مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تاکید شنیده ها- این ماه بازنشسته ها خوشحال می شوند.

نادری80

مخابرات ما (شنیده های تاکیدی) – نوع کلمات و ادبیاتی که در حال حاضر به همت هیئت مدیره و مدیران منسوب در مخابرات شنیده می شود براستی جالب است.

امروز یکی از مدیران ارشد این شرکت به من می گفت: این ماه می خواهیم بازنشسته ها را خوشحال کنیم!

برایم جالب بود! بحث تحمیل نبود! بحث زور نبود! بحث اجبار نبود! خوشحالی و خرسندی آنان از انجام یک کار پرداختی برایم بسیار جالب بود.

تا بحال همیشه ما تاوان یک اتفاق بودیم! یعنی بر اساس خصوصی سازی بیخ ریش سهامداران مانده بودیم و در هر پرداختی حتما تعداد دندانهای ما را هم می شمردند.

این کلمه برایم جالب بود.

خدا کند این مدیر گرامی بتواند به هدفش برسد و این ماه بازنشسته ها را خوشحال کند.

حالا بباز از من اشکال نگیرید که “کو تا پرداخت!” … دیدن و گفتن همین مهر و عاطفه, خودش برای من بسیار لذتبخش است.برای منی که پیوسته باید خبرها را جور دیگری می نوشتم.

بگذارید این جمله را هم به سفارض سردبیر به این نوشته اضافه کنم و بگویم که ” آقای مدیرعامل! ما میخواهیم بهترین خبر سال را به نیروهای شرکت بدهیم! به ما کمک کنید!”

 

978890cookie-checkتاکید شنیده ها- این ماه بازنشسته ها خوشحال می شوند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
22 نظرات
  1. باران می گوید

    سلام
    کدوم ماه یه خبر خوش به کل شرکتی ها میدید ؟
    همش که نا امیدیه
    البته تقصیر شما نیست
    مخابرات ایران ما رو نمی بینه

  2. بازنشسته می گوید

    با سلام وعرض ادب خدمت سردبیر محترم وهمکاران وبازنشسته ها
    بر اساس شنیده ها واطلاعات موثق شنیده شده است همکارانی که خدمت مقدس سربازی را در جبهه های نبرد حق علیه باطل گذرانده اند ۳/۴ خدمت آنان جزء خدمت داوطلبانه محسوب میگردد وبایستی حق ایثارگری دریافت نمایند .واین نامه جدیدا به مدیریت امور اداری ومنابع انسانی شرکتهای مخابرات استانها هم ارسال گردیده است همکاران محترم استانهای مختلف اگر اطلاعاتی در این موارد دارند لطفا اطلاع رسانی کنند

  3. ME می گوید

    خواروبار به روز شد. ان شاالله از اين ماه تو حقوق بازنشستگان

  4. منتظر می گوید

    همکار ارجمند آقای حاصلی در رشته ادبیات نهایتا تبحر دو چندانی داری
    الی ماشاالله مثنوی هفتاد من می نویسین

    همیشه خویشتنداری کارکنانی که حق قانونی آنها تبدیل وضعیت بود منجر به بهره وری بالا نمی شود
    سکوت سالیان دراز و عدم اعتراض به خ استه اینکه قانونی جذب شده ایم منجر به اینگردید که نزدیک نصف خدمت ما سپری گردد
    ان شاا… در تغییر یک کلمه وضعیت قرارداد دائم کلیه قراردادی های قانونی مخابرات حل می گردد

  5. جواد می گوید

    سلام.همه راخوشحال کنید.جزمابیچاره های شرکتی

  6. جوادی می گوید

    سلام امیدوارم این دروغ راست ازاب در بیاد

  7. ناشناس می گوید

    مدیر عامل عزیز ما ۹۲ ای ها هم جز این شرکت هستیم خبر خوب به ما هم بدید

  8. اکبر-ظ می گوید

    خواسته بحق بازنشستگان همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان است.با توجه به تحریمهای ظالمانه اخیرا دولت به دستگاهها اعلام کرده تدابیری در جهت کاهش فشار تورم روی پرسنل و بازنشستگان در نظر بگیرند شامل همه وزراتخانه ها می شود فقط مختص مخابرات نیست.لذا بازنشستگان عزیز مخابرات می بایست نسبت به حقوق از دست رفته خود کوتاهی نکنند .بازنشستگان مطالبات زیادی از مخابرات دارند.

  9. ناشناس می گوید

    با سلام
    امیدواریم محقق شود هم برای بازنشستگان هم برای شاغلین …ارتقای گروه های معوقه و رتبه، اقلام رفاهیات معوقه، مناسبت ها و ….

  10. حاصلی می گوید

    سلام دوباره

    در متن خبر داشتیم که :تا بحال همیشه ما تاوان یک اتفاق بودیم! یعنی بر اساس خصوصی سازی بیخ ریش سهامداران مانده بودیم و در هر پرداختی حتما تعداد دندانهای ما را هم می شمردند.
    واقعا اینطور بود !؟ یا اینطور است !؟

    بهیچ وجه نظر کلی اینطور نبوده و نیست ، اگر چه تعدادی همین نظر را قبلا داشته اند .

    سهامداران مشاورانی کاردان و با بصیرت دارند ، محاسبه گرانی که سناریوهای مختلف را در نظر گرفته و محاسبات فراوانی در جهت سود و زیان و روند کلی کار را انجام می دهند .
    هر چه این مشاوران گرامی مهارت ببشتر و نگرش جامع و کامل داشته باشند ، محاسباتشان بیشتر نشان خواهد داد که پرسنل مخابرات نه تنها تاوان و بار اضافی! نیستند بلکه موهبت و پاداشی برای گرداندن شرکت با کمترین هزینه هستند .

    علت وجود چنان نظراتی در نظر نگرفتن عواملی است که پرسنل را از کارایی خارج و دغدغه های دیگر و هزینه ساز برای پرسنل و نهایتا شرکت بوجود آورده اند .
    عواملی که خوشبختانه هرچند به تعداد کم اما متاسفانه در رده های بالا وجود داشته اند .
    افکار کوته نظرانه و بدون آینده نگری و بدون برنامه صحیح که گاها بخاطر ارائه آمارهایی برای نشان دادن کم کردن هزینه ها در یک دوره زمانی کوتاه از نظر عمر شرکت ، ضربات جبران ناپذیری بر عمده ترین دارایی شرکت ، یعنی نیروی انسانی زدند .
    با تمام اینها اکثریت نیروی انسانی بجای واکنش منفی با ایثار و تحمل این نارواییها تلاش خود را ادامه و افزونتر نیز نمودند .
    این نشاندهنده بدنه پرسنلی قوی و توانمند و فهیم و همچنین وجود مدیرانی خارج از آن عوامل منفی نگر و آینده خراب کن و مدیرانی بسیار مثبت است .
    بجای حرف و سخن ایکاش محک تجربه آید به میان
    واقعا محاسبه سود و زیان کمی و کیفی انجام شود تا مشخص گردد اکثریت پرسنل واقعا در کار و وظیفه سرآمد هستند .
    و اگر موانع گذشته ، ستمهای رفته ، برطرف و بدون هزینه اضافی! فقط با اعمال حق و حقوقی که سازمانهای خصوصی ساز و خریداران خود نیز بر آن صحه گذاشته اند و ریل گذاری صحیح پیشرفت عدالت محور ، آنوقت معلوم میگردد چه جایزه ای بر روی شرکت در اختیار سهامداران قرار گرفته است.

  11. اتهام: شرکتی می گوید

    خوبه که در شرایط فعلی کسی پیدا شده تا با تغییری حتی خیلی کوچیک نشون میده که نگران وضعیت کارکنانشه

  12. حاصلی می گوید

    سلام

    نویسنده عزیز این خبر یعنی جناب نادر ، خبری را منتشر کرده است که در ادامه آغاز کارهای خوب مدیران محترم است .
    و در انتها از قول سردبیر فرمودند : ” آقای مدیرعامل! ما میخواهیم بهترین خبر سال را به نیروهای شرکت بدهیم! به ما کمک کنید!”

    واقعا اگر این روند صحیح ادامه پیدا کند آقای مهندس صدری عزیز خبر مسرت بخش برای تمام پرسنل شاغل و بازنشسته را اعلام خواهند کرد .

    ایشان برای شرکت و برون رفت از مشکلات و خیز بسوی یک شرکت مخابرات بین المللی با برند برتر منطقه ای و جهانی برنامه ریزی دارد .
    در این بین سهامداران و مشتری و وضعیت بازار ، داراییها ، توسعه ، سرمایه گذاری تولید تکنولوژی با توجه به تحریمها و صدها مسئله ریز و درشت وجود دارد .

    اما آنچه که مهمتر است و ایشان بخوبی دریافته اند ، نیروی انسانی و تکریم آنهاست .

    مسلما راه برون رفت از وضعیت فعلی و تکمیل تر کردن برنامه های استراتژیکی و تاکتیکی مدرن شرکت و نگرش و راهبرد اساسی مدیرعامل محترم در توجه کامل به نیروی انسانی است .
    همراهی و انگیزش نیروهای شرکت بعنوان موتور اجرایی این راهبرد مهمترین عامل موفقیت است.
    مدیریت نیروی انسانی با مدیریتی رافع ظلم و انگیزه بخش می تواند این مهم را آغاز نماید .

    مشکلات تاکنون بیان شده اند ، امکانات و راه حلهای مختلف با زمانبندیهای اجرای متفاوت وجود دارد . مثلا راجع به نویسنده این فراز و دوستانمان یعنی بطور کلی قراردادیهای شرکت که بخش بسیار مهمی از بدنه پرسنل با تحصیلات و تجارب بسیار عالی و راهبرنده کارهای فنی و مهم شرکت هستند چند جمله می گویم .
    در کجا شرکت می تواند چنین نیروهایی که علم و عمل را در هم آمیخته و با آموزشهای کاربردی شرکت تقویت نموده و بکار بسته اند را بیابد ، و چقدر دوباره باید سرمایه گذاری کند تا چنین افراد توانمندی را به استخدام درآورد.تازه رویه تعدادی از مدیران گذشته ترمزی بر فعالیتهای تعدادی از همکاران هم بوده است .برای طرح موضوع در هیئت مدیره محترم ، مدیریت نیروی انسانی با محاسبه اقتصادی میتواند صرفه حفظ و تقویت انگیزه این نیروهای متخصص را بعینه بدست آورد.

    با کمترین هزینه این تبدیل وضعیت به دایمی کل این نیرو انجام میشود ، نتایج چیست ؟
    مسلما اگر قانون و آیین نامه مربوطه اجرا نشود نیروها آن رضایت و انگیزه لازم برای تلاش وقفه و هیجان انگیزشی را نخواهند داشت .نیرو متوجه عدم ارزش گذاری شرکت به خدمات این سالیان و داخل خانواده شرکت نکردنشان و ناتنی بودن خود هستند .
    با اجرای این تبدیل وضعیت شرکت ، حس هم خانواده بودن با شرکت مخابرات ایران ، عاق سازمانی اثبات شده ، دریافت ارزشگذاری واقعی شرکت بر پرسنل ، اجرای قانون و عدالت که در اینجا عین هم هستند ، رضایت و همراهی کامل و همراهی را بدنبال خواهد داشت .
    رضایت و همراهی پرسنل و تقویت بسیار زیاد موتور اجرایی شرکت.
    آیا شرکت دنبال این نیست !؟
    این یک مثال از یک گروه پرسنل شرکت بود ، رسمیها ، شرکتیها ، بازنشسته ها و…هر کدام با عدم اجرای قوانین و یا اجرای ناقص و انحراف از آن کم انگیزه و بعضا مختلف شده اند .
    واقعا هزینه اجرای قانون اینقدر بالاست که از آن سر باز زده شود ؟

    من مطمئن هستم که آقای مدیر عامل محترم شرکت بعنوان شخص اصلی شرکت علاوه بر اینکه دارای ویژگی شخصی رفع ظلم و اجرای قانون است به کمک مشاوران بی طرف و امانتدار هزینه های مادی و معنوی اجرا یا عدم اجرای قانون را برای متقاعد کردن بدبینترین افراد محاسبه و برای ارائه به آنان در اختیار دارد .

    با همراهی مجموعه مدیران ارشد و سهامدار عمده و سهامداران و این محاسبات کامل و جامع مطمئنا نتیجه ای بسود کلیت شرکت مخابرات ایران بدست می آید .
    نتیجه ای که خبر خوش سال نه تنها برای پرسنل و بازنشستگان بلکه خبری خوش برای سهامداران و مدیران ارشد و هیئت مدیره محترم و مهمتر از همه دولت محترم و کل مردم خواهد شد .

    اجرای کامل قانون و آیین نامه مصوب ۸۹ از طرف پرسنل و مدیریت و آغاز و اجرای برنا مه های پیشرفته راهبردی مدیر عامل و تیم مدیریتی محترم ایشان با هدف پیشرفت در تهیه و ساخت و اجرای تکنولوژیهای ارتباطی به روز و آینده نگر و برتری شرکت مخابرات ایران در کشور و منطقه و جهان.
    به امید تسریع در اعلام و اجرای این برنامه ها و اقدامات شایسته

  13. دل خش کن می گوید

    آیامبلغ قابل توجه است

  14. ناشناس می گوید

    کاش اینهم نوشته بودید:
    این ماه طرح طبقه بندی اجرا میشود….
    ای کاش ای کاش ای کاش……

  15. بازنشسته مخابرات می گوید

    سلام..خسته نباشی.سردبیر.خوش خبر باشید..سپاس…انشاالله امیدواریم به خداااا

    1. ناشناس می گوید

      خدارا شکر این ماه بن خواربار بازنشستگان را بر اساس آئین نامه حقوق دستمزد کارکنان مخابرات مصوب سا ل 1389 یعنی 55% حداقل حقوق سال 1397 یعنی مبلغ 600000 هزار تومان به حساب واریز میکنند بسیار متشکریم.

  16. اکبر می گوید

    معوقات رفاهی مخابراتی های همه استان‌ها راکی میدن باتشکر

  17. امیدوار می گوید

    یه مبلغ ۳۳۰ هزار تومن به باز نشسته ها ( سبد کالا ) و ۴۰۰ تومنی به شاغلین
    اینجور که تیتر بود گفتیم حتما بحث چند میلیونی در میان است!!

    قراردادی های ضوابط دار و چندین ساله و دهه رو هم خوشحال کنید و حق ما رو هم به قرارداد دایم اعلام و اجرا کنن

    1. ناشناس می گوید

      مبلغ 600000 هزارتومان بن خواربار بازنشستگان را قول داده بودند این ماه پرداخت کنند .

  18. Anosh می گوید

    سلام..بالاخره تجمع بازنشستگان در ۲۳ مهر در جلوی وزارت..نتیجه خواهد..داد

  19. گیلان می گوید

    چه فایده که دل حدود ۵۰ نفر از نیروهای زحمت کس گیلان خون است. خداییش به حق نبود. من حقی را که از من ضایع شده هرگز نمیبخشم .اقای …

  20. ذره بین حقیقت یاب. می گوید

    با سلام
    یک خبر مارو خیلی خوشحال میکنه…
    1-قرارداد دائم قردادی ها و 92 ای ها و اجرای طبقه بندی مشاغل خصوصی ها
    منتظرشیم سردبیر خوشحال ساز ما.

نظرات بسته شده است.