نقش روابط عمومی در آینده در اینترنت
مخابرات ما-
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– دست اندرکاران روابط عمومی باید هر روزه از برند خود در بازار رسانه ها در مقابل خبرنگاران دفاع کنند. تجربه گذشته در مورد سختی بازار ارتباطات، دست اندرکاران روابط عمومی را بیش از هر کس دیگر آماده جامعه رسانه ای در حال پیشرفت ما کرده است.
دست اندرکاران روابط عمومی مجبورند خبرنگاران و سهامداران را قانع کنند که مطلب شان برای بازار خبرنگاران و سهامداران مهم است و مطلب خود را طبق ارزشش به مخاطبین خبرنگاران بفروشند. اینترنت هم به همین شکل است؛ روابط عمومی ها در سایت ها باید مطالب ارزشمندی را ارایه کنند، در غبر این صورت، مخاطبان و مشتریان شان به سایت بعدی می روند.
نظرات بسته شده است.