مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آقای مدیر عامل,اینکه دیگر رفاهیات نیست, بهره وری سال 96 است!

مخابرات ما- باور کنید از برخی چیزها حرف زدن, حال آدم را بد می کند.اگر بگوییم رفاهیات به تایید و تصویب هیئت مدیره نیاز دارد در مورد بهره وری شش ماهه دوم 96 باید چه بگوییم؟

با اینکه سه چهار ماه از سال 96 گذشته هنوز بهره وری سال 96 پرداخت نشده است.

ما هر ماهه پیگیر این موضوع بوده ایم.ابتدا این کامنت را بخوانید تا بعدش با هم صحبت کنبم:

زاگرس
۱۳۹۷/۰۴/۱۰ در ۱۰:۱۰ ب.ظ
باسلام اقای سردبیر محترم چه خبر از بهروری شش ماه دوم سال قبل چرا مطالبات سال قبل رو نمیدن از اول سال تا حالا هم بابت مناسنتها هیچ مبلغی پرداخت نکردن مثل اینکه عیدی اخر اسفند اقای مدیر جناب مهندس صدری بابت این مناسبتها بوده!!!!بابا یه مقدار بفکر این کارکنان مظلوم هم باشن بخدا مشکل مالی داریم

 

در فروردین ماه پیگیر پرداخت بهره وری بودیم.

گفته شد منتظریم معاونت راهبرد امتیاز استانها را مشخص کند. مشخص نشد! با خودمان گفتیم هنوز در تعطیلات هستند کارشان را شروع نکرده اند.

به اردیبهشت رسیدیم امتیازات داده نشد! با خودمان گفتیم هنوز گرم نشده اند!

خرداد شد امتیازات را ندادند! با خودمان گفتیم شاید فکر کرده اند می خواهند به جام جهانی بروند و هنوز هم   خودشان را گرم می کنند!

حالا در تیرماه هستیم.پیگیر پاسخ معاونت راهبرد شده ایم پاسخی نرسید! بنظرم از بس گرم کرده اند, سوخته اند!

همین امروز از معاونت راهبرد پیگیر نتیجه شدیم ولی نه پاسخی رسید نه بهره وری!

 

916830cookie-checkآقای مدیر عامل,اینکه دیگر رفاهیات نیست, بهره وری سال 96 است!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. کارمند کوچولو می گوید

    آقا اینها همه اش بهونه است تا وقت بکشند وطرحی بریزند که جلوی پرداخت حق وحقوق قانونی کارکنان را بگیرند مگر یک امتیاز دادن چقدر زمان نیاز دارد؟ ومشکل بی پولی هم نیست اتفاقا هم درآمد داریم وهم شرکت سود خوبی دارد. چرا که طی این چند سال بعد از خصوصی سازی آقایان با همین سود ودرآمد هنگفت تمامی اقساط چند هزار میلیاردی را پرداخت می کردند ولی حالا مسئله این است که اقساط تمام شده وآقایان ناراحتند که چرا باید حتی بخش کوچکی از این درآمد هنگفت را به کارکنان که البته حقشان است بدهند. ومی خواهند همه را تو جیب خودشان بگذارند وهی شعار منابع وپول نداریم سر میدهند لذا تمام سعی شان این است که تا جائیکه میتوانند کارکنان را سر بدوانند ووقت کشی کنند بنابراین همکاران رسمی باید اقدامات اساسی در جهت احقاق حق خودشان انجام دهند وتا رسیدن به نتیجه مطلوب کوتاه نیایند . واین مستلزم همت جمعی است وخوتهشا همه باید مد و مردانه پای کار باشند نه اینکه از کنار گود شعار لنگش کن بدهند واگر ببینند حریف داره پیروز میشه همه فرار کنند و افراد خط مقدم رو تنها بگذارند واگر دیدند حریف داره شکست میخوره اون موقع از پشت خاکریز در بیایند وخودشون رو شریک در پیروزی کنند

  2. گیلان می گوید

    سلام
    مگه معاونت راهبردی زیر نظر آقای مهندس صدری کار نمیکنند
    آقای صدری پس چی شد اون صحبت های قشنگتون . فقط حرف که نیست به عمل باید..

  3. بیقرار می گوید

    سر دبیر می گوید :
    همین امروز از معاونت راهبرد پیگیر نتیجه شدیم ولی نه پاسخی رسید نه بهره وری!
    آخه ایشون بلا نسبت ….

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ما ایشون رو جزو قشر جوان, تحصیل کرده , و روشن نسل جدید میدونیم.
      حتما نظرش عوض میشه

  4. ناشناس می گوید

    از حقوق ومزایا مدارک تحصیلی که ردیف زدن ولی مزایا نمی دهند ایا خبری هست

  5. عزازاده می گوید

    بهره وری که با منت و کلی قیچی کاری مدیر و معاون و حراست و … کم میشه و آخرش مثلا 1 میلیون میدن همون بهتر که ندن تا نتونن سرش منت سرمون بگذارن . کارمون رو می کنیم نه بیشتر . مشکلی هم نداریم .

  6. ناشناس می گوید

    واسه بهره وری کارکنان میگن پول نیست اما واسه اضافه کاری مدیران که همین هفته دستور پرداختش به استان ها ابلاغ شد اونم در حد سی چهل میلیون پول هست…اقای صدری و اقای بیگدلی درست میگم یا نه؟

  7. سوشیانس می گوید

    باسلام
    معاونت راهبرد یا معاونت راه بُر
    بعد از نشستن جناب رسائیان بر کرسی مدیر عاملی مخابرات ایران ، به پاس خدماتی که جناب نبی زاده در دانشگاه به ایشان داشتند قبل از اینکه مهر مدرک تحصیلی شان خشک شود به معاونت راهبردی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران منسوب شدند.
    معاونت راهبرد حکم آچار فرانسه را داشتند و در هر کاری می توانستند اظهارنظر نموده و مستقیماً وارد عمل شوند . در امور برنامه ریزی ، بودجه ، مالی و….
    بعنوان نمونه تهیه و تدوین بودجه را از زیر مجموعه مدیر کل برنامه و بودجه گرفته و به این معاونت واگذار نمودند که با صرف چندین ده میلیارد ریال هزینه ای که صرف یک فایل اکسل نمودند بودجه عملیاتی را با تحمیل بیگاری های زیاد به همکاران بودجه استانها عملیاتی نموده و در نهایت با انحراف سرسام آوری که نسبت به عملکرد واقعی داشت خیرش را به عطایش بخشیدند .
    و الان نیز چوب لای چرخ پاداش بهره وری 6 ماهه گذاشته است .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      منتظر پاسخ معاونتیم

  8. شرکتی می گوید

    سلام
    اگه شما کارمندای رسمی مشکل مالی دارین پس ما شرکتیها چی بگیم ما اصلا پول نداریم حقوق یک میلیونو چهارصدو چیکار کنیم اجاره خرج خوراک پوشاک کرایه … بدبخت زن و بچه ما چه گناهی کردن هیچ حقی از زندگی ندارن حتی امکان خریدیک بستنی در این گرما برای بچه میسر نیست چون پولی نمیماند آهای مسئولین و مدیرانی که پول تو جیبی بچه هاتون به اندازه حقوق یکماه من وامثال منه تا کجا میخواین برین این بی عدالتی تاوان داره چون دنیا خیلی کوچیکه به آینده بچه هاتون فکر کنید بار کج به مقصد نمیرسه

    1. ناشناس می گوید

      سلام دوست عزیز من کاملا شما رو درک می کنم چون خودم قبلا شرکتی بودم و با آزمون 92 استخدام شدم واقعا سخته نمیدونم مسئولین این مملکت چه فکری می کنند خدا.. . درسته ما الان وضعمون بهتره اما بازم سخته .

  9. علوی می گوید

    تنها زبانی که حضرات می فهمندتجمع و اعتراض است!!!
    سکوت یعنی رضایت به روال فعلی

نظرات بسته شده است.