معاون تجاری مخابرات ایران از مخابرات ایران جا مانده است!
مخابرات ما- مدت هاست معاونت تجاری از هیجان افتاده است. هیچ شرایط جدیدی برای فروش یا کمپینی اعلام نکرده است.
البته درست نیست که به هر قیمتی کمپین بگذاریم اما در شرایط فعلی کمپین یعنی تبلیغ برای فروش! مردم عادت کرده اند چشم به راه کمپین ها بمانند برای خرید به قیمت مناسب.
در شرایط فعلی که هیچ جنسی -مثلا مودم- قیمت دقیقی ندارد برگزاری کمپین صرفا به ایجاد شرایط جدید برای فروش محدود می شود. اما در شرایط سخت شرکت های بزرگ دست به اقداماتی می زنند که دقیقا تفاوتشان با شرکت های کوچک مشخص می شود.
با وجود این هیئت مدیره که مردی مانند دکتر صفری رئیس آن است، مردی که کشورهای خارجی را دیده و مردان سیاست خارجی و اقتصادی را دقیقا می شناسد، و مدیر عاملی مانند مهندس صدری که در ارتباطاتش فراتر از یک مدیر عادی است انتظار ما چیز دیگری است.
در حقیقت معاون تجاری در قامت یک مدیر تجاری شرکتی بزرگ مانند مخابرات ایران قد راست نکرده و این انتظار ما برای رسیدن به راه های جدید برای کسب درآمد به درازا کشیده است.
راستش در باور من نمی گنجد که مخابرات نتواند ارزانترین مودم های VDSL را وارد بازار ایران کند. هیچ می دانید با واردات همین یک قلم چه بازاری را به روی خود خواهیم گشود؟
بنظر من معاونت تجاری هم پای بقیه سیستم قدرتمند ظاهر نشده است. بیش از این را می گذاریم برای بحث های آینده. فقط خواستیم منشا حرکتی بشویم که استان ها را راه بیندازد و میزان انتظار استان ها را از مدیریت مجتمع مخابرات ایران بار دیگر بازگو کنیم.
معاون تجاری باید بجنبد.
معاونت تجاری فقط بلد است بدون توجیه اقتصادی و بدون حساب کتاب پول خرج کند بدون برنامه مودم توزیع کند و کلاً افرادی که در این حوزه ها کار می کنند… بهتر است یا جمعش کنند یا یک فکر اساسی براش بکنند که البته با از نظر اقتصادی بودنش خوبست
باز حکم کلی صادر کردی کمال جان!
هر چی کمال هست نظرات …. میدهد!
خوب شد؟!
برجکت را نشانه رفتم؟
نکنید این کارها را!آنجا هم همکارانی مثل من و شما هستند.
روشن بین بادت تا روشن بینی پدید ؟؟
با سلام
جناب آقای صدری بیکارترین و ناکاراترین معاونت ها معاونت تجاری با آن همه نیروی شرکتی بیکار می باشد.بعد آن معاونت امورمشتریان.
این دو معاونت به جز چوب لای چرخ مناطق گذاشتن و ایجاد هزینه هیچ کارآئی دیگری ندارند. از ما گفتن بود جلوی ضرر را هر وقت بگیرید نفع است.
با عدم شفاف سازی که در شرکت مخابرات وجود دارد چگونه می توان در مشارکت و کمکی که مدیرعامل محترم فرموده اند شرکت کرد؟
بدون شفاف بودن برنامه آینده و طرحهای فعلی پیشنهاد کمک پرسنل در حد یک تعارف خیر خواهانه می ماند و قابلیت اجرا ندارد
از کجا بدانیم که شرکت چنین طرحی را خود دارد یا ندارد
با عدم اطلاع حتی نمی توان ارزش فکر و تحقیق و ایده ای را که می خواهیم به شرکت بدهیم ، نمیدانیم و این شک و دودلی در ارائه پیشنهاد و فکر و طرح بوجود می آورد
چه پیشنهاد نویسنده محترم این مقاله نادر خان و چه دوستان دیگر می تواند با گفتن اینکه شرکت خود اینرا میداند! یاس ببار آورد
شفافیت عامل دیدن صورت مسئله و انگیزش یافتن بهترین راه حلهاست
سلام
نویسنده نیز همین را می خواهد
طرف نویسنده, کارکنان نیستن.مدیرانی هستن که باید صاحب ایده های روشنی باشن
علیک سلام عزیز
مدیران که ایده شان روشن! است
باید با شفاف سازی موقعیت فعلی شرکت ، اهداف و مقاصد ، برنامه های فعلی شرکت ، فرصت ایده پردازی را به پرسنل فراهم سازند
البته اگر تعارف نمی کنند!