مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ابلاغ ده ماده ای به مدیر مخابرات منطقه تهران.

مخابرات ما – مهندس صدری در حکم انتصاب مهندی ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه فارس کار جدیدی کرده است.او در این حکم ده وظیفه مشخص کرده است که بر اساس آن وظایف مدیر منطقه تعیین می گردد.
ابتدا این ده ماده را مطالعه کنید:

۱- رعایت اصول مهم و اساسی شفافیت، دقت، صحت، سرعت و امانت در فرآیند مدیریت اجرایی مخابرات منطقه تهران.

۲- توجه جدی به ضرورت حمایت از صنایع داخلی، کالای مرغوب ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری.
۳- اجرای دقیق برنامه ها و مصوبات ابلاغی از سوی معاونین و مدیران ستادی شرکت مخابرات ایران، ارایه به موقع گزارش ها و بازخوردهای لازم و اعمال مدیریت صحیح و دقت کافی نسبت به اجرای دستورات، توصیه ها و تاکیدات مدیرعامل و معاونین شرکت جهت رفع نارسایی ها و کمبودها و جبران سریع عقب ماندگی ها احتمالی.
۴- اهتمام ویژه نسبت به اتخاذ و اجرای تدابیر و روشهای ابتکاری لازم برای کاهش هزینه های غیر ضرور و افزایش درآمدهای منطقه، همگام با سیاستهای کلان شرکت مخابرات ایران و در چارچوب برنامه های مصوب شرکت.
۵- تعامل موجه با مسئولین و مقامات ارشد استان جهت آگاهی دقیق از نیازها و درخواستهای مطروحه بمنظور برنامه ریزی مناسب برای تحقق آنها در چارچوب اهداف شرکت.

۶- بهره گیری حداکثری از توان نیروی انسانی و بسیج کلیه امکانات و مقدورات مخابرات منطقه تهران و ارتباط موثر با مدیران و کارشناسان و کارکنان زیرمجموعه جهت شناخت دقیق مشکلات و موانع احتمالی و برنامه ریزی هدفمند برای افزایش نشاط و انگیزه خدمت در کارکنان آن منطقه بمنظور ارتقای کارآیی و اثر بخشی و نیل به نتایج مطلوب و مدنظر شرکت همراه با ارایه پیشنهادها و راهکارهای عملی مناسب.

۷- برقراری ارتباط مستمر و موجه با کلیه شرکتها و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بمنظور بهره گیری از توان و ظرفیت آنان برای تسریع و تسهیل در ارایه خدمات نوین و ارزشمند با رعایت قوانین، مقررات و صرفه و صلاح شرکت.

۸- رعایت کامل و همه جانبه شئونات و موازین اسلامی و حضور فعال و موثر در برنامه ها و مناسبتهای مذهبی در سطح مخابرات منطقه.

۹- تسریع در اتخاذ تصمیمات بهینه و ایفای شایسته و مقتدرانه مسئولیت ها و وظایف خطیر حوزه تحت مدیریت بنحو احسن با رعایت محرمانگی اطلاعات در موارد ضروری، ضمن التزام به رعایت دقیق نظم و انضباط اداری و اخلاق حسنه اسلامی.

۱۰- نظارت دقیق و هوشمندانه بر نحوه ارایه خدمات شرکت در سطح منطقه جهت جلب و افزایش مستمر سطح رضایتمندی آحاد مشتریان محترم.

939860cookie-checkابلاغ ده ماده ای به مدیر مخابرات منطقه تهران.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. همکار می گوید

    سلام
    از پاداش بهره وری سال گذشته که باید تا اردیبهشت پرداخت میشد خبری نیست؟

  2. کارشناس خدمات اول از گلستان می گوید

    گزینه 6 رو همه مدیران اگر باور داشته باشند و از توانایی نیروهای جوان فارغ از هرگونه قرارداد و امضاهای طلایی میتونه در تحقق اهداف سازمان مسمر ثمر واقع گردد،اما کوته فکری وتبعیض بعضی از مدیران باعث شده جوانانان این مرز بوم رغبتی برای انگیزها های سازمانی نداشته باشند و هر روز شاهد نا امیدی این قشر بزرگ در مخابرات و جامعه مان هستیم و امیدوارم سایه بی اعتدالتی و تبعیض و نوع قراردادها هر چه زودتر از سازمان رخ ببندد و شاهد پویایی و شکوفایی شرکت بزگمان در همه عرصه ها باشیم و بجای نوع قرارداد از افرادی که شایسته آن هستند استفاده شود و بنوعی شایسته سالاری حک فرما باشد
    به امید روزهای خوش برای جوانان

  3. ناشناس می گوید

    مخابرات منطقه تهران نه فارس

نظرات بسته شده است.