مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نتیجه بحث تغییر وضعیت نیروهای قراردادی در مخابرات.

مخابرات ما- همانطوری که قبلا نوشته بودیم به لطف برخی از نگاههای خاص, فعلا بحث دائمی شدن نیروهای قراردادی – از هر نوع و مدلش – منتفی شده است.اما امروز مهندس فرقانی معاون توسعه نیروی انسانی مخابرات ایران در این باره بطور مختصر صحبت کرد.

او در جلسه ویدئو کنفراس -بین مخابرات ایران و مناطق مختلف- در باره تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی چنین گفت:

بحثی در مورد تغییر وضعیت نیروهای قراردادی داشتیم.اطلاعاتی هم از قبل منتشر شد ولی مجوزی که انتظاز تصویبش را داشتیم تا این لحظه تصویب نشده است.

بعنوان یک اقدام جبرانی در این بحث اخیرا بخشنامه ای با امضای مدیر عامل  برای استانها ارسال کرده ایم. ما در دو بخش بین کارکنان قراردادی و باصطلاح رسمی تفاوت داریم.بحث انتصابات است و بحث هزینه ازدواج.

مدیر عامل در بخشنامه ارسالی تاکید کرده است که از کارکنان قراردادی نیز برای مشاغل مدیریتی شرکت با در نظر گرفتن حداقل های شرایط احراز قائل شود.خوشبختانه مدیران مناطق از این بخشنامه استقبال کرده اند بطوریکه حداقل در ده مورد انتصاب در مشاغل مدیریتی از بین همکاران قراردادی پیشنهاد داشته ایم که معمولا مورد  تایید و تصویب کمیته قرار گرفته است.به این ترتیب شاید شرکت بتواند این اختلاف را هم از بین کارکنان  دائمی و قراردادی حل کند.

در عین حال آنچه را که بعنوان دائمی شدن نیروهای قراردادی مطرح بودفعلا مجوزهای قانونی برایش صادر نشده و ما با کمترین اختلاف (انتصاب هم امکانپذیرو مورد تاکید است سعی ما بر این است که اختلافی بین همکاران قراردادی و دائمی در مخابرات ایران  و مناطق نداشته باشیم.

 

937130cookie-checkنتیجه بحث تغییر وضعیت نیروهای قراردادی در مخابرات.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
17 نظرات
  1. محمود4آزی می گوید

    تناقض :
    تبدیل وضعیت به دلیل وجود برخی به اصطلاح یواشکی ها انجام نمیشه اما بهشون پست مدیریتی میدن؟
    کل طرح بار مال نداره اما باز به همه که غیر شفاف ها هم داخلشان هستند پاداش ازدواج میدن؟
    بکی ترجمه کنه لطفا

  2. دیار می گوید

    متاسفانه هرکسی در راستای منافع خودش و بدون اینکه متوجه بشه درست میگه یا غلط ادعای حق و حق خواهی میکنه . یک واقعیت ان است که اولا چه در بین قراردادی های 92 ، چه قبل از آن ها و چه اکثریت شرکتی ها ورود با رابطه و سفارش و خارج از ضوابط وجود داره. اما آنچه مسلمه نباید به خاطر عده ای حق دیگران پایمال شود. استخدامی های 92 که با آزمون کشوری و مصاحبه و انجام سایر فرآیند استخدامی وارد مخابرات شدند ، حقشان این نیست که بعد از 5 سال بزرگ ترین دغدغه ی زندگیشان امنیت و تداوم شغلی باشد. شاید مدیران بگویند نگران نباشید- تفاوتی با نیروهای دائمی وجود ندارد ؛ ولی تفاوت را باید در نگرانی ها و اضطراب های ذهن ما باید جستجو کرد.. مدیران و مسئولان گرامی ، کاهش انگیزه ی نیروی انسانی بسیار هزینه بردار است .خواهشا به فکرمان باشید.

  3. ناشناس می گوید

    قراردادی های جدید 92 همگی با پارتی بازی و باند بازی و امتیازات ظالمانه و ناجوانمردانه اومدن و باید همشون مثل بچه های زحمتکش بخش خصوصی شوند .
    یا علی

    1. محمود4آزی می گوید

      مگر قراردادی 92 جدید و قدیم داره؟
      سند و مدرک شما کو؟تهمت میزنی؟حق الناس گردنته!نیروی زحمتکش بخش خصوصی چطور وارد شرکت شدی؟توضیح بده اگر راست میگی

  4. زنبور می گوید

    چه قشنگ حق این جوون ها بالا کشیدن. آزمون سخت و شرکت کننده زیاد و قبولی اونا ، فدای رانت و پارتی یه عده شد. بر فرض که پارتی شده یه تعداد جوون دیگه که با سطح علمی بالا خودشون اومدن بدون هیچ کمکی فدای سیاست قراردادی های قدیم و ورودی های جدید رانت دار شدن. حداقل کار اونا درست شه که از مخابرات نرن .

  5. محمود4آزی می گوید

    هیچکدوم از این کارها نمیتونه بدقولی و عدم اجرای قانون رو در این شرکت کتمان کنه.
    اصلا ما مدیر نه و رئیس جمهور! کدام رئیس جمهور با تضمین شغلی یک ماهه می‌تونه با طیب خاطر به کار ادامه بده؟
    بسه دیگه سیاه‌نمایی. فکر کردن پشت گوش های ما مخملیه و خروس قندی رو نمی‌شناسیم.
    گفتن در حال تحقیق در خصوص یک عده مجهول الحال هستیم حالا به همون ها میان پست مدیریتی میدن.
    جناب مدیر عامل نیاین تو جلسات بگین چرا نیروی انسانی ما بعد از چهار پنج سال از شرکت میره یا اینکه برای بخش های خصوصی دیگه کار میکنه. دلیلش فقط شما مدیران شرکت هستین

  6. ناشناس می گوید

    امیدوارم مهندس فرقانی و مهندس صدری مدیر عامل محترم، این مطلب را بخوانند. اگر به فرمایشات مدیرعامل در اردیبهشت مراجعه کنید، ملاحضه خواهید فرمودید که صرفا بحث دائمی کردن ورودی های آزمون سال 92 مطرح شده بود و نه مورد دیگر، چرا باید همه ی مسائل با هم مخلوط شوند تا جلوی اجرای بخشی از قول های مدیرعامل گرفته شود! این اولین مورد رسمی عقب نشینی مدیرعامل از یکی از وعده هایی است که با اطمینان در مورد اون صحبت داد! قطعا خیلی برای خود مدیرعامل هم بد خواهد شد! این عقب نشینی رسمی معاونت توسعه سرمایه انسانی در کنار پست اینستاگرامی سابق خود مدیرعامل مهر تاییدی بر تمام شایعات پیشین هست و صد البته بسیار متاسفانه، بر خلاف تحلیل های سایت و سردبیر عزیز، قوت قلبی بر تمام شایعات آتی شرکت در مورد مدیرعامل است! از این پس به جای اطمینان به اخبار رسمی و نظرات مدیرعامل و مراجع رسمی مدیریتی مخابرات قطعا به شایعات باید اطمینان کرد! چون که شایعات از منابعی بسیار قویتر و فراتر از سطح مدیرعامل و مراجع رسمی در شرکت گسترش می یابند! متاسفیم که بر این موضوع مهر تایید خورد. این شرکت بر پایه شایعات میچرخد! تا اونجاییکه به خاطر میارم در گذشته سایت بخشی تحت عنوان شنیده ها داشت، باید اون بخش رو احیا کرده و روی تقویت اون فعالیت نمود تا شاید بتوان اتفاقات آتی شرکت رو پیشبینی نمود! مطابق شایعات شرکت به زودی از اساس بنا به نظرات و فعالیت های سهامدار عمده و دولت دچار تغییرات بنیادین منفی خواهد گشت! احتمالا در زمان مدیر عاملی دیگر و نه الان.

    1. محسن می گوید

      احسنت

نظرات بسته شده است.