مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سیاه نباشید.

مخابرات ما (سردبیر) – امروز دو کامنت متفاوت خواندم که اثر متفاوتی روی من گذاشت. جواب هایی برای آنها نوشتم اما دلم می خواهد شما هم جواب مرا بخوانید. کامنت ها را هم بخوانید و نظر بدهید. برای اینکه مطالب طولانی نشود دو تا مطلب می گذارم.

می خواهم بدانم من، شما، یا هر آدم دیگری در این جامعه چقدر حق داریم؟

متاسفانه در طی این سال ها همه عوض شده ایم. (من) شده معیار. شده خط کش! اگر من سودی می برم, خوب است! اگر من سودی ندارم بگذار سر سگ در آن بجوشد (مرا ببخشید, باید روراست باشم در بیان احساسم!)

من می خواهم هر کسی افتاد دیگران کمکش کنند. دیگران هم به او کمک خواهند کرد.

بخدا نعمت ها و امتیاز ها تمام نمی شود.به همه می رسد.

شركتي بي پناه

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ در ۳:۵۰ ب.ظ 


سلام سردبیر جان نمی دانم این تصمیم گیرندگان مخابرات از خدا نمی ترسند یا فکر می کنن تا ابد زنده هستن حالا فقط این فیلم کم بود اونم اضافه شد بسه دیگه همه رو خسته کردن با این افکارشان این ۲۰ شهریور چه صیغه ایه گشتن گشتن برای انجام ندادن این طرح یه بهانه پیدا کردن حالا شاید یه تعدادی در قسمتی کارشون منحل شده رفتن قسمت دیگه ای وضعیت اونا چی …. کار از ما اسمش و حقوقش برای اونا انشااله که دود بشه بره آسمان اینقدر که مخابرات و پرسنلش بد و سیاه بودن ما هم جز سیاهی هیچی براشون آرزو نمی کنیم

اما پاسخ من به این عزیزم.به این دوست خوبم که میدانم سالهاست با مخابرات ما دوست است.

سردبیر ..

در پاسخ به شركتي بي پناه.

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ در ۹:۴۹ ب.ظ

سلام … ببینید
من کاملا طرف شما هستم و دلم میخواد همه پول مناسب بگیرن
ولی این همه بی معرفتی نسبت به هر کسی که می بینی خوب نیست
واقعا خوب نیست
هر کدوم از این کارکنان که می بینی طی یک شرایطی اومدن ,راضی هم نیستن.
شما هم طی یک فرآیندی آمدین باید پایبند به شرایط فرآیند باشین.
شما اومدین که در آینده انشا الله اگر موقعیتی شد وصعتون بهتر بشه. رسمی بشین یا …
ولی نشده. شدنی نشده!
این دلیل نمیشه بخاطر کاری که اصولا قراری با شما نداشته هم مخابرات رو سیاه ببینی هم آدمای اونجا رو.
اگر بخواهی اینجوری حرف بزنی خب من یا همونی که نوشتی!! میتونیم مثل شما حرف بزنیم.
مثلا بگیم : “اگر شما نبودین میدنین چقدر خوب بود؟ کارمندای رسمی میتونستن مخابرات رو به سیخ بکشن! اما شماها هستین چسبیدین به کار و نمیذارین!”
می بینی؟
خودتون خوب میدونید اینا نگاه من نیست.اصولا نگاه من به آدمها فرق داره با دیگران.اول باید حرمت آدمها حفظ بشه.هر کاری که داره هر درآمدی که داره … ولی الان هر کسی تونسته خودشو به یه جایی متصل کرده -با دوست یا شانس یا نیاز محل کار- تا فقط زنده بمونه.
می بینی؟
درد شما رو هم درک میکنم.چون ما هم جوانانی مثل شما داریم .. اما سیاه نباش عزیزکم. سفید باش.برای دیگران بد نخواه تا برات بد نیاد.نفرت نپاش تا نفرت درو نکنی

 

969740cookie-checkسیاه نباشید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. شرکتی خراسان شمالی می گوید

    یک تفکر به یک شب درست نمیشه اگر نیروهای شرکتی دل خوش از اداره و همکاران رسمی ندارند به همه سالهای خدمتمون برمیگرده به همه شیوه های نادرست مدیریت برمیگرده به همه قانون های غلط مخابرات که درحق ما اجرا شد برمیگرده به همه دروغ هایی که شنیدم تحقیرهایی که شدیم پس توقع نداشته باشید این سیستم و همه چیزهایی که درونش هست و دوست داشته باشیم و دل پری نداشته باشیم مخصوصا با این اوضاع الان که جناب صدری این آتیش خاموش رو با قول و قرارهایی که هنوزم اجرا نشده شعله ور کرد والا جایی نداریم بریم داشتیم کارمون و میکردیم و تحمل میکردیم

  2. همکار گیلان می گوید

    درود ب سردبیر؛
    قضاوت با شما – کدام بیگناه است :نیروی شرکتی ک بعد از سی سال کار کردن در خانه اش فرش ندارد.یا مدیری ک ماشین محل کارش فقد چن صد میلیون پولشه یا برای دفتر کارش میلونها تومان از بیت المال خرج کرده!!!!
    در مخابرات گیلان یکی از شهرهای تابعه ، همه نیروهای شرکتی در این وضعیت زندگی میکنند ولی یکی از آنها ک بنده میشناسم بعد از سی سال کارکردن هنوز نتوانسته برای خانه اش فرش بخرد او که چهار ماه مانده بازنشسته شود می گویید هر روز شرمنده زن و بچه ام هستم و هنوز امید دارد روزی حقوق مناسب بگیرد.شغل او مفصلبند می باشد.
    مدیران مخابرات چطور شب را راحت میخابید مگر شما وجدان ندارید.مگه شما تا آخر عمرتون تو این سمت می مانید.شما هم روزی خواهید رفت و بد نامی بجا خواهید گذاشت.

  3. همکار گیلان می گوید

    با درود ب سردبیر محترم:
    دلیل نفرت پرسنل شرکتی از پرسنل رسمی من براتون میگم دلیلش چیه؟
    بلایی ک سر خودم اومده رو براتون توضیح میدم. امیدوارم منطقی برخورد شود.با عقل!
    روزی ک من در مخابرات مشغول شدم پرسنل رسمی زیادی در اداره وجود داشت و من تنها پرسنل شرکتی در قسمت اداری بودم و تعداد زیادی از پرسنل رسمی سواد کار کردن با کامپیوتر را نداشتند .تمام کارهای اداره و خود را به گردن من انداخته بودن و با تمسخر و با گفتن حرفهایی (تو رو نوکر ما اوردن اینجا کار کنی و وقتی کارت تموم شد باید کفشهای ما رو واکس بزنی با روح و روان من بازی میکردند و حرفهای و کارهای آزار دهند ک اینجا گنجایش گفتن رو نداره) آنها در فکر خیانت و زرنگی به اداره را در سر میپرورندن و من با صداقت با کمترین حقوق(ماهی ۱۳۵ هزار تومن در سال ۸۵) در حال کارکردن بودم و آنها در فکر ساختن آپارتمانها و معاملات خود با امکانات اداره بودند از ی طرف هم مخابرات پول بود ب حساب رسمیها می ریخت.من پیش خودم میگفتم خدایا این چ عدالتیه من فرصت سر خاروندم ندارم ولی اینها حتی پشت میزشان هم نمی نشینند ولی بهترین زندگی رو دارن.
    سردبیر محترم وقتی ظلم میکنی نفرت میکاری انتظار نداشته باش .خوبی و محبت درو کنی
    اون دسته از پرسنل رسمی ک بازنشسته شدند وقتی سر کار بودن یادشون رفته چ بلاهایی سر پرسنل شرکتی می اوردن ؛ حالا چ انتظاری دارن ( ب اون خدا قسم ما مثل اونها نیستیم ک عوض اون کارا رو ازشون بگیریم ما فقط با بی محلی کردن بهشون فقط کاراشون رو یادشون میاریم)
    در ضمن بودن تعداد انگشت شمار از پرسنل رسمی ک مرد بودن من همینجا دستشون رو میبوسم.

  4. ناشناس تر می گوید

    سلام
    تغییر در انتظارات دوستان شرکتی ما بر میگردد به گفته های عوام فریبانه آقای مهندس صدری و همچنین انعکاس بی چون و چرای رخدادهای مربوط به این همکاران توسط سردبیر عزیز( البته بجز این نوشته)
    همانطور که معلوم است مشکل اشتغال و ندادن حقوق مکفی به چنین کارکنانی یک موضوع ملی در کشور می باشد و تنها شرکت مخابرات قادر نیست این مشکل بزرگ را بدوش بکشد و حل کند.

  5. ناشناس می گوید

    یعنی به نظر سر دبیر ما یه چیزی هم باید به مخابرات بدیم
    یعنی رفاهیاتمان را نخوردند گروه هایمان را نخوردند صندوق شش درصد بالا نکشیدن
    میخواهید حقوق مون را به حسابشان بریزیم خیالشان راحت بشه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اگر بریزید که بد نیست!
      … دوست خوب من
      برداشت شما از حرفهای من کلا و اساسا برعکس است

  6. همکارشما می گوید

    سلام شبتون بخیر خسته نباشید خدا قوت سردبیرعزیز ازاین بهترنمیشه عالی جواب دادید بخدا من بعنوان یه کارمندرسمی دلم میخواد بهترین اتفاق برای همکاری شرکتی بیفته ولی وقتی این جور برخوردشون میبینم کلا نظرم عوض میشه نمیدونم ما رسمی ها چه هیزم تری بهشون فروختیم که اینجوری رفتارمیکنند اصلا چشم دیدن رسمی ها رو ندارند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام متاسفانه وقتی کسی احساس ظلم میکنه چنین فکر میکنه که بقیه همه حق رو گرفتن و چیزی برای اون نمونده.
      آی خدایا … در ایران همه مون شدیم حق! همه حق فقط مال خودمونه.بفکر کس دیگری نیستیم.چرا؟

نظرات بسته شده است.