مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

افطاری خاص در باشگاه مخابرات

مخابرات ما – فطاری جانبازان در باشگاه جانبازان شهید (مخابرات) در شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان با حضور مهمانان ویژه برگزار شد.

مخابرات ما (محمد – فاش نیوز) – مراسم افطاری جانبازان نخاعی فعال ورزشی در باشگاه ( مخابرات ) سالن شهید یگانه در شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان با حضور خانواده جانبازان و مهمانان ویژه برگزار شد.

با نزدیک شدن به اذان مغرب، کم کم ماشین ها وارد محوطه باشگاه شده و تک تک جانبازان به همراه همراهان و خانواده هایشان سر می رسیدند. با تاریک شدن هوا و دم دمای اذان مغرب حدودا” 50 جانباز نخاعی با شور و حالی خاص در سالن شهید یگانه جمع شده بودند و شور و حال زندگی با وجود گرسنگی و تشنگی دم غروب، در فضای سالن پر بود.

بگو و بخندهای جمع های چندنفره جانبازان، سلام و احوالپرسی های گرم آنها و خانواده هایشان و جو خوب صمیمیت و معنویت، فضای بسیار زیبایی را ایجاد کرده بود.

در یک طرف سالن برای حضور جانبازان نخاعی میزهایی را تعبیه کرده بودند و در طرف دیگر سالن، فرش هایی را برای انداختن سفره برای خانواده ها پهن کرده بودند.

با بلند شدن صدای اذان مغرب، مراسم با نماز جماعت در پشت سر یک روحانی آغاز شد اما این جمع تنها جمع جانبازان نبود!… مهمانان ویژه این افطاری هم رسیده بودند… کار زیبایی که توسط جانبازان و بانیان صورت گرفته بود!… تعدادی از بچه های بی بضاعت که بعضا سرپرست خانواده های خود نیز بودند هم به این مهمانی دعوت شده بودند تا در میان جمع قهرمانان حضور پیدا کنند.

همانگونه که افطار به افراد نیازمندتر، در دین اسلام توصیه شده، این افطاری جایگاه و اجر خاص تری نسبت به افطاری های دیگر داشت و با شروع نماز جماعت این کودکان نیز در صف جماعت به جانبازان اضافه شدند.

با پایان یافتن نماز، همه بر سر میزها و سفره ها قرار گرفتند و مراسم افطاری و باز کردن روزه رسما” آغاز شد. این کودکان نیز در جمع و در کنار جانبازان قرار گرفته و با انرژی خاصی افطار می کردند. جو جمع جانبازان در کنار هم، جمع خانم ها و بازی و شادی و نشاط بچه های جانبازان بعلاوه شادی این جمع کودکان کم بضاعت، هر لحظه بر معنویت و برکت این جمع می افزود و علاوه بر اینکه شادی حضور در این جمع گرم معنوی و صمیمی، در چهره های این کودکان هویدا بود، به همین تناسب این خوشحالی را در نگاه جانبازان هم میشد دید.

افطاری با پکیج پذیرایی بسیار خوب و کاملی داده شد و با اتمام افطاری و جمع شده سفره ها، مراسم کوچکی برگزار شد. همه جانبازان و بچه ها و آقایان روبروی میزی در وسط سالن جمع شدند و برنامه با قرائت قرآن توسط یکی از جانبازان آغاز شد. پس از آن مداحی کوتاهی با صوت زیبای یک جوان صورت گرفت و بعد از آن جانباز عسگری اجرای برنامه را به عهده گرفت و تعدادی هدیه که برای این کودکان درنظر گرفته شده بود، توسط جانبازان به ایشان تقدیم گردید و از تلاش های این مردان کوچک برای ساختن یک زندگی بهتر، تقدیر به عمل آمد.

این قسمت از مراسم با استقبال جانبازان و خانواده ها روبرو شد چراکه در حین اعلام اسامی این کودکان و تقدیم هدیه ها، صدای صلوات ها و تشویق های بسیار با شور و شوق خاصی در فضا می پیچید که لبخند جانانه ای را بر لب این کودکان نشانده بود.

پس از آن نیز مراسم پایان یافته و مهمانان با توزیع شام از سالن خارج شده و این میهمانی دلنشین را پایان دادند.

 

 

 

911690cookie-checkافطاری خاص در باشگاه مخابرات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. بیتا می گوید

    امسال شهرستان ما هم طبق روال سالهای گذشته، به همکارا افطاری دادند . در مراسم افطاری طبق معمول، به نوعی از هیچ همکاری دعوت بعمل نیامده و رایگان هم نیست. به کلیه کارکنان رسمی و شرکتی اطلاع داده شد که هر فردی که مایل است در مراسم افطاری شرکت کند مبلغ 37000 تومن باید پرداخت نموده و خودشان اعلام آمادگی کنند. 37000 تومن! در حالیکه با این مبلغ می شود 4 پرس غذا از آشپزخانه های شهرمان سفارش داد. روشهای نوین برخی مدیران مخابرات تمامی ندارد. به نام افطاری و به کام برخی مدیران تمام شد.

نظرات بسته شده است.