مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تیم مدیریتی و پرسنل با همکاری هم مشکلات را حل کنند

مخابرات ما (سیتنا)- نائب رییس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: در مدیریت شرکت‌داری، دولت و مجلس نمی‌تواند تعیین تکلیف کند. شرکت باید به سمتی حرکت کند تا بهینه و اقتصادی مدیریت شود و بهره وری و درآمد و رضایت مشتریان افزایش یابد.

دکتر “فریدون احمدی” عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارزیابی اقدامات تیم جدید مدیریتی شرکت مخابرات ایران در حوزه‌ی حقوقی و رفاهی پرسنل، اظهار کرد: مخابرات، سازمانی دانش محور است و سرمایه‌ی اصلی آن نیروی انسانی است و مهندسان و کارشناسان خوبی در آن فعالیت دارند.

این نماینده‌ی مجلس، اظهار کرد: اگر در موارد مدیریتی به خوبی عمل شود، ادامه‌ی مسیر مستلزم آن است که همه‌ی مدیران و پرسنل دست به دست هم دهند تا درآمد و بهره‌وری بالا رفته و میزان درآمد دریافتی و رضایت کارکنان نیز افزایش یابد.

احمدی، خاطرنشان کرد: در مدیریت شرکت‌داری، دولت و مجلس نمی‌تواند تعیین تکلیف کند. شرکت باید به سمتی حرکت کند تا بهینه و اقتصادی مدیریت شود و بهره وری و درآمد و رضایت مشتریان افزایش یابد.

نماینده‌ی مردم زنجان و طارم در مجلس، اظهارکرد: یک طرفه نمی شود تصمیم گرفت، بلکه هم تیم مدیریتی و هم پرسنل باید با هم مسائل را حل کنند و منابع مالی را افزایش دهند. در صورتی که مدیریت و پرسنل از هم راضی باشند مردم و خدمات گیرندگان نیز از آن شرکت راضی خواهند بود.

احمدی، در پایان افزود: مجموع ارزیابی‌ها حاکی است که مهندس صدری و تیم ایشان در شرکت مخابرات به خوبی عمل کرده‌اند.

924130cookie-checkتیم مدیریتی و پرسنل با همکاری هم مشکلات را حل کنند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. حسین می گوید

    سلام خدمت همگی
    نماینده محترم آن زمان که نیروهای شرکتی سال 95چندین بار درب مجلس داد مظلومیت سر دادن شما کجا بودید چکار کردید باز نزدیک انتخابات شده مشغول تبلیغات هستید؟؟
    امام صادق (ع) می فرماید: “اتَّقُوا دَعْوَةَ الْمَظْلُومِ فَإِنَّ دَعْوَةَ الْمَظْلُومِ تَصْعَدُ إِلَى السَّمَاء”؛ [5] از نفرین مظلوم بترسید که نفرین مظلوم به آسمان می رود.
    البته اگر اعتقاد داشته باشید

نظرات بسته شده است.