مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طرح بازنشستگی جدید, شیراز و مهندس صدری!

مخابرات ما – شیراز خبر جالبی در مورد بازنشستگی داشت. مهندس صدری در پاسخ به یک سوال گفت:

از ابتدا ما تلاش کردیم وضعیت همه روشن و مشخص باشد. یعنی هر کسی تکلیفش را بداند. سال گذشته در مورد بازنشستگی فوق دیپلم و کمتر اقدام کردیم. پاداش آنان البته بصورت قسطی پرداخت شد اما حتی بابت همین تاخیر هم گفته ام سود بانکی پرداخت کنند. این کاری است که از دست ما بر می آِید و انجامش دادیم.

حالا هم حدود 7500 نفر در شرکت مخابرات ایران مشمول طرح بازنشستگی می شوند. این افراد می توانند تصمیم بگیرند که الان بازنشسته شوند. به همین دلیل ما طرحی را تدوین کرده ایم که به هیئت مدیره ببریم. این طرح شاید یکی دو ماه دیگر کامل و سپس اعلام شود. مثل همان طرح بازنشستگی سال گذشته.

همانطوری که در ابتدای ورود به مخابرات گفتیم تلاش می کنیم هر کسی تکلیف خودش را بداند اما برای این کار قدری زمان نیاز داریم.

از سال گذشته سوالات بسیاری در مورد بازنشستگی از مخابرات ما پرسیده می شد.در نهایت به همه پیشنهاد کردیم تا شش ماهه اول 97 هم صبر کنند. حالا یکی یکی پیشنهادات ما به عمل نزدیک می شود.

این هم متن کامل گفته های مهندس صدری در مورد بازنشستگی شاغلین, لیسانس و بالاتر.

 

 

922880cookie-checkطرح بازنشستگی جدید, شیراز و مهندس صدری!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. همکار شهرستان مرزی می گوید

    سلام
    خروج همزمان 7500 نفر بالای سی سال از شرکت مخابرات ایران امکان پذیر نیست مسئو لان مخابرات بر اساس شغل وسابقه و مدرک تحصیلی و …. طبقه بندی نمایند تا همه واحد ها شرکت ( اداری و مالی و فنی)تکلیف خود در مقابل طرح را بدانند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چرا نمیشه؟ برام توضیح میدین؟

  2. منصور می گوید

    سلام
    پس فوق دیپلم ها چی؟

نظرات بسته شده است.