مهندس صدری : تحقق رضایت مندی کارکنان، پیشنیاز توسعه شرکت مخابرات ایران است.
مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پنجمین دیدار عمومی با کارکنان که امروز سهشنبه ۲۲ خردادماه ۹۷ برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به منافع تمام ذینفعان اظهار کرد: تحقق رضایت مندی کارکنان، پیشنیاز توسعه شرکت مخابرات ایران است.
مخابرات ما (محمد – رویداد 24) – جمعی از کارکنان شرکت مخابرات ایران اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری و همچنین بازنشستگان شرکت با مدیرعامل شرکت مخابرات، دیدار و بهصورت جداگانه، نقطه نظرات و درخواستهای خود را با مهندس سید مجید صدری مطرح کردند.
مهندس سیدمجید صدری نیز در فضایی صمیمی بهصورت جداگانه با هریک از مراجعهکنندگان، ملاقات و در هر مورد با توجه به موضوع، دستور بررسی و رسیدگی را صادر کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این ملاقات ها ضمن تأکید مجدد بر برگزاری مداوم جلسات و دیدارهای عمومی با کارکنان در سراسر کشور توسط مدیران مناطق اضافه کرد: علاوه بر روندهای اداری موجود، در این دیدارها پیشنهادات و انتقادات کارکنان در حوزههای کاری و مخابراتی دریافت شده و بهمنظور حل آنها چارهاندیشیهای لازم صورت میگیرد.
مهندس سیدمجید صدری با آرزوی بهرهمندی تمام کارکنان از برکات معنوی ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعید فطر تصریح کرد: امسال با در پیش گرفتن روحیه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی و با تحقق رضایتمندی کارکنان در تلاش هستیم تا بهعنوان بزرگترین اپراتور ارتباطی کشور در مسیر تحقق مشتری مداری و تعالی تجربه مشتری گام برداریم.
وی همچنین تأکید کرد: اعتقاد مدیران شرکت مخابرات ایران بر این است که لازمه توسعه زیرساختها و افزایش کیفیت خدمترسانی، تأمین رضایت کارکنان و توجه به دغدغههای حوزه سرمایه انسانی شرکت است.
متاسفانه بازار خبرهای ضد و نقیض در خصوص کارکنان شرکتی داغ و بسیار زیاده
ازطرفی شنیده ها و شواهد حاکی ازینه که جناب مهندس صدری بفکر منافع تمامی پرسنله-یعنی رسمیها و شرکتیها-که بسیار امید بخشه
درخصوص ما پرسنل شرکتی امیدوارم اینچنین باشه و البته اگر قراره که طبقه بندی و عدالتی اجرا بشه برای همگان باشه-استان و شهرستان و مدرک و سابقه و عنوان شغلی ملاک امر نباشه
به هر حال ما مجموعه کارکنان شرکتی کل ایران هر کدوممون در عنوان شغلی خودمون (چه مامور تنظیف و چه مسئول سوییچ)زحمت میکشیم و البته با کم شدن کارکنان رسمی و باز نشست شدنشون با حفظ سمت شغلی مون متحمل انجام عناوین شغلی دیگه ای هم میشیم
از اونجاییکه سیاست مدیریت محترم مخابرات ایران
بر این هست که شرکت به رشد اعلای مشتری مداری و مالی دست پیدا کنه این امر محقق نمیشه مگر با رضایت همه پرسنل
انشااله که چنین بشه و هیچ پرسنلی با سفره خالی شرمنده خانوادش نشه
و همه با جان و دل برای ارتقا و رشد شرکت تلاش کنن
اطاعت قبول و سبد رمضان هم پرداخت نشد
سلام جلسه با اقای صدری چی شد؟ لطفا اطلاع رسانی بکنید
شوخیه
شعارها خيلي قشنگن
ولي همونجا فراموش ميشن
بنده به شخصه از اینکه تمامی رفاهیات حقوقی را کسر نموده و حتی فکر نموده اند که ما در رمضان هیچی نمی خوریم و این باعث شده که بیشتر به یاد فقرا باشیم از تمامی مدیران در سطح کلان تشکر می نمایم . البته احتمالا همه چیز به هم وصل هست و منتظرند که رفاهیات بر اساس مصوبه جدید داده شود و خیلی زیاد شود . آنوقت ما همه خوشبخت می شویم . آنوقت می توانیم برای خانواده تخم مرغ بخریم و مثل کوکب خانم نیمرو بخوریم . !
پی نوشت : یه جایی هم توی سایت بگذارید تا ما مخابراتی ها بتوانیم داستانهای تخیلی خودمان را بنویسیم . ( البته رسمی ها ! چون ظاهرا اون چیزی که مدیران به آن اعتقاد ندارند نیروهای متعهد و رسمی شرکت هستند )
عجب???
سلام. فقط لغو شرکت محلی رو خواستاریم تا مثل استانهای دیگه جزء شرکت خدمات اول بشیم،ازطرف همکاران شهرستان قاینات(خراسان جنوبی)
سلام سردبیر صدا و داد ما به جایی نمیرسه چند فرزند بیکار دارم که قبلا به عشق جایگزین فرزند رشته عوض کردن و حالا هیچ خبری نیست چرا قبلا همه رو استخدام کردن و فرزندان مدیران و اقوامشون استخدام میشه در حالی که خودم خانواده شهدا و جانباز زیر بیست پنچ هستم به چ نحوی اقدام کنم آیا این انصافه
باسلام خدمت مدیر عامل محترم وتبریک عیدسعید فطروقبولی طاعات وعبادات .جناب مهندس صدری عزیزحدود بیست ساله که در مخابرات در قسمت شبکه وm.d.fزیرنظر پیمانکار محلی کار میکنم .وپیمانکارحق وحقوق مارا به ما نمیده وهر سال به یک نحوی حق و حقوق مارو کم میکنه.از شما مدیر محترم خواهشمندیم دست پیمانکار محلی رو از مخابرات کوتاه کنید.تاما به حق وحقوقمان برسیم.وکاری کنید که ما پیش زن وبچه رو سفیدباشیم.از شما مدیر عامل محترم کمال تشکر و قدر دانی را دارم.انشاالله همیشه در کنار خانواده سالم وسلامت باشید.التماس دعا
باسلام ، مدیران عزیز توروخدا به مشکلات ما کارشناسان باسابقه بالای ده سال که در سمت نگهداری سایتهای BTS شهرستان تبریزکه دریک شرکت پیمانکاری باحقوق قانون کارمشغول کارهستیم برسید، متاسفانه مسئولین ومدیران مخابرات شهرتبریزبرخلاف آیین نامه از ارسال مدارک واسامی ما کارشناسان جهت همسان سازی امتناع مینمایند.
باآرزوی قبولی طاعات وعباداتتون و ممنون از زحماتتون.یاعلی
آقای صدری عزیز لطفا به چارت سازمانی که صرفا جهت بزرگداشت دوستان خود که قطعا خداوند عزیزم از آنان نخواهد گذشت توجه فرما
فعلا که تموم محبتهاشون در حد حرف بوده
سلام.مدیران عزیزان،شما رو به این روزهای عزیز آخر ماه مبارک قسم،به فکر نیروهای شرکتی خراسان جنوبی، مخصوصا شهرستان قاینات باشید تا ما هم زیر نظر شرکت خدمات اول باشیم و طبقه بندی مشاغل شامل ما هم بشود، طاعات و عباداتتون قبول باشه،ممنون از زحماتتون،یا علی
“تأمین رضایت کارکنان و توجه به دغدغههای حوزه سرمایه انسانی شرکت است”
به عمل کار برآید، به سخنرانی نیست!!!!!!
یعنی حق و حقوق قانونی و مصوب پرسنل مخابرات(همچون رفاهیات، گروه ها و……) را پرداخت کنید