مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

چرا به نحوه اجرای طبقه بندی منتقدم!؟

مخابرات ما- بنظر می رسد برای رسیدن به یک درک عمومی، باید حرف های یکدیگر را دقیق تر بخوانیم و بشنویم.گروه مخالف و موافق با شیوه اجرای طبقه بندی حرف هایشان را بزنند تا دیگران هم بخوانند.انشا الله مفید می افتد و شتاب می گیرد.
در پاسخ به شرکتی. سلام.بله همینطوره.چون توی استان ما اسامی کسانی که از سال ۹۳ به بعد کار می کنند را برای طبقه بندی فرستادند در صورتی که سال ۹۳ بخشنامه از مخابرات ایران آمد که جذب نیروی پیمانکاری ممنوع است.یعنی سابقه کار و رضایت مدیر از کار و سایر چیزها را کنار گذاشتند و تنها مدرک تحصیلی که همه به لطف دانشگاه علمی کاربردی دارند را برای طبقه بندی در نظر گرفتند تا افراد مورد نظر خودشان که بعد از سال ۹۳ اومدند طبقه بندی شوند.
981340cookie-checkچرا به نحوه اجرای طبقه بندی منتقدم!؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
46 نظرات
  1. جواد می گوید

    سلام به همه دوستان و سر دبیر عزیز

    این یک برداشت کاملا شخصی از این طرح می باشد و من اینگونه فکر میکنم ……

    من فکر میکنم شرکت مخابرات تصمیم های بزرگتری در سر داره که اینگونه در مقابل این طرح حساسیت به خرج میده و نمیخواد عجولانه کاری رو انجام بده . فکر کنم همش تغییر مبلغ حقوق و مزایا نیست ! دوستان فکر کنم شرکت مخابرات در مرحله اول قصد داره افراد رو غربال کنه و در این غربال با تغییر حقوق و مزایا این افراد رو جدا کند و در مراحل بعدی نسبت به تغییر وضعیت قرارداد اقدام کنه و نسبت به دادن مسئولیت به افراد شایسته و انتخاب شده ، جایگزینی برای کسانیکه دارند بازنشست می شوند پیدا کنه ! من به شهرستان خودم نگاه میکنم از 200 نفر کارمند رسمی 30 نفر باقی موندند و بقیه همه بازنشسته شدند ! و از 30 نفر باقی مونده هم 24 نفر استخدامی 67 هستند ! یعنی الان باید بازنشسته شوند ! با این تفاصیل کسی برای شرکت باقی نمی مونه ! من مطمئن هستم این طرح برای انتخاب جایگزینی برای تتمه کارکنان رسمی شرکت هست که شرکت تصمیم داره بازنشسته اشون کنه !! من فکر میکنم هرکس در همین ابتدا وارد این طرح بشه ، براش خوب میشه و هرکس جا موند بهتر است فکری برای خودش بکنه …….
    برای همین مدیرعامل محترم نمیخواد بذاره مدیران مناطق و کسانیکه صاحب نفوذ هستند از این موقعیت مثل سال 92 که فرزندانشون رو بی حساب و کتاب وارد کردند سوء استفاده کنن . ممنون جناب آقای صدری عزیز ………………………. برات آرزوی موفقیت داریم در این انتخاب سختی که در پیش دارین . امیدوارم درست ترین رو انتخاب کنید ……
    ممنون
    سردبیر شما خیلی مردی ……

    1. ناشناس می گوید

      منم همین نظر رو دارم…. کاملا هم منطقیه که مخابرات همچین کاری بکنه…. بنابراین بحث کنسلی یا توقف هرگز نمیتونه درست باشه ….هر شرکت و اداره ای مجبوره چارتش رو با نفرات تکمیل کنه… پس مجبوره ….. امیدوارم مهندس صدری در اینکار بتونن موفق عمل کنن… رزومه اشون که اینو نشون میده… سردبیر جان به امید روزی که تیتر کنی طرح اجرا شد.

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        انشا الله

      2. ناشناس می گوید

        نه جانم. اونی که شما میگین مخابرات چارتشو پر کنه اون میشه جذب نیرو. اما اینی که الان داره اجرا میشه طبقه بندی مشاغله که حق تک تکمونه.

  2. همکار می گوید

    سلام دوستان
    عقب افتادگی و پسرفت ما نسبت به جوامع پیشرفته، به نوع نگرش و نگاه ما نسبت به اینده خودمان و هم نوعانمون مربوط میشه
    وقتی چشم پیشرفت همکاران خودمون را نداریم و یا نسبت به اینده همکارای دیگه بی تفاوتیم
    در بهترین حالت عاقبتمون همینی هست که الان هستیم
    البته اگه با همت کج اندیشان بدتر نشه

    همکاران عزیز!
    برای ساختن اینده بهتر باید دست همدیگر را بگیریم و به هم کمک کنیم نه اینکه زیر پای همدیگرو خالی کنیم
    در عجبم چرا برای احقاق حقمون میخوایم حق دیگران را ضایع کنیم !!!
    داریم به کجا میریم؟
    فقر و مشکلات دارن ما رو به کجا می کشونن؟
    چون من نیستم یا شامل من نمیشه باید دیگران را تخریب کنم
    یا اینکه چون من شامل طرح هستم اینده دیگران به من مربوط نمیشه
    مگه همه تو یک محیط کار نمیکنیم
    چطور با وجود ناراحتی همکاراتون شما میتونید خوشحال باشید
    چطور توقع دارید کسی که غمگینه شادی را به شما تقدیم کنه

    نذارید مشکلات بر انسانیت غلبه کنه
    ظرف وجودتون را فقط با مشکلات پر نکنید

    طرحی که موجب آشوب در روح و روان نیروهای شرکتی شده و همه را به جون هم انداخته

    یا اول اصلاح بشه و سپس اجرا بشه
    یا پس از اجرا اصلاح و ترمیم بشه

  3. علی می گوید

    دوست عزیزلرستانی فقط من که حقم ضایع شده شمارادرک میکنم.نه آقای صدری ونه آقایان مدیر.هیچ کدام نمیتوانند مارا درک کنند.چون نمیگزارند صدای ما به گوش کسی برسد.مدیران لرستان میگوند درلرستان همه چی آرومه همگی خوشبختند
    خدا جای حق نشسته دیر نمیبینم که تاوان کارهاشون را میبینند.انشاءالله

  4. شرکتی می گوید

    سلام دوستان.
    من منتقدم.چون که باداشتن ۱۷سال سابقه کار وداشتن مدرک لیسانس حسابداری جزءچارت نیستم دوسال پیش در قسمت مالی کار میکردم ولی باتهدید واجباربه قسمتی دیگر رفتم.حالا جزءچارت نیستم وکسی که جای من به مالی رفته چزءچارته.مهندس صدری اوضاع خیلی از لرستانیها این شکلیه
    خیلی ناراحتیم وشاکی.

    1. مرگ بر چارت می گوید

      چارت تنها یه بهانه ست واسه محدود کردن تعداد افراد بیشتر.

  5. کسری می گوید

    جناب سر دبیر
    چرا وقتی یک مدیر عامل می خواد کل بچه هایی که لیسانس مرتبط دارن رو توی طرح طبقه بندی قرار بده و براشون چارت تعریف می کنه مسئولین تهران مخالفت می کنن توی بعضی از شهرستانهای استان کرمانشاه چارت خالی نیست و توی بعضی دیگر چندتا چارت خالی هست بذارید چارتها رو برای بچه های مرتبط تعریف کنن و توی این اوضاع بد عده ای جوان خوشحال بشن و با انگیزه بهتر کارت کنن

  6. رضا می گوید

    همکارایی که مطمئن هستن اسمشون تو طرحه دارن به هزار راه میزنن تا این طرح ناقص اجرا بشه؟؟؟؟؟و اصلا به فکر همکارای دیگشون که سالها برای این اداره زحمت کشیدن نیستن این طرح واقعا مشکل داره نیاز به گفتن نیست. همتون اینو میدونید که خود اداره هست که محل کار افراد رو مشخص میکنه پس اونی که لیسانس مرتبط یا فوق لیسانس مرتبط داره سابقشم هم زیاده فقط به دلیل اینکه محل کارش مرتبط نیست باید حذف بشه؟؟؟؟ همکاری که تو سالن دستگاه یا ام دی اف یا قسمتهای دیگه که تو طرح نیستن داره کار میکنه سابقش هم زیاده و هم مدارک مرتبط داره باید به هم راحتی نادیده گرفته بشه وحقش پایمال بشه؟؟؟؟ این همکارا با هزار آرزو هر روز میان سر کار که شاید فرجی بشه و یکمی حق وحقوقشون بیشتر بشه اونم به حق نه با پارتی بازی.آیا نباید وقتی همچین طرحی رو میخوان اجرا کنن اولویت رو بدن به این همکارا وچارتهای خالی رو به اینها اختصاص بدن؟؟؟یک عده از همکار هستن که هی میگن بزارید اول این طرح فعلا اجرا بشه بعدا برای کسای دیگه هم که کارشون مرتبط نیست بعدا اجرا بشه؟؟خودتون رو زدین به خواب یا فکر میکنید بقیه خوابن؟؟چرا وقتی بعد از سالها یک طرحی میخواد اجرا بشه ناقص اجرا بشه؟؟؟خودتون هم میدونید که وقتی اجرا بشه دیگه حالا حالا ها دست به ترکیب اجراش نمیزنن.حالا درسته که کسی که چهار ساله اومده بره تو لیست؟؟؟؟؟ به نظر شما حق همکارای دیگتون ضایع نشده؟؟یکم انصاف داشته باشید فقط خودتون رو نبینید الان این طرح در استان ما سمنان اجرا شده و همکارایی هستند که سالها سابقه دارن مدارک مرتبط لیسانس وفوق دارن وفقط به این خاطر از حقشون محروم شدن.امیدوارم جناب مهندس صدری این پیام رو ببینن و این طرح رو به این شکلی که الان داره اجرا میشه رو در کل کشور اجرا نکنن.با تشکر از سایت خوب مخابرات ما

  7. ناشناس می گوید

    شهرستان ما ده نفر شامل طرح بودن. از این تعداد اونهایی که همکار شاغل در سالن بودند رو در ردیف های فنی سیستم های مخابراتی نوشتن و همکارایی که در تغذیه نیرو کار میکردند در ردیف های اکسس
    چند نفر باقی میموندند .چرا ?
    چون چاپلوسی رییس رو نکردند و جاسوسش نبودن
    و همچنین فامیل فلان مسوول هم نبودن

    در حالیکه سابقه بالاتری هم داشتن

    در شهر ما تعدادی از نیروهای مشترکین رو که شاغل در قسمت های دیگه اداره بودن غیر از پاسخگویی به لیست اضافه کردند و عده دیگه ای رو که هم مدرک و هم سابقه بالاتری داشتند رو بعلت شاغل بودن در مشترکین در لیست ننوشته اند .حالا اینهایی که جا مانده اند حق اعتراض ندارند ???
    در ضمن نمیدونم رییس اداره ما از کی میترسه که کتمان میکنه اونهایی که از سرکتهای محلی به لیست افزوده کار اون هست
    یعنی به هر چی که فکر بکنید قسم میخوره که اسم نیروهای مشترکینی که در لیست هست کار اون نیست !!!!!
    پس کار کییییه???

  8. رضا می گوید

    امیدوارم که این طرح به این صورت که تو استان سمنان اجرا شده برای کل کشور اجرا نشه
    مشکل بزرگ این طرح اینه که قسمت بندی کردن بعضی جاها رو شامل کردن بعضی قسمتها رو نه
    این نیروها نیستن که محل کارشون رو انتخاب میکنن بلکه این خود اداره هست که تعیین میکنه که نیروها کجا کار کنن و وقتی بین کارها فرق میزارن و میخوان قسمتهایی از اداره رو تو این طرح حذف کنن باید عدالت رو بر قرار کنن و نیروهایی که اولویت داشتن رو برای اون کارها انتخاب میکردن نه اینکه کسی که چهار ساله اومده حالا بنا به دلایلی محل کارش جزو طرح شده شامل بشه بعد اونی که سابقه خیلی بیشتری داره نه؟؟
    الان خود بنده با وجود مدرک لیسانس مرتبط و معدل بالا و سابقه 12 ساله و فرزند جانباز و همچنین فرزند همکار و داشتن مدرک معتبر فنی و حرفه ای تو این طرح قرار نگرفتم؟؟فقط به خاطر محل کار؟؟خب یکی نیست بگه بابا الان حق منه یا حق اون کسی که چهار ساله اومده؟؟؟

    1. از مازندران می گوید

      شما میشه بفرمایید چه سالی مدرک گرفتید؟ و آیا از اول با مدرک کارشناسی مرتبط در جای غیر مرتبط بودید؟
      من مطمئن هستم همه کسانی که الان اعلام می کنند سالها تو مخابرات سابقه دارند و با مدرک مرتبط ولی در جای غیرمرتبط کار می کنند و الان شامل طرح نیستند، روز اول با مدرک دیپلم اومدن سرکار و جایی که کار می کنند هم به همین اندازه دیپلم نیاز داشته بعدها به لطف دانشگاه علمی کاربردی تشریف بردن لیسانس مرتبط !!!!!! گرفتن و الان مدعی هستند که این طرح چون شامل اونها نشده پس غیر منصفانه س ؟؟
      در حالی که هستند کسانی که با کارشناسی وارد مخابرات شدند و سالها در سمت کارشناسی کار کردند و الان از همه برای اجرای این طرح محق تر هستند ولی به دلیل اینکه همکاران عزیز ما دانسته یا نادانسته با انواع اعتراضات اکثرا نا به جا و ایجاد جو نارضایتی و جار و جنجال مانع اجرا و باعث شدند کلا متوقف بشه .
      من هم می دانم که همه نیروهای بخش خصوصی با هر مدرک و هر جایگاهی باید در طرح طبقه بندی قرار بگیرند و برا اساس مدرک ، سابقه کار و جایگاه شغلی شوان حقوق دریافت کنند . اما اما اما وقتی در شرایط فعلی مخابرات تصمیم به اجرای طرح برای کارشناسان گرفتند و فقط قرار هست طرح طبقه بندی کارشناسی اجرا بشه چرا وقتی خیلی از ماها می دانیم که به دلیل ذکر شده و اینکه کار ما و جایگاه کاری ما کارشناسی نیست و شامل طرح نمی شویم حتی با داشتن مدرک کارشناسی ، چرا باید برای دیگران مشکل ایجاد کرده و به این طرح اعتراض کنیم .
      چشمها را باید شست جور دیگر باید دید .

      1. شرکتی می گوید

        چرا بدون دلیل و مدرک حرف زور میزنی؟ من و تعدادی از همکارام شغل و رشته مون کاملا مرتبطه سابقمون هم زیاده اما حذف شدیم تابحال هم در جای غیر مرتبط نبودیم. چرا سعی دارید همه رو از سر راهتون بزنید کنار تا خواسته تونو عملی کنید حتی اگه این وسط خیلی تلفات داشته باشید؟ شما از خدا نمیترسین؟ چشمها را بستید جور دیگر دیدید؟

      2. رضا می گوید

        در جواب آقایی که از مازندران میگوید.
        ببخشید که شما رتبه تک رقمی کنکور سراسری بودین و با مدرک معتبر از دانشگاه تهران اومدین تو مخابرات وشرکتی کار میکنید!!!!!!!!!!!!!!!!!ابنده از سال 85 با مدرک فوق دیپلم وارد مخابرات شدم و سال 93 هم مدرک کارشانسی رو گرفتم و الانم دانشجوی ارشد هستم وقتی نمیدونید حرفی نزنید تمام کسانی که تو طرح قرار گرفتن سابقشون از من کمتره و هم اینکه با مدرک دیپلم وارد شدن واتفاقا اونا بودن که رفتن دانشگاه علمی کاربردی مدرک گرفتن مشکل اینجاست که از 4 سال پیش که خدمات اول اومد تو استان ما اجازه جابه جایی رو به ما ندادن تو این چهار سال هرچی درخواست دادیم بی نتیجه بود برای جابه جایی یعنی نتونستیم به قسمتهایی که به مدرکمون بخوره بریم و و از بین کسایی که تو شهر ما تو لیست قرار گرفتن فقط یک نفرشون از اول تو پست خودش بود ولی 4 نفر دیگه از واحد 118 و نگهبانی جابه جا شدن و الان هم رفتن تو لیست اونم با مدرک دیپلم و تو این مدتم درسشون رو خوندن و لیسانس گرفتن.پس این بی عدالتیه محضه که حق افراد رو اینجوری پایمال کنن وقتی جابه جایی ما تو اداره دست خودمون نبوده ونیست و اداره اجازه نمیداده ما چکار کنیم؟؟؟؟؟و وقتی هم که این طرح میخواد اجرا بشه واقعا نباید انصاف و عدالت رو رعایت کنن واون پستها رو اول به کسایی بدن که امتیازشون از بقیه بیشتره؟؟؟این درسته که کسیه که هم سابقش بیشتر وهم امتیازاش تو طرح جا نگیره بعد یکی دیگه که 4 ساله اومده فقط به خاطر اینکه خدمات اولی بوده و تونسته تو اداره جابه جا بشه بره تو طرح ؟؟؟؟؟واقعا از نظر شما به این طرح چی میگن؟؟؟؟

  9. ناشناس می گوید

    این طرح نباید شتاب بگیره بلکه باید متوقف بشه حاضرید به هر قیمتی طرح من درآوردی رو پیش ببرن؟ آنهم بی توجه به حقوق بقیه افراد؟ متعجم که به هر طریقی که شده میخواین برخی به خواسته شون برسن و کاری هم به بقیه ندارید. اصلا هم اهمیتی نداریم نه؟ باید اشکالات طرح من درآوردی بررسی بشه که همه ش اشکاله از نحوه امتیاز دهی، از چگونگی پر کردن جاهای خالی، از کامل نبودن طرح تا همه کارشناسا رو در نظر بگیره و نه تعداد محدودی رو. در آینده هم مدیرا نباید طرحی رو یک شبه اختراع کرده و صبح اجرا کنند طرح باید بر اساس قوانین خودش باشه که همه مسائل رو در خصوص اجراش در نظر بگیرند و بر خلاف قانون طبقه بندی مخابرات نباشه.

  10. ابوالفضل می گوید

    سلام.
    بنده از سال۸۱ تو مخابراتم.با دیپلم اومدم و الان مهندسی مخابرات دارم.فکر کنم تو طرح هم باشم.به خدا قسم پارتی هم ندارم.از سیمبانی شروع کردم بعد رفتم ام دی اف الان هم تو ستاد تو واحد itهستم.تلاش کردم و درس خوندم اونم وقتی متاهل بودم و دستم خالی بود.اون دوستانی که میگن دانشگاه علمی کاربردی کیلویی مدرک میده خوب برن بخونن.برن مدرک بگیرن.حداقلش اینه ۴سال باید بری و بیای و امتحان بدی.
    من پیشنهاد میکنم تا دیرتر از این نشده برید مدرکتون رو بالا ببرید.امکان نداره اداره واسه دیپلم امتیازی قایل بشه.

  11. مهرداد می گوید

    طرحی که در ان به بهانه چارت خالی !! فوق الکترونیک با سابقه بالا حذف شود و به جای ان فردی که بعد از سال ۹۳ امده !!! جایگزین شود ! خوب معلوم است به شکست می انجامد!
    با این روش باید کلا لغو شود ،

    1. ناشناس می گوید

      دقیقا تو شهر ما هم فوق لیسانس رو حذف کردند و لیسانس با سابقه کم رو برداشتند از شهرهای دیگه هم اطلاع دارم که خیلی جاها به همین صورته. مسئول مرکزی به همکار شرکتی میگه اگه بازم قرار باشه که ما نظر بدیم بازم تو رو حذف میکنم تو شهر ما که کوچیکه رئیس اداره نورچشمیها رو برداشت تو شهر دیگه ای مسئولین مراکز. حالا مدیر منطقه و بازرسی و حراست کجای کار بودن معلوم نیست

  12. ناشناس می گوید

    جمع کنید ….

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      لطفا دقیقا برای خودتان کپی/پیست کنید.

  13. همکار شرکتی گیلان می گوید

    سلام آقای سردبیر عزیز که واسه ما خیلی زحمت می کشید و به ما بچه های گیلان میگید خودتونو اذیت نکنید بابته اینکه مدیر گیلان با شرکتی ها مخالفه باشه چشم خودمونو اذیت نمی کنیم
    فقط یه خواهش دارم ازتون یه پیگیری کنید ما بچه های گیلان چرا قرارداد نداریم با وجود اینکه 8 ماه از ابتدایه سال میگذره و فیش حقوقی نه نام استان درج گردیده و نه شماره حساب و … هیچ گونه اضافه کاری هم واریز نمیشه به این بهانه که شما قرارداد ندارید
    و مورد بعدی اینکه چرا وضعیت بیمه ما بچه های گیلان روشن نمیشه بیمه تامین اجتماعی پرداخت نشده و دفترچه بیمه مارو اعتبار نمیزنن
    وضعیت بیمه تکمیلی روشن نشده به خدا خسته شدیم این همه هزینه کردیم ریالی پرداخت نمیشه طرح طبقه بندی هم اجرا شدنش در ابهامه بیش از یکساله با روحیه و روان ما بازی شده فعلا اجرا نمیشه خواهش میکنم به آقای صدری بگید مدیر گیلان دیگه ظلمی نبوده در حق ما نکنه خواهش میکنم اطلاع رسانی کنید
    فقط میتونیم از شما تشکر کنیم بابت تمام زحماتی که در حق ما میکشید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      من سعی میکنم بقدر توانم خدمتی بکنم. خدا کنه موثر باشه.
      فقط یک کلمه بمن بگین من بعدش پیگیری میکنم ببینم چه خبر شده.
      با کدوم شرکت قرارداد دارین؟ شسکام خدمات اول یا محلی؟

      1. همکار شرکتی گیلان می گوید

        شرکت خدمات اول قرارداد داریم ولی به بهانه اینکه قرارداد نبستیم با شرکت اضافه کار واریز نمیشه و بیمه رد نمیشه

  14. شرکتی خدمات اولی از گیلان می گوید

    سلام آقای صدری به خدا اگه شما ۱۰ نفر مورد اعتماد خودتون رو میفرستادید تک تک استانها جهت تکمیل کار طرح طبقه بندی الان همه چیز تموم بود وقتی کار به استانی مثل گیلان واگذار میشه …. به خدا اونقدر سخت نیست بین نیروها افرادی که شرایط طرح رو دارن پیدا کردن در استان گیلان از ۱۲۰۰ تا نیرو ۲۰۰ نفر مدرک کارشناسی دارند و ۱۴۰ تا چارت خالی وجود داره از این ۲۰۰ نفر ۱۱۱ نفر تایید شدن
    یهو مدیر گیلان میاد بیش از نصف لیست تاییدی تهران رو حذف میکنه به چه دلیل
    به دلیل اینکه مخالف طرحه کلا نیروهای شرکتی رو جزء مخابرات نمیدونه نیروهایی که هر کدوم کارشناس هستند و هر کدوم تاثیر گذار در واحد خودشون آیا این طرز فکر درسته که من لیست گیلان رو امضاء نمیکنم تا وقتی مدیر گیلان هستم؟؟؟
    گناه ما چیه ای اش تعداد افرادی معتمد آقای صدری بودن و همه این لیستو اونا تایید میکردند تا هیچ شکی نبود که پارتی بازی شده

  15. نیروی شرکتی می گوید

    با سلام و احترام خدمت سردبیر محترم
    ظاهرا خیلی از افراد با مدرک دیپلم به مخابرات تشریف آورده و در این حین به مدد حوزه های علمی و کاربردی دارای مدرک گردیده اند…و همچنین نیروهایی داریم که بعنوان تایپیست وارد دبیرخانه گردیده و یا از طریق نقلیه و نگهبانی و نیروی نظافتچی به مخابرات تشریف آورده و بعد از گاهی در ردیف کارشناسی نشسته اند.آیا برای اینگونه افراد طرح طبقه بندی اجرا کردن ظلم نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آیا شرکت نباید غربالگری کند و آنها به محل های خود برگشت داده و تنها مدارکی را بپذیرد که از ابتدا با همان موجودیت به مخابرات قدم نهاده اند؟؟؟؟؟
    با تشکر و احترام

    1. ناشناس می گوید

      سلام همکار گرامی ، همان کارمند رسمی در پستی که هست اگر مدرکش رو بالا برده در مجموعه دیده شده؛ البته زمان دولتی نظمش بیشتر بود برای گرفتن گروه ، بعدشما میگید اگر کسی درس خونده باید نادیده گرفته شود ، وقتی می خواهیم نظری بگویم کاش کمی فکر کنیم و اصولی باشد

  16. نیروی تخصصی می گوید

    با سلام
    مگه انتخاب ها چیزی خارج از چارچوب های مقرر شده بود؟ یک نفر در کامنت ها گفته در استان ما همه کسایی که انتخاب شدن بعد سال 93 اومدن؟؟؟؟!!!!! اصلا همچین چیزی ممکن نیست شاید یک نفر بسته به شرایط(که اون هم قابل بررسی هست) این اتفاق براش افتاده باشه تعمیم اون به کل لیست فقط و فقط مصداق این جمله هست که ((اگه من در طرح نباشم هیچ کس نباید باشد)). آقا یا خانمی که این مطلب رو نوشتین داشتن مدرک مرتبط در همه جا لازمه گرفتن پست کارشناسی هست حالا شما که انقدر خودتون رو مستحق میدونین حداقل ها رو هم ندارین. به خاطر این که در این همه سال زحمت گرفتن حتی یه مدرک به قول خودتون علمی کاربردی به خودتون ندادین این همه آدم باید تاوان پس بدن اگه راست میفرمایین اسم استانتون رو ذکر کنین آقای سردبیر که دائما میگن اگه مورد خاصی هست مطرح کنین.

  17. مبینا می گوید

    باسلام خدمت سردبیر محبوب مخابرات ما
    سردبیر جااان ، هر طرحی نواقص خودش را دارد ، اما اینکه همه پذیرش شدگان طرح، آشنا و سفارش شده ها هستند به خدا دروغ هست ، این حرف از طریق همکارهایی که شامل طرح نشده مطرح شده و سر زبان ها افتاده و دهان به دهان گشته و به گوش مهندس صدری هم رسیده ، اما واقعیت اینطور نیست ، در استان ما برای انتخاب نیروها از مخابرات ایران تشریف آوردند ، به فرض که طبق گفته های همکار های گرامی نیروها با پارتی انتخاب شدن و نور چشم هستند ، اما اگر کمی فکر کنیم می بینیم ، نفری که از تهران و مخابرات ایران امده هیچ شناختی از همکار ها نداشته و فقط با مستندات که در اختیارش گذاشته شده ،نیروها را انتخاب کرده ، پس به این شایعات دامن زدن خوب نیست ، اما دوستان و همکارهای ما دوست ندارند به گفت های خودشان، حتی کمی فکر کنند ، به فرض که در معدود استان هایی این اتفاق افتاده (پارتی بازی ) از کل نیروهای پذیرفته شده طرح ۲۰% اینطور انتخاب شدند، گناه آن ۸۰% چی هست !!! به خدا اینقدر در حق همکاراتان ظلم نکنید ، اینقدر خودخواهانه به قضیه نگاه نکنیم ، در یکی از کامنت ها خوندم که یکی از همکار ها نوشته بود چون من در طرح نیستم، بهتر که انجام نشود ، به نظر شما این آخر خودخواهی نیست ، شاید واقعاً ما نیاز به یک بزرگتر داریم تا دیدمان را عوض کنه و منصفانه این قضیه را به جلو ببره و این شخص ، کسی نیست جز شما سردبیر عزیز ، سردبیر جااان من از شروع این طرح پله پله خبرهای طرح را دنبال کردم و کاملا از زیر و بم اتفاقات خبر دارم ، الان ما به یک تمام کننده نیاز داریم ، متقاعد کردن مدیران برای اجرا ، پس این لطف در حق فرزندان خودتان بکنید ، لااقل اصرار کنید استان هایی که معترض ندارند طرح برای آنها اجرا بشود تا اینطوری استانهای، دارای معترض باقی بمانند و در نتیجه هر چه تعداد استان ها کمتر بشود ، رسیدگی به آنها آسان تر می شود ، به امید روزی که شما خبر خوب اجرا طرح برای ما تیتر کنید ، البته به همین زودی

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مبینای عزیز
      من قطعا بیش از حد یک سردبیر
      حتی بیش از حد یک پدر
      پیگیر بوده ام و خواهم بود مطمئن باشید.
      الان کسی که بیخ گوش مدیران هی چونه میزنه فقط منم.

      مبینای خوب
      باید قبول کنیم که در مواردی اشکالاتی بوده.یعنی مهندس صدری اطلاعاتی بهش رسیده اونا رو چک کرده و
      متاسفانه دیده درسته
      موارد زیادی دیده که اعتراض وارد بوده بهمین دلیل اشکال گرفته
      اتفاقا من روزی پرسیدم که {وقتی کسی میاد اعتراضی داره شما همینجوری قبول می کنید؟)
      گفتن نه معلومه میدم بررسی کنن
      پرسیدم اشکالاتی هم خودتون دیدین؟
      گفت بله! زیاد!

      1. مبینا می گوید

        سلام و بسیار ممنون سردبیر خوبم
        پس لااقل استانهایی که معترض ندارند ، اصرار به اجرا طرح کنید ، آخه گناه این استانها چیه !!! لطفاً این پیگیر بشوید

    2. ناشناس می گوید

      در استان ما اکثر افراد انتخاب شده از آشنایان مدیرانند. مگه همه ما شرکتیها همه جور مشکل رو تحمل نکردیم حالا چی شده که فقط از خودتون جانبداری می کنید با وجودی که همه می دونیم که طرح طبقه بندی مشاغل باید حتما شامل همه بشه و اصلا چرا باید اکثر شرکتیها رو زیر پا بزارن تا واسه تعداد معدودی طبقه بندی اجرا کنن. اگه خودتون الان حذف شده بودین همین حرف رو میزدین؟ حالا در نظر بگیرید که ما مخالفا تعدادمون خیلی زیاده. و واقعا معترضیم. اگه طرح اجرا میشد دیگران رو مطمئن نیستم اما من تحمل نمی کردم چون با نامردی تموم همکار دیگه ای با سابقه کمتر رو برداشتند چون آشنای رئیس بود. چرا اینقدر مصرید تا طرح به همین شکل اجرا بشه؟

  18. ناشناس می گوید

    سلام بر سردبیر گرامی
    شما همیشه حرفهای معترضین را تیتر می کنید ؛ من در مطلب ؛ ” طرح طبقه بندی به کما رفت ” مطلبی نوشتم ؛ لااقل مطلبم را اینجا بگذارید ؛ چون اون تتیر را کلا حذف کردید؛ ممنون میشم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خودتون بذارین اینجا عزیزم
      وقتی ناشناس مطلب میذارین من چطوری بگردم دنبالش؟
      ضمن اینکه کامنت قابل انتقال نیست از مطلبی به مطلب دیگر

  19. ناشناس می گوید

    این طرز فکر بعضی از همکارای ما واقعا مایه تاسف . طرحی رو اوردن براش قانون گذاشتن نمیدونستن تو استان شما تو اداره شما وتو اتاق شما چه اتفاقی ممکنه بیفته .اینکه عده ای تو طرح هستن وسفارشی بودن درست اینکه بعضی از حوزه ها شامل نشدن درست ولی این بی انصافی محضه که جلو طرح به خاطر یه عده اندکی که شاید ۲۰ درصد کل افراد طرح رو شامل میشه بگیرن . مهندس صدری خودشون هم میدونن تو ایران هر طرحی بخواد اجرا بشه یه عده نور چشمی اسمشون هست ولی اون ۸۰ درصد که نباید چوب اون ۲۰ درصد رو بخورن .

  20. ناشناس می گوید

    باید طرح طبقه بندی مشاغل جامعی ارائه شود که همه قشری را در بر بگیرد. از سالن، دبیرخونه، دیتا، 118، مشترکین، مالی و…. نه اینکه فقط 4 نفر را آنهم کاملا سلیقه ای انتخاب کنند ضمنا” باید دست مدیران از گزینش افراد کوتاه گردد امتیاز افراد بر پایه معیار هایی چون سابقه، مدرک و تخصص باشد. اجرای طرحی ناقص و محدود کاملا نادرست و دور از انسانیت و مغایر قوانین طرح طبقه بندی ست. خواسته ما اجرای طرح طبقه بندی ای ست که بطور مثال اگر مختص کارشناسان است شامل همه بشود در غیر اینصورت تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست. اینکه از 4 فردی که در واحد کاری یکسان با مدرک یکسان بیایند دو تا را انتخاب کنند و دو تا را حذف کنند این روش طبقه بندی ظالمانه است

نظرات بسته شده است.