مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ریشه های مخابرات/.

مخابرات ما (سردبیر) -امروز دو کامنت خواندم.دلم می خواهد شما هم کامنتها و پاسخ مرا بخوانید.توضیحات کافی را در این مطلب نوشته ام. …. این مطل

بنابراین اجازه می خواهم بروم سراغ کامنت دوم.

   همکار گیلان می گوید

با درود به سردبیر:
به مدیران مخابرات بگویید پرسنل شرکتی ریشه های مخابرات هستند در زمینه کار ، آنها را نخشکانید.
آقایان مدیر کجای دنیا یکماه کار می کنند برای ۱۰۰ دلار.آیا شما …

ب…

اما پاسخ کوتاه من.

سردبیر می گوید

 

سلام
دیگه قرار نبود به دلار بزنی روحیه همه ما رو تا حد جلبک های دریایی پایین بیاری!
فقط یک گروه با دلار درآمد دارن.اونایی که اختلاس میکنن.
ضمن اینکه ریشه های مخابرات نسل های گذشته بودن که الان اثری ازشون نیست ولی با حقوق بازنشستگی بی سر و صدا زندگی میکنن و لام تا کام حرف نمی زنن.
ماها برگ و بلش هم نیستیم.
ماها فعلا هزینه ایم عزیزم.هزینه!

ریشه های مخابرات نسل های گذشته هستند که پیوسته باید به آنان احترام بگذاریم.البته اگر ما برای خودمان هم احترام می خواهیم آن روزی که با موهای سفید وارد مخابرات می شویم.

 

969770cookie-checkریشه های مخابرات/.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. بازنشسته مخابرات می گوید

    سلام جناب سردبیر
    نه دیگه پیشکسوتان هم احترام ندارند در استان ما در هراتاقی که میروی همکار شرکتی نشسته تا یک بازنشسته را میبیند انگار دشمن خونی خود را دیده فکر میکند دلیل رسمی نشدن او بازنشستگان هستند با کلی خواهش وتمنا سر بزیر افکندن باید جلو میز ان عزیز بایستی تا کارت حل شود .نه دیگه احترام نیست دیگه هیچی نیست .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      واقعا ناراحت شدم

  2. ناشناس می گوید

    متاسفانه سردبیر جان اینقدر ظلم و بیعدالتی در مخابرات به شرکتی ها روا داشته اند که الان برایشان همه چیز وهمه کس سیاه است متاسفانه درصد بالایی از همکاران رسمی نیروی شرکتی را برده مخابرات میدانند خواهشا و انصافا خودمان را به بیراهه نزنیم در حال حاضر در هر حوزه ای نیروی شرکتی است که کار میکند یا رسمی؟ حداقل جوری سخن بگویید که صدق کند در رده مدیران بالا که خیر ولی در رده مدیران میانی و پایینتر ما کار میکنیم و انها پاداش وبهره وری میگیرند به من چه مربوط نیروی رسمی با چه امیدی به اداره امده من حقم اینست که در ازای کارم حقوق بگیرم اضافه کاری وپاداش داشته باشم و…. کاش من هم به جای اینکه نیروی شرکتی مخابرات بودم نیروی شرکتی پست و گاز وبرق بودم که به مراتب روزگار بهتری دارند .سردبیر جان فکر نکنی ما متوجه نمیشویم هر از چندگاهی یکی از کامنتهای شرکتی را تیتر خبرتان میکنید.

  3. نسل سوخته می گوید

    نسل دهه شصت همیشه هزینه بود. بله اگه ما اون موقع به دنیا می اومدیم استخدام بودیم جایگاه داشتیم وبا احترام بازنشسته می شدیم. البته که پیشکسوتها محترمند.اما ما هم کم کم دیگه پیسکوت حساب میشیم . خودمون رو کشتیم و باز هیچی نشدیم.

نظرات بسته شده است.