مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سپاهاني ها ايرانسل را هو کردند!

مخابرات ما- اين ويژه برنامه ها با محوريت پخش ديدارهاي مهم و جذاب فوتبال داخلي و بين المللي همچون رقابت هاي جام جهاني، ليگ برتر ايران، جام ملت هاي اروپا و آسيا، ليگ قهرمانان اروپا و آسيا، ديدارهاي مهم و حساس ليگ هاي معتبر اروپا به همراه آيتم هاي جذاب ديگر، ميزگردهاي ورزشي و تحليل و بررسي بازي ها با حضور ستارگان و بزرگان فوتبال برپا شده است.

چهاردهمين ويژه برنامه اين سلسله از همايش ها با محوريت پخش ديدار تيم هاي سپاهان اصفهان و نفت استقلال تهران همراه بود.

فريده روشن، رئيس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر اصفهان و سپهر محمدي، گلر تيم ملي فوتسال، مهمانان اين برنامه بودند.

اما حاشيه هاي جالب توجه اين برنامه:

* قبل از آغاز اين بازي، سپهر محمدي، گلر تيم ملي فوتسال در مورد حساسيت اين بازي و البته مصاف گلرهاي جوان و آتيه دار دو تيم صحبت کرد. وي همچنين پيراهن تيم ملي فوتسال را به دست اندرکاران ويژه برنامه هاي «فوتبال به وقت اصفهان» هديه داد.

* جلال شاهزيدي از ليدرهاي سپاهان چند دقيقه قبل از شروع مسابقه روي صحنه آمد و برخي از شعارهاي ورزشگاه را پشت تريبون خواند و حاضرين نيز به شکلي مهيج و زيبا با وي همراهي کردند.

* هواداران حاضر در فرهنگسرا تبليغ آرزوي موفقيت ايرانسل براي استقلال که از شبکه 3 سيما ثانيه هايي قبل از شروع مسابقه پخش شد را به شدت هو کردند و عليه ايرانسل شعار دادند.

* بانوان و خانواده ها استقبال فوق العاده اي از اين برنامه به عمل آورده بودند. اهتزاز پرچم و شال هاي سپاهان در طول پخش بازي از سوي آنها جالب توجه بود.

* هواداران حاضر در فرهنگسرا در طول پخش بازي بي وقفه شعار حمله، حمله، حمله و شعار معروف «شهر ما يه تيمي داره» را سر مي دادند.

* در بين دو نيمه، سپهر محمدي نظراتش را راجع به نمايش دو تيم در نيمه اول ابراز کرد. پس از صحبت هاي او حسين، هوادار خردسال سپاهان هم روي صحنه آمد و چند شعر سپاهاني خواند که مورد استقبال و تشويق حضار واقع شد.

* گل «کي روش استنلي» در نيمه دوم باعث شد که فرهنگسرا در حد انفجار پيش برود و تا پايان بازي همه کوبنده تر از قبل سپاهان را تشويق کنند.

* پايان بازي و پيروزي شيرين زردپوشان باعث شد تا حضار با شعار «سپاهان قهرمان مي شه، خدا مي دونه که حقشه» سالن فرهنگسرا را ترک کنند و يک شب خاطره انگيز را در اسوه سپري کرده باشند.

971240cookie-checkسپاهاني ها ايرانسل را هو کردند!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.