مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

انجمن صنفی کارکنان خوزستان از دیدار با مدیر منطقه خوزستان گزارش داد.

مخابرات ما- امروز یکشنبه مدیر منطقه خوزستان برای بررسی خواسته های صنفی کارکنان از نمایندگان آنان برای تشکیل یک جلسه دعوت کرده بود.

شرح کامل این جلسه را در گزارش انجمن صنفی کارکنان مخابرات خوزستان بخوانید.

 

با سلام و احترام
به اطلاع می رساند به دعوت مدیریت محترم مخابرات منطقه خوزستان جلسه ای ساعت هشت صبح مورخ ۹۷/۰۴/۳۱به منظور بررسی مسایل منابع انسانی و خواسته های صنفی همکاران با حضور مدیر منطقه اعضای هیات رییسه انجمن صنفی کارکنان مخابرات خوزستان، مدیر دفتر منطقه و روسای اداره حراست, بازرسی و نماینده روابط عمومی برگزار گردید. لذا بر آن شدیم جهت اطلاع همکاران خلاصه ای از آنچه گفته شد را منتشر نماییم:
در ابتدا جلسه جناب مهندس فلاح زاده اظهار داشتند پرداختن به دغدغه ها و رفع مشکلات همکاران از اهمیت خاصی برخوردار است و در ادامه ضمن بیان عملکرد مثبت مخابرات منطقه خوزستان در حوزه های مختلف که با تلاش و کوشش همکاران بدست آمده پرداختند , ایشان از اعضای هیات رییسه انجمن صنفی خواستند جلساتی به صورت مستمر حداقل ماهی یکبار برای رسیدگی به مسایل همکاران و پیگیری تصمیمات متخذه برگزار گردد .
پس از آن اعضای هیات رییسه انجمن صنفی کارکنان خوزستان ضمن تشکر از حمایت های مدیر منطقه و توجه ویژه ایشان به رفع موانع پیش روی سازمان و همکاران اقدام به بیان مسایل همکاران در دوبخش درون استانی و کشوری به شرح زیر نمودند ضمنا مقرر شد موضوعات مطروحه کشوری طبق دستور مدیر عامل محترم شرکت مخابرات ایران جناب مهندس صدری به دفتر ایشان ارسال گردد .موضوعات مطروحه کشوری :

با توجه به اینکه با تلاش شورای عالی هماهنگی تشکل های کارگری شرکت مخابرات ایران به نمایندگی تمامی تشکل های صنفی اجرای آیین نامه استخدامی و پرسنلی مصوب سال ۸۹ از ابتدای سال ۹۷ به تصویب هیات مدیره شرکت رسیده ,اما تاکنون نسبت به پرداخت آن هیچ اقدام و یا اطلاع رسانی نگردیده لذا از مدیر منطقه تقاضا شد موضوع را با مدیر عامل شرکت مطرح نمایند .

موضوع دوم رسیدگی مجددانه به وضعیت مالی صندوق پس انداز شش درصد کارکنان بود در این راستا انجمن صنفی با استدلال به اینکه پنجاه درصد اندوخته صندوق به طور مستقیم متعلق به اعضا می باشد , دو پیشنهاد را ارایه نمود اول اینکه اساسنامه و آیین نامه صندوق تغییر نماید به طوریکه نیمی از هیات امنای صندوق توسط اعضا انتخاب شوند . دوم اینکه صندوق های پس انداز موجود در قالب یک صندوق متمرکز و یکپارچه گردند .
یاد آور شوم در ارتباط با صندوق پس انداز آقای فلاح زاده اظهار نمودند بنا به دستور مدیر عامل شرکت مهندس صدری از ابتدای سال تمامی کسورات صندوق بدون دخل و تصرف به حساب صندوق واریز می گردد و هیات امنای صندوق استان با نظارت رییس اداره حراست جلسات مستمری برای رفع موانع موجود بر گزار کرده و می کنند در این ارتباط مدیر منطقه اعلام نمودند پرداخت وام قرض الحسنه را با تعداد کم آغاز کردیم و انشا ا.. برای ماه جاری ظرفیت را افزایش خواهند داد .

سومین مطلب تغییر صندوق ۹ درصد به صندوق ۷ درصد بود در ارتباط با این موضوع به رای وحدت رویه دیوان عدالت اداری اشاره گردید و پیشنهاد گردید مدیر محترم منطقه از مدیر عامل شرکت مخابرات ایران بخواهد که نحوه پرداخت هزینه های تغییر صندوق راکه تا قبل از سال ۸۸ به عهده دولت می باشد از وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات استعلام نمایند .و همچنین از آنجاییکه دغدغه شاغلین صندوق بازنشستگی کشوری هنگام باز نشستگی اختلاف فاحش حقوق آنها باحقوق بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی می باشد پیشنهاد گردید شرکت مخابرات ایران ضمن هماهنگی با صندوق بازنشستگی کشوری بخشی از جدول رفاهیات را مشمول کسور بازنشستگی نماید .

چهارمین موضوع بیمه تکمیلی بود لذا از آنجاییکه زمان پرداخت هزینه های درمانی سر پایی توسط شرکت بیمه دانا طولانی می باشد مدیر محترم منطقه اعلام نمودند موضوع را پیگیری می نمایند .

پنجمین موضوع اجرای کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران بود که مقرر شد به شرکت مخابرات ایران منعکس گردد .

انجمن صنفی کارکنان مخابرات خوزستان
928280cookie-checkانجمن صنفی کارکنان خوزستان از دیدار با مدیر منطقه خوزستان گزارش داد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. حمید می گوید

    سلام..من بازنشسته سال ۹۳ هستم..از اقای مهندس صدری خواهشمندیم.مسئله رفاهیات را برا باز نشستگان زنده کنید..ما بازنشستگان وزراتی شرکت مخابرات..بااین حقوق کم واقعا نمی توانیم زندگی کنیم..و هربرج باید ی فکری مثل قرض گرفتن و وام گرفتن بتونیم از پس خرجی دربیایم.متشکرم..

  2. ناشناس می گوید

    با سلام لطفا این ایین نامه حقوق و دستمزد را را برایمان قرار دهیدتا حداقل از حقوق خود مطلع باشیم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      باشه میذاریم
      ولی دیگه اونا حق و حقوق ما نیستش هیئت مدیره ها اومدن زدن توی سرش کوتاه شد

نظرات بسته شده است.