مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نوشته شما- چرا مدیران ما تعامل بلد نیستند (افزایش تعرفه بجای درگیری با وزارت)!

مخابرات ما- این هم نوشته شماست:

  سوشیانس می گوید

با سلام

متاسفانه مدیران ما تعامل بلد نیستند الان نزدیک به ۱۵ سال است که تعرفه های مخابرات در مقابل افزایش تعرفه سایر شرکتهای خدماتی چون آب ، برق ، گاز و حتی شهرداریها نه تنها افزایشی نداشته بلکه با اجرای برخی طرحها من جمله همکدسازی پسرفت هم داشته است و مدیران ما بجای تعامل و چانه زنی برای افزایش نرخ مکالمات که موجب جلوگیری از بیشتر سفرهای درون شهری و کاهش هزینه های خانوارها و کمک به محیط زیست می شود فقط بفکر کاهش هزینه ها آنهم صرفاً هزینه های پرسنلی بوده اند .
دز زمان هیءت مدیره قبلی متاسفانه بعد از مرحوم دکتر غفاریان تمام هم و غم آقای سید هاشمی صرفاً تقابل با وزیر وقت بوده و در نتیجه زورآزمایی آن دو مخابرات فرصتهای طلایی زیادی را از دست داد بعد از آن نیز جناب قنبری و تیمشان فکری بحال افزایش درآمد شرکت نکرده و صرفاً دنبال بهینه سازی هزینه ها بودند و الان هم که ….
سئوالی که از آقایان دارم اینه که ما الان ۱۰ سال است که در کاهش و یا بهینه سازی هزینه افتاده و دور خودمان می چرخیم ( البته در مواردی کارهای خوبی هم انجام یافته ) ولی می خوام بپرسم که ما چقد می توانیم در هزینه ها مانور بدهیم ؟
نوسازی صفر ، نگهداری تاسیسات حد اقل ، پرداختی های پرسنلی هم که دیگر لازم به گفتن نیست ……
آیا نوبت آن نرسیده که مدیران مخابراتی بجای کله در کله گذاشتن و سر شاخ شدن با شاخ گاو بطرف شیردان آن رفته و از فرصتهای موجود استفاده کنند ؟!
چرا مدیران ما تعامل بلد نیستند ؟
اون از وضع تعاملات خارج سازمانی اینهم از تعاملات داخل سازمانی
آیا مدیران ما خود را تافته جدا بافته می پندارند ؟
التماس تفکر

 

930950cookie-checkنوشته شما- چرا مدیران ما تعامل بلد نیستند (افزایش تعرفه بجای درگیری با وزارت)!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.