مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شیراز/مهندس صدری در مورد مصوبه رفاهیات چه گفت.

مخابرات ما- در شیراز خبرهای مهمی گفته شد.این بخش از گفته های مهندس صدری در مورد رفاهیات است.

 

مخابرات ما – در شیراز , با وجود آدم های آرام و ساکت, خبرهایی داغ و بسیار مهم ذکر شد. فقط تعجب میکنم شیرازی ها چطور بعد از شنیدن این خبرها هیچ عکس العملی نشان ندادند.

مهندس صدری در بین حرفهایش گفت: “یکی از دوستان به من می گفت این خبر را در هر جا اعلام کنید سالن منفجر می شود اما شما حرکتی نکردید! البته خب اینجا شیراز است!”

مهندس صدری در مورد مصوبه جدید رفاهیات چنین گفت:

تلاش همه ما این است که مخابرات را به جای اصلیش برسانیم. برای رسیدن به این هدف تلا ش کردیم اولین رویکردمان نیروی انسانی باشد یعنی باید توجه ویژه ای به نیروی انسانی داشت.

حل مشکلات بازنشسته ها, شاغلین, نیروهای شرکتی, همه و همه جزو اولین وظایف ما بوده است. اما حجم مشکلات زیاد بوده. لذا وقتی میخواستیم حلشان کنیم بطوری که همکاران دغدغه نداشته باشد نیازمند زمان هستیم.

قبلا کارهایی کردیم مثل منظم شدن حقوق, رسیدگی به وضعیت جانباران و ایثارگران! حالا هم کاری جدید و حرکتی مفید!

مهندس صدری پس از این توضیح به اصل مصوبه می پردازد. مصوبه ای که ماه ها و شاید سال هاست ذهن کارکنان را به خود مشغول داشته است.

او گفت:

پریروز با هیئت مدیره جلسه داشتیم هیئت مدیره کمک کرد  آیین نامه سال 89 را که در مورد رفاهیات است مصوب کنیم تا دغدغه مهم کارکنان حل شود. البته شنبه یا یکشبه مصوبه هیئت مدیره را رسمی اعلام می کنیم تا نگرانی ها کمتر شود.

همه تلاش ما این است  که بقیه موارد را هم با همین جدیت دنبال کنیم و مشکلات نیروی انسانی را بر طرف کنیم.

در شهرهای مختلف دیده ام که یکی از دغدغه های مهم کارکنان  آیین نامه سال 89 و موضوع رفاهیات است. حالا کلیاتش در جلسه هیئت مدیره مصوب شده و صورت جلسه اش در حال تنظیم است.

به این ترتیب خبری که همه منتظر شنیدنش بودند به این نقطه, این لحظه و این خبر رسید.

حالا همه منتظرند مصوبه را ببینند تا نیروی انسانی نیز در مورد آینده و حرکت بعدیش تصمیم خوبی بگیرد. تصمیمی که همانقدر دلسوزانه است.

 

 

922920cookie-checkشیراز/مهندس صدری در مورد مصوبه رفاهیات چه گفت.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر عزیز خدا قوت
    عجله نکن تا پول تو جیب نیامده زیاد دلخوش مباش

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ای آقا! به من چه مربوطه!
      یکی دیگه اعلام کرده یکی دیگه خبرشو نوشته
      یکی دیگه موافقه یکی دیگه مخالفه
      شما به من گیر دادی؟ مظلوم تر از من هم هست؟

  2. محمود کهوریزاده می گوید

    جناب مهندس صدری ضمن عرض سلام و ارزوی تندرسنی و موقیت جنابعالی از درکاه خداوند متعال باستحضار میرساند اینجانب کارمند رسمی با ۲۹ سال سابقه کاری در شرکت مخابرات استان کرمان مبنی براینکه فردی هستم با عائله بالا دارای ۷ فرزند ۴ دختر و ۳ پسر که کمک هزینه ازدواج ۳ فرزند تا چند سال پیش پرداخت شده اما ۲ فرزند دیگر که دختر هستند دو سه سالیست که در انتظار ازدواج بسر میبرند و بعلت مشکل اقتصادی هنوز در منزل بنده هستند که من خجاات میکشم که بدون حد اقل وسائل اولیه زندگی انهارا راهی خانه همسر نمایم لذا تمنا دارم در صورت امکان دستور فرمایید تا نسبت به پرداحت کمک هزینه ازدواج فرزندان چهارم و پنجم این جانب پرداخت نمایند بانشکر انانکه خاکرا بنظر کیمیا کنند ایا بود که گوشه چشمی به ما کنند خدا نگهدار و به امید جواب

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      این قوانین مال زمان کاهش جمعیت بود.حالا دیگه باید حذف بشه این قوانین بازدارنده

  3. کارکنان مخابرات فارس می گوید

    با سلام
    نوشته بودید اینجا شیراز است . بله شیراز است اما گوش همه ما از این شعارها پر است . ولی ما تا زمانی که این شعار ها عملی نشود شادی نخواهیم کرد

  4. ایمان می گوید

    باسلام خدمت همکاران محترم و مدیر عامل عزیز بسیار مایه خوشوقتی که مدیر عامل محترم به دغدغه های کارکنان توجه می کند و سعی در برطرف کردن آنها دارد این حرکت نوید روشنی است برای مخابرات که انشااله به روزهای عزت و اقتدار خود بازگردد و بتواند از پتانسیلهای موجود برای برطرف کردن کاستیها و زیانها سود برد . طبق نظریات مدیریتی نیز اولین گام اینست که مشکلات مادی و امنیتی کارکنان برطرف شود تا به ترتیب و با سرعت بیشتری به بالندگی دست یابم البته برخی دوست دارند که شرایط قبلی حاکم باشد تا هیچ حساب و کتابی نباشد و بتوانند بنحو احسن از شرایط نامتعادل شرکت بهره ببرند وقتی کم کم چرخ دنده ها در جای خود قرار بگیرند می توانیم حرکت متوازن رو به جلو داشته باشیم توجه به کارکنان و اینکه دریابند مدیر ارشد به “آنها توجه می کند بسیار امیدوار کننده است و جا دارد این حرکت پسندیده مدیر عامل بنحو شایسته قدردانی شود قطعا همکاران پشت سر مدیر عامل حرکت خواهند کرد و به زودی رخوت و نومیدی از این شرکت رخت بر می بندد با سپاس و تشکر فراوان از مدیر عامل محترم

  5. بیژنی می گوید

    جناب اقای سردبیر سلام خسته نباشی ایا ایین نامه ۸۹ارتباطی به نیروی شرکتی ها داره اگه داره مبشه بیشتر توضیح بدین ممنون میشم شایدسوال خیلی از نیروی شرکتی ها باشه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      نه فعلا ارتباطی نداره انشا الله در آینده بعد از قرارداد مستقیم با مخابرات اثر خواهد داشت

نظرات بسته شده است.