مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

قطع شدن تلفن‌ها با اولین بارندگی‌

مخابرات ما –  قطع شدن تلفن‌ها با اولین بارندگی‌

مخابرات ما – (محمد – ریواس جنوب ) – وضعیت تلفن‌ها و آنتن‌دهی شبکه‌های مخابراتی کهگیلویه و بویراحمد در هنگام بارندگی، داد مدیر اورژانس ۱۱۵ این استان را هم در آورده است؛ او گفت که با اولین بارندگی‌ها بسیاری از جاده‌ها فاقد ارتباطات تلفنی می‌شوند و حتی تلفن ۱۱۵ هم روی دایورت قرا می‌گیرد! پورانفرد گفت که با وضعیت فعلی آنتن‌دهی تلفن‌ها چه کسی پاسخگوی دیر رسیدن عوامل اورژانس در هنگام حوادث  است؟

مدیر اورژانس ۱۱۵ کهیگلویه و بویراحمد با انتقاد از شرکت مخابرات گفت: با کوچکترین بارندگی ارتباط تلفنی در بسیاری از مناطق و جاده‌های استان قطع می‌شود.

جلال پوران‌فرد اظهار داشت: به محض کوچکترین بارش باران ارتباط تلفنی در بسیاری از جاده‌های استان از جمله محور دمچنار بعد از پل گندی خوری و چرام-باشت قطع می‌شود.

وی با طرح این پرسش که در صورت بروز هرگونه حادثه و تاخیر در رسیدن عوامل اورژانس به دلیل دیر مطلع شدن چه کسی باید پاسخگو باشد، عنوان کرد: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر در این زمینه چاره اندیشی کنند.

پوران‌فرد با اشاره به اینکه در هنگام بارندگی‌ها تماس با ۱۱۵ به صورت خودکار روی دایورت قرار می‌گیرد، ابراز کرد: به دلیل نیفتادن شماره تلفن تماس گیرنده در برخی مواقع امکان تماس ثانویه نداریم.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در برنامه طرح چهارم و پنجم احداث و راه اندازی ۲۵ پایگاه جدید در دستور کار قرار گرفت که بیش از ۲۱ مورد اجرایی شده است.

پوران‌فرد خاطرنشان کرد: در طرح توسعه ششم نیز ۱۸ پایگاه جدید اورژانس جاده‌ای و شهری مصوب داریم که امیدوارم با تلاش و پیگیری همکارانم در اورژانس ۱۱۵ این مهم در برنامه زمانبندی شده به اتمام برسد.

***

 

 

985810cookie-checkقطع شدن تلفن‌ها با اولین بارندگی‌

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. همکار رسمی می گوید

    متاسفانه بار ها و بارها طی گزارش کارشناسان امور نگهداری سیستم های انتقال و بالاخص خود بنده وضع اسفناکی سایت ها و مراکز ارتباطی از لحاظ استاندارد های فنی بسیار اسفناکی است که در مواقع بحران از قبیل سیل و زلزله و بارندگی و رعد و برق میتواند کشور را با فاجعه روبرو کند.سپردن کارهای نصبی به افرادی متمول و فاقد دانش کاری تحت عنوان پیمانکار و سست بودن نصب سیستم ها از یک طرف و قصور کاری پیمانکاران ساختمانی همه و همه حکایت از نابسامانی در این مورد مهم است. عکس های ارسالی مربوط به یکی از مراکز مخابراتی در یکی از استان های کشور است.خودتان قضاوت کنید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      البته عکسی ندیدیم

نظرات بسته شده است.