مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بالاخره مدیر عامل مخابرات به وعده نظارتی اش عمل کرد.

مخابرات ما- به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران مهندس سید مجید صدری با اشاره به این نکته که عملکرد شرکت مخابرات ایران بر عملکرد صنعت ارتباطات به صورت مستقیم اثرگذار است گفت: در همین راستا به صورت مستمر عملکرد مناطق مخابراتی با استفاده از مکانیسم‏های متعدد کنترلی، بر اساس برنامه‏ های ابلاغی و انتظارات تبیین شده، مورد پایش قرار می‏گیرد تا در صورت انحراف از برنامه تبیین شده سریعا اصلاحات ممکن انجام گرفته تا همه مناطق به صورت متوازن و صحیح در مسیر توسعه و پیشرفت با توجه به هدف گذاری ها و برنامه ریزی های شرکت حرکت کنند.

مهندس صدری با اعلام اینکه انواع شاخص‏های عملکردی شامل درآمد، هزینه، سود، دایری خدمات، لاوصولی، بهره‏ وری دارایی‏های شبکه و بسیاری موارد دیگر در این ارزیابی‏ها مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و اقدامات اصلاحی متعاقب آن انجام می‏پذیرد ، گفت: بر همین اساس پس از بررسی عملکرد ۶ ماهه ابتدای سال ۹۷، مشاهده شد که ۷ استان حدنصاب‏های لازم برای عملکرد مطلوب را کسب نکرده اند. لذا به مدیران این ۷ منطقه، بابت ضعف عملکرد و تصحیح برنامه های خود برای پوشش کاستی ها و تلاش بیشتر برای رسیدن به حد مطلوب و مورد نظر شرکت تذکرات لازم داده شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران هدف اصلی از این اقدام را صرفا ایجاد بهبود در روند عملکرد شرکت دانست و اشاره کرد: طی جلسات، مطالعات و تحلیل‏های انجام شده، ریشه‏ های انحراف عملکرد برای ایجاد اصلاحات شناسایی شده است.
مهندس صدری با اظهار امیدواری از اینکه با برنامه‏ ریزی مناسب، اتخاذ تصمیمات لازم و بهره‏ گیری از جمیع توانمندی‏های موجود در مناطق و مخابرات ایران، در کوتاه‏ترین زمان ممکن شاهد جبران عقب‏ ماندگی، بهبود عملکرد و تحقق برنامه‏ های ابلاغی باشیم، اعلام کرد : درغیر اینصورت تیم مدیریت ارشد ناگزیر از اجرای سایر اقدامات اصلاحی خواهد بود.
وی در پایان گفت: ما در مسیر ارائه خدمات با کیفیت به هموطنانمان از هیچ اقدام موثری کوتاهی نخواهیم کرد.

 

970030cookie-checkبالاخره مدیر عامل مخابرات به وعده نظارتی اش عمل کرد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. بیقرار می گوید

    از جناب صدری برای پایان دادن به دیکتاتوری 16 ساله مدیر یکی از مناطق متشکریم امیدواریم مدیر جدید این منطقه بتواند اذناب مدیر قبلی را نیز حذف کنند و این استان دوباره شاهد شکوفائی و برون رفت از روزمرگی بشود

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      پیام شما برای ایشان ارسال شد

  2. رویه مدیریتی آقای صدری می گوید

    سلام بر همکاران عزیز
    خوب شد این خبر را رسانه ای کردند تا بتوانم برخی حقایق دیگر مدیریتی در این شرکت را که به نظرم میرسد مطرح کنم:
    اگر بخواهیم همه دلایل عدم موفقیت شرکت مخابرات ایران در مدت مدیریت آقای مهندس صدری را مرور کنیم لازم است به موضوعات دیگری بجز ارزیابی عملکرد ۷ مدیر شهرستانی که در این خبر اشاره شده است را بصورت سربسته مطرح کنیم. و اگر لازم بود حاضرم موارد را با جزئیات بیشتری نیز باز کنم.
    ۱. آیا آقای صدری نقشه راه و یا استراتژی حرکتی داشتند باید بگوئیم خیر. چرا که ایشان در جلسه معارفه خود فرمودند که نقشه راه آقای سرائیان را ادامه میدهند ولیکن عملا با زیر پا گذاشتن محورهای اصلی آن نقشه راه نشان دادند که صرفا یا تعارف کرده اند و یا اینکه ناراست فرموده اند. و هیچ سند استراتژیکی را برای حرکت خود در شرکت معرفی نکردند.
    ۲- با شعارهایی که بهیچ عنوان کمکی به پیشبرد مخابرات نکرد بلکه یکسری شعارهای پوپولیستی بود و شرکت را با چالش های زیادی روبرو کرد سعی کردند خود را سر زبان های کارکنان مخصوصا کارکنان عزیز بخش خصوصی بیاندازند.
    ۳- ایشان بخوبی نشان دادند که وامدار افرادی هستند که ایشان را انتخاب کردند و دستوراتی را برای رضایت وزارتخانه انجام دادند. که اثرات چنین دستوراتی را در آینده بیشتر متوجه خواهیم شد.
    ۴- انتصابات ایشان گونه مشخصی از افراد را بر سرکار آورد که ضمن احترام به ایشان ولیکن کمترین عملکرد مثبت و رو به اصلاحی از آنها دیدیم الا سکوت در برابر دستورات چکشی و غیرمنطقی آقای صدری
    ۵- ایشان اصلاحات موردی در حد سرزدن به دفاتر امور مشترکین و پیگیری کردن مشکلات خاص برخی شرکت ها و همچنین رفع مشکل کردن از برخی کارکنان خاص و به تله انداختن برخی متخلفین را راه اصلاح امور شرکت تصور میکنند و هیچ راهکاری را برای اصلاح کلی امور ارایه نمی کنند چونکه به نظر میرسد ایشان مدیریت را به شیوه های صحیح و نوین نمی دانند.
    امیدوارم امور مخابرات در آینده به صلاح بیانجامد.

    1. همکار مخابرات تبریز می گوید

      اتفاقا جناب آقای صدری اقدامات خیلی مهمی را در قبال حرکات خودسرانه برخی مدیران مناطق استانها انجام داده اند
      الان زمانی هست که اعتماد بدنه مخابرات از مدیران استانها و باندهای حاکم در مراکز استانها سلب شده و ایشان با هوشیاری کامل در پی ترمیم این شکاف بوجود آمده است .
      خیانتهای اتفاق افتاده در اجرای برخی پروژه ها به خصوص در پروژه فیبر نوری خانگی که توسط آقای دکتر سرائیان استارت زده شد کم نبودند و کاملا پرسنل آگاه شرکت به عنوان اصلی ترین دادایی شرکت از این قضییه رنج می برند
      نویسنده مطالب فوق بداند که با وجود دکتر صدری دوران خیانت بسر آمده و مسئولین استانها باید پاسخگوی عملکرد خود باشند و انشاالله ایشان از اتهامات امثال نویسنده فوق به عناوینی مانند پوپولیست و … کوتاه نخواهد آمد .
      آرزوی توفیق ایشان را داریم نظارتها باید بیشتر شود تا همکران احساس امنیت شغلی بیشتری نمایند

    2. کارمند/کارگر اخر خدمت می گوید

      ما نقشه راه اقای سرائیان را هم دیدیم که برای بعضی سفر خارج بود برای بیشتر کارکنان راه به ترکستان.

  3. ناشناس می گوید

    اسم هفت استان و بگین دیگه

نظرات بسته شده است.