, همین شبانه پیگیری کرد (ساعت 1:02 صبح)
بهش بگو سردبیر قول میده از هفته آینده (اون هفته بعدی) مامانش هر روز زودتر میاد خونه!
بچه ها پارتیشون پیش سردبیر بیشتر از بابا مامانهاست.
آقای سردبیر با سلام با توجه به اینکه عده ای از پرسنل 9درصدی در شرف بازنشستگی هستند چه کسی تکلیف تغییر وضعیت 9 به 7درصد را بایستی مشخص کنه وزارتخانه یا مخابرات ایران
من خودم معتقدم باید مخابرات خودش طرف حساب دولت بشود.
اینجا قوانینی هست که قبل از تبدیل باید عوض شود قوانینی مثل پرداخت حداقل ده سال بیمه توسط بیمه شده قبل از بازنشستگی.
بعضی ها رو نمیشه قانع کرد
باید به نفهمیشون احترام گذاشت
.
.
وقتي تو لیوان بیش از حد آب بریزي و سرریز بشه
اونی که مقصره لیوان نیست
مقصر تویي که بیش از ظرفیتش بهش آب دادي
.
بعضی ها گنجایش یک لیوان رو هم ندارن . ته تهش اندازه یک انگشتونه جا دارن . ولی ماشالله عجب ریشه ای دارن . ریشه شون معلوم نیست به کجا وصله که هر کار هم می کنن براشون مشکلی پیش نمیاد .
بزارید خیالتونو راحت کنم تنها راه موضوع رفاهیات شکایت و گرفتن یه وکیل خوب هستش با همکاری همه همکارانص
باسلام
جناب آقای صدری
ما بازنشستگان در مورد رفاهیات چشم امید ما به شماست. رفاهیات را براساس آیین نامه 1389 اجرا کنید. در این ماه مبارک رمضان دعاگوی شما خواهیم بود.
با تشکر فراوان ………………………………………………………..
با درود و احترام
رسیدگی به موضوع رفاهیات و احساس مسئولیت در این رابطه و حقی که طی این سال ها از کارکنان محترم و زحمتکش شرکت مخابرات دریغ شده است ، بدون هیچ شکی باید و باید در اولویت اقدام های اساسی مدیرعامل محترم و مدیران محترم مجموعه قرار بگیرد . مدیرانی که حتی بعد از خصوصی سازی هم از مزایای مختلفی با عناوین : پاداش جبران خدمات ، اضافه کاری ، تعطیل کاری و . . . برخوردار بوده اند و فقط کارشناسان که در بیشتر موارد از مدیر مربوطه هم کارایی بیشتری دارند ( و خانواده های آنها ) ، با بی مهری تمام ، از این مزایا بی بهره بوده اند .
سردبير محترم كاش واسه كاهش ساعات اداري بانوان كه تصويب شد هم مي نوشتين. ظاهرا حالاها خبري نيست. بهونه هاي الكي ميارن . ميگن بايد ابلاغ بشه. شايد شش ماه ديگه هم انجام نشه.واسه ما خيلي حياتيه
سلام
شما یه جوری حرف میزنید که انگار تا بحال اداری نبودین.
عزیز من
یه نامه وقتی از اتاق شما تا اتاق بغلی میره یه هفته طول می کشه
حالا از هیئت مدیره با اون همه جلال و جبروت, اون همه میزهای بلند و بزرگ, اون همه اسامی طولانی چقدر باید طول بکشه؟
کمتر از یک سال که انتظار ندارین! دارین؟!
چشم در این مورد قبل از تصویب نوشتیم بعد زا تصویب هم می نویسیم.
امروز به زبون دراز میگم یه سوژه خوب هم بهش میدم بشینه بنویسه!
بقیه نویسنده ها هم ببینم چه میکنن.
ولی اگر خودتون بنویسین خیلی بهتره ها.من هم منتشر میکنم
ممنون سردبيرجان. چشم اميد ما به شماست
امیدت بخدا.
سردبیر هم وسیله عزیزم
با سلام و احترام و عرض صبح بخیر
شاید به نظرتون من آدم منفی گرایی باشم ولی به پیر و به پیغمبر اینجوریام نیس .
من از اولشم مخالف وقت کشی بودم ، با تمام احترامی که به جناب صدری قائلم ولی باید عرض کنم که ایشون با یک آبنبات رنگی مارو تا حالا فریب دادند .
بزرگترین کارهایی که ایشون انجام دادند پرداخت حقوق در 25 ام ماه ، پرداخت یک میلیون عیدی مدیر عامل ، مرخصی بانوانی که کودک دارند ، رسمی نمودن قراردادی های 92 و بخشی از مشکلات ایثار گران بوده است و البته بعضی از اینها هم هنوز به نتیجه نرسیده است .
اما اینها شامل چند درصد از جامعه آماری کارکنان مخابرات می شود ؟ آیا آقایان هیئت مدیره و مدیر عامل با این بازی ها دنبال وقت کشی نیستند ؟
چرا در خصوص رفاهیات که شامل کلیه همکاران می شود تصمیم گیری نمی شود ؟
ما خواهان تعیین تکلیف رفاهیات از اول خصوصی سازی تا حالا با آیین نامه مصوب سال 89 هستیم .
آیا فرصت کافی در اختیار ایشان قرار ندادیم ؟
از عزیزانی که در مجامع صنفی استانها ، شورای عالی تشکلهای کارگری ، سردبیر سایت وزین مخابرات ما و هر آن کسانی که از جان و مال خود مایه می گذارند تا صدای بریده ما را به گوش مسئولین برسانند استدعا داریم دیگر بیش از این وقت کشی نکنند .
تنها راه چاره همانطور که بارها این حقیر اعلام نموده ام تجمع های قانونی ابتدا در مراکز استانها ، سپس در مقابل شرکت مخابرات ایران و … و…. می باشد .
از حالا گفته باشم ! با شناختی که از حضرات داریم تجمعات چه قانونی و چه غیر قانونی جواب نمی دهد چون ضربه اقتصادی وارد نمیکند. کاری که آخر باید بکنیم، همین حالا انجام دهیم. اعتصاب . اعتصاب . اعتصاب.
تا اینجا که من دیدم بدون تعارف ما همه در مخابرات اهل شعاریم.
الان که وقت پنهان کاری نیست.اگر معتقدین اعتصاب خب باید دیگران به حرف شما اعتماد کنن یا نه!
به خود شما اعتماد کنن یا نه؟!
تا وقتی برای گذشات یک کامنت از چهل تا فیلتر شکن و بدون نام استفاده می کنیم اهل شعاریم
با سلام
جناب آقای مدیر مهندس صدری عزیز
سلام
چند جمله درد دل با شما
آیا شاد کردن دل یک عده نیروی شرکتی و شکستن دل بقیه میتونه خوش آیند باشه
ما با این قانون که نفر باید لیسانس مرتبط داشته باشه مشکلی نداریم
با نمرات ارزیابی هم مشکلی نداریم
ولی درسته صرف کار کردن در قسمتهایی که بیشترین حجم کاری رو داره و توان و انگیزه زیادی میخواد طبقه بندی شاملت نشه
تو مخابرات نفرات بر اساس پارتی بازی تو قسمت ها کار می کنن
فقط خواستم بگم این بی انصافی محضه کاش یه تجدید نظر بکنید و شامل کل بچه های مرتبط بشه
ممنون از لطف شما
با سلام
درود به شرافتی که در وجودت موج میزند سردبیر جان
واقعا دست مریزاد که مشکل ما را هم مطرح کردی امیدوارم که مشکل همه حل بشه.
مهندس صدری نیروهای قراردادی قبل از خصوصی سازی زندگیشون وافعا نابود شد و یک طرفه و بدون اطلاع به نیروهای شرکتی تبدیل شدند.
ما قرارداد مستقیم بودیم
ما مخلصیم.اگر خبر داشته باشیم مطرح می کنیم.
دقیقا.
خیلی هم تاخیر افتاد
سلام اقای سردبیرمصوبات جانبازان چی
همه باید با هم بیان. در یک روز تصویب شدن
آقای مدیر عامل، امید شرکتیها به شماست به اینکه وضعیت کنونی شان بهبود یابد. آقای مدیر عامل، اگر سیل شکایت شرکتیها از شما به خدای متعال راه بیفتد, مخابرات شما چه جوابی در محضر قاضی القضات خواهد داشت؟ اوضاع بد و زجر آور شرکتیها شاید آخرین گرهی باشد که ممکن است با دستان شما باز شوند. دقیقا” دلیلش را درست نمیفهمیم ولی متاسفانه آخرین!!! راه حلی برای دل شکسته شرکتیها دارید؟ برای رهایی از ظلمی که سالها در حقشان شده. از حقوق پایین گرفته تا قرارداد های تحقیر آمیز و بی ارزش نمودنشان؟