مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تفکر ایجاد یک مخابرات دیگر از کجا می آید؟

مخابرات ما – نشست خبری کمیسیون اینترنت و انتقال داده‌های سازمان نصر تهران برای بررسی مشکلات شرکت‌های FCP با حضور اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران برگزار می شود . رئیس این کمیسیون می گوید : ایجاد مخابرات دیگری در کشور منطقی نیست و باید رگولاتور وارد شود و نظارت کند تا از تبعات آتی آن جلوگیری کرد.

بله.

محمدعلی یوسفی‌ زاده   می گوید :« ایجاد یک اپراتور غالب دیگر درست نیست و باید رگولاتور وارد شود و نظارت کند تا از تبعات آتی آن جلوگیری کرد. رقابت است که بازار را زنده نگاه می‌دارد و کیفیت را تضمین می‌کند.”

در ادامه آزاد معروفی – رئیس کمیسیون شبکه سازمان نصر تهران- گفت: دولت با اتخاذ تصمیمات اشتباه در فروردین ماه و سپس در مرداد ماه عرصه را برای فعالان حوزه سخت‌افزار دشوار ساخته و ترخیص کالا در گمرک کشور با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده است. این تصمیمات مانع از انجام کارها در بازار عرضه و تقاضا و ایجاد رانت برای گروهی از سودجویان شده است.

به نظر شما ادامه این تفکرات به کجا می رسد و هدف کجا را نشانه رفته است؟

939880cookie-checkتفکر ایجاد یک مخابرات دیگر از کجا می آید؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. پیرمرد می گوید

    سلام سردبیر جان خسته نباشی …اگه شما یادتون باشه قبلا یکبار پارسال به شما گفتم باید طرحی نو ریخته بشه این شرکت مخابرات باید با تمام کارکنان (با پوزش از همه …..) درش تخته بشه ویا به امان خدا ول بشه چون دیگه کهنه شده وباید جمع بشه دلایل این مسئله زیاد هستش و اگر بخواهم بگویم ….چشم امر بفرمایید تا جمعبندی کنم ودلایل ان را چه خوشتان بیاید چه حوشمان نیاید ولی حقیقت تلخه و اجراش واجب….

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بله چرا که نه
      البته اینکه همه چی رو دور بریزی منطقی نیست
      من خودم ندیدم ولی میگن در آلمان هنوز از انواع سیستم های قدیمیش هم استفاده میکنه
      (تاکید میکنم من ندیدم از دوستانم شنیدم)
      لطفا متنی تحلیلی تهیه و برایم بفرستید

      1. پیرمرد می گوید

        سردبیر جان بازم سلام و خسته نباشی من نمیدونم کدوم یکی رو برایتان شرح بدهم طرح نویی که پیشنهاد میدهم یا دلایل دور ریختن شرکت رو اما در مورد آلمان شما صحیح میفرمایید ولی لطف فرموده ما رو با انها مقایسه نکنید مخابرات آلمان به هیچوجه با ایران قابل مقایسه نیست وصرف داشت انالوگ در جایی دلیل نمیشه که در ایران هم حفظ شود اینجا مسائل خاص خودش رو داره که با یک متن بنده قابل توصیف نیست …… ولی باز هم میگویم این شرکت باید حتما” دور ریخته بشه …اگه منظورتون طرح نو هستش به بنده باید فرصتی داده بشه تا مقاله ای مستند تهیه نمایم و چنانچه دلایل کنار گذاشتن شرکت را خواستید میتوانید از میزان نارضایتی مردم و کارکنان اعم از رسمی و غیر رسمی و بازنشستگان و مدیران شرکت و همچنین میزان استفاده موثر از تجهیزات مخابراتی که بعضی به بهانه تحریم دچار مشگلاتی شده است که بیان تک تک انها کاری بیهوده بوده و گره ای از مشگلات باز ننموده و این کلاف سردرگم فقط اتلاف وقت وسرمایه هستش وباید ما شهامت تغییر را داشته باشیم و کسانی که مخالف هستن در واقع اسیر این کلاف هستند…..با تشکر

  2. دو سر زرنگی می گوید

    مخابرات دوم و سوم و … وقتی معنا دارد که مناطق سرویس را به دو، سه و یا … قسمت تقسیم کنند و منابع سیمی و کانالی هر منطقه را در اختیار اپراتور متناظر وی گذارند.
    کاری که تا بحال انجام نشده است و اگر بخواهد انجام شود در دولت دیگری با تفکرات مخالف دولت کنونی و با سود مجدد برای صاحبان شرکت مخابرات انجام خواهد شد. یعنی اینکه یکبار مخابرات را با منابع درآمد خودش خریده اند و یکبار هم مخابرات را با قیمت واقعی می فروشند که این یعنی دو سر سود!!!
    این را می گویند زرنگی و ملت هم ….

  3. ناشناس می گوید

    انحصار در واردات قطعات کامپیوتری منظورش بوده منظور ار مخابرات دیگر انحصاری دیگر بوده

نظرات بسته شده است.