همراه اولی که همراه نمیماند!
[box] مخابرات ما -سیستم همراه اول پس از بروزرسانی سایت و اپلیکیشن خود، دچار نواقصی در سیستم خود شده است که موجب گردیده هر روز شمار شکایات از اپراتور اول کشور، بالاتر رود! [/box]
مخابرات ما (محمد – جوان آنلاین) – شرکت ارتباطات سیار ایران در اردیبهشت ماه سال جاری اقدام به بروزرسانی سیستم خود کرده که پس از شکایت در مورد حذف شماره از قالب شناسه قبض و پرداخت صورتحساب توسط مشتری و تسویه نشدن در قبضها، به مشکلات دیگری از جمله تغییر ناگهانی هزینه بستههای قیمتی و یا لغو نشدن تمدید خودکار بستهها برخورد کردند.
در چند روز گذشته برخی مشترکان همراه اول در تماس با جوانآنلاین؛ شکایتهایی درباره نقص سیستم جدید مطرح کردهاند.
مشترکان ناراضی میگویند
حال این سوال مطرح میشود؛ افزایش قیمت در عرض چند ثانیه رخ داده است؟! و یا سیستم پیامک با قیمتهای جدید بروز نشده است؟!
نقص در سیستمِ بروز شده!
شخص دیگری با نام «انصاری» در اعتراض خود افزود: «بنده بسته «کم بسته» را فعال کردم که پس از استفاده و گذشت چند روز، اکنون با هیچ کدی نمیتوانم این بسته را لغوِ تمدیدِ خودکار کنم! وی اشاره کرد: بیش از چهار الی پنج بار با سامانه ارتباط با مشتری همراه اول تماس گرفتهام و هربار به بنده کدهای مختلفی را اعلام کردهاند که در کمال تعجب هیچ کدام از این کدها معتبر نمیباشد؟! به عنوان مثال کدهای “۵” به سرشماره “۸۰۶۶” و یا “۳۵۸” به سرشماره “۹۸۱۰” و یا شماره گیری کد *۱۰۰۰*۱۸# را جهت لغو تمدید خودکار اعلام کردند که هربار پیام: “کد وارد شده نامعتبر است” دریافت شد و بعد از مدت زمانی آن بسته، مجددا بسته برای من تمدید خودکار شد؟!
باز هم با پیگیریهای مجدد اپراتوری با ذکر اینکه صدای ما ضبط میشود، فرمود: هزینه از حساب شما کسر میشود و با خیال راحت از تلفن خود استفاده کنید! و فردای آن روز پیامکی از این سامانه برایم آمد که، چون از تلفن خود استفاده کردهاید، هزینه بسته از حساب شما کسر نمیشود!
به نظر شما آیا میشود به مدت ۵ الی ۷ روز کاری هیچ استفادهای (مکالمه- پیامک- اینترنت) از تلفن همراه خود نکرد؟! و آیا یکی نبودن حرف اپراتورهای همراه اول با پیامکی که از این سیستم میآید نباید یکی باشد؟»
به نظر میرسد شرکت ارتباطات سیار بعنوان بزرگترین اپراتور همراه؛ باید برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی در سیستم جدید خود چاره اندیشی کند.
نظرات بسته شده است.