مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

حرمت امامزاده را باید متولی آن نگاه دارد.

مخابرات ما (سردبیر) – معمولا دوست داریم در چند کلمه اصل موضوع را برسانیم و آنانکه اهلش هستند یا اهلی آن هستند بسرعت آن را درک و عملی کنند.

یعنی از بیخ اصولا مورد اختلاف از میان برخیزد.

این مورد هم از همانهاست.

معمولا وقتی کارکنان به مدیری مراجعه  می کنند, از مدیر ماقبلش نا امید شده و دل خوشی از او ندارد.لذا شروع می کند به گله.

مدیر حاضر باید بداند چنانچه مشکلی از شاکی حل نکند خودش نیز به همین مصیبت گرفتار می اید.یعنی وقتی کارکنان نزد مدیر بعدی بروند از او هم بد می گویند.

پس بنابراین بیایید از همین لحظه همه تصمیم بگیریم حرف خودمان را بدون اشکال گیری از مدیران قبلی بزنیم.

دیگر اینکه مدیران شنونده باید حرمت امامزاده قبلی را نگه دارند.

بنظر می رسد حق مطلب را ادا کریم.

امیدواریم دفعه بعدی نیازی نباشد از مدیران با ذکر نام در ستون بدها خدای نکرده نام ببریم.حرف آخر اینکه گمان نکنید این موضوع در میان مدیران میانی باب شده , خیر! از صدر تا ذیل گزارشات ویژه ای می رسد که نشان می دهد همه در این باب دوره دیده اند متاسفانه!

 

952290cookie-checkحرمت امامزاده را باید متولی آن نگاه دارد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.