مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طرح کارشناسی خبره یا طبقه بندی، در خانه آخر، هیئت مدیره مخابرات!

سردبیر

مخابرات ما- شاید بهتر باشد دیگر خوب به خبر های ما توجه کنید. مدتی است ما هر چه می نویسیم دوستان، برداشت خودشان را می کنند و حرف دیگری می زنند.

مدتی قبل، متاسفانه مشخص شد که در زمان دکتر سرائیان طرح طبقه بندی به هیئت مدیره نرفته است و ایشان مستقیما دستور اجرا داده است. در حالی که همه طرح های هزینه بر باید به هیئت مدیره برود.اگر رفته بود همان زمان قطعا تصویب می شد.

هر چند که مصوبه ها دیگر اعتباری ندارد! بارها این را مشخص کرده اند.

طرح کارشناسان خبره یا طبقه بندی برای تصویب باید به هیئت مدیره برود. اینکه در گذشته اجرا شده برای دو استان, خطا بوده ولی هیئت مدیره مردم داری کرده و متوقفش نکرده است.

بطور کلی هیئت مدیره جدید با اجرای طبقه بندی با این شکل وسیاق موافق نبوده است. اما حالا ظاهرا نظرشان قدری نرم شده.

چه زمانی به هیئت مدیره برود؟

من شخصا الان آرزو می کنم در این چند هفته به هیئت مدیره نرود! با فضای موجود و نارضایتی هیئت مدیره از برخی مسائل، ممکن است موافق اجرا نباشد.

بهر حال، کسی به حرف ما  گوش نمی کند و هر لحظه ممکن است به هیئت مدیره برود و به رای گذاشته شود.

متاسفانه نیروهای شرکتی خودشان هیچ گروهی برای گفتگو و مذاکره با هیئت مدیره راه نینداخته اند. منظور ما گروه های مذاکره کننده است که بتوانند منطقی از حقشان دفاع کنند.از طرف دیگر شرکت های شسکام و خدمات اول نیز یادشان رفته است که این ها نیروهای آنان هستند و باید برایشان چانه بزنند!

نیروهای شرکتی هم هیچ فشاری به این دو شرکت نمی آورند.

لذا فعلا فقط سایت مخابرات ماست که حامی اجرای طرح است و کمکی به او نمی رسد.

منتظر نظر هیئت مدیره می مانیم.

راستی بدانید که ظاهرا اطلاعات جمع آوری شده و آماده است.

993680cookie-checkطرح کارشناسی خبره یا طبقه بندی، در خانه آخر، هیئت مدیره مخابرات!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
72 نظرات
  1. گیلان می گوید

    مگر اقای صدری نگفتن جهت اصلاح طرح آن را متوقف کردند پس چه شد ان اصلاح؟

  2. حامدی می گوید

    خدمت سردبیرعزیزوهمکاران گرامی درسراسرکشورسلام وخسته نباشیدعرض می نمایم
    اینجانب درروزعاشوراپیامی گذاشتم وسردبیرعزیزازمطالب بیان شده دلگیرشدندوچندپیام مجددا گذاشتم همانجاهم بیان کردم که سردبیردوماه بعدبایددرهمین سایت خبرابطال طرح رامنتشرکندچون این طرح خلاف قانون کاربوده وفقط مدیرعامل محترم علت اصلی وواقعی اجرانکردن طرح رامی داندوبه مصوبه نداشتن ازهیت مدیره هم تاجایی که خبردارم ربطی ندارد.همکاران عزیزقبلاهم بیان کردم به جای پیام گذاشتن دراین سایت وناراحت کردن یکدیگربابیان مطالبی مثل اعتراض افرادانتخاب نشده باعث لغوطرح شده یایکسری ازهمکاران ازلیست حذف شدند. به ادارات کارمرکزهراستان مراجعه کنیدتاابتداازقوانین طرح طبقه بندی مشاغل مطلع شویدبعدهم درهراستان به نماینده گان مجلس مراجعه کنیدتابه صورت قانونی این طرح برای کلیه همکاران باهرشغلی ومدرکی وسابقه ای اجراشودومن من رابه ما ما تبدیل کنیم تاموفق شویم وگرنه مطمئن باشیداین طرح بااین شرایط بیان شده حتی بامصوبه هئیت مدیره ومشخص شدن ردیف بودجه ای بنابه دلایلی که قابل انتشارنیست برای همکارانی که درلیست قرارگرفته اند قابلیت اجرا نداردودراینده ای نزدیک دراستانهایی که اجرا شده کنسل خواهدشد.
    امیدوارم مدیران مخابرات ….بگذریم با16سال سابقه امیدی به این مدیران که فقط به فکرجیب خودشان ونورچشمی ها هستندنیست .
    سردبیرعزیزبنده به شماقول داده بودم فقط خواننده سایت باشم اما چون جنابعالی هم دوست داری این طرح روزی اجراشودفقط خواستم باعرض معذرت خواهی ازشمابگم مدیران مخابرات سالهاست که مانیروها راببخشدسروکارگذاشته اندوگیر اورده اندچون طبقه بندی مشاغل به. سه سال سابقه. چارت خالی وشرایط اعلام شده ربطی ندارد اما …..مدیران مخابرات معلوم نیست این قانون را ازکجا تهیه کرده اند.مطالب زیادهست فقط بانوشتن ان وقت شما را می گیرم.
    التماس دعا

  3. ناشناس می گوید

    یعنی بعد از این همه هنوز نفهمیدین چی شده یا خودتون رو زدین بخاب؟جالبه چرا سمنان و اردبیل؟چه استانهای نام اشنایی؟نکنه ریس جمهورمون ….نه نه!!!اولین عیدی که جناب صدری ریختن بحساب کاملا حساب شده و با برنامه بود حرفایی شیرین مثه عسل وخربزه با هم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ای خدا!…
      چی رو به چی وصل کردی!
      چرا گزارش گفتگوی ما را با مدیر منطقه سمنان نمی خونین تا بفهمین چرا اونا گرفتن و بقیه نگرفتن؟
      هنوز هم برخی استانها حاضر نیستن اطلاعات بدن ….

      1. امید می گوید

        سردبیرجان سلام
        طبقه بندی رونخواستیم ازخیرش گذشتیم بعدازسالها کارکردن درمخابرات گیلان 10سال به بالاوسه سال قراردادباشسکام وگذشت نه ماه ازسال97مدیران شسکام به بهانه اجرای طبقه بندی مشاغل مدرک تحصیلی کلیه پرسنل رودرقراردادازاول ابتدایی تادیپلم ثبت کردندمثلاهمکاری که لیسانس دارددرواحدامورمشترکین موبایل مشغوله براش مدرک پنجم ابتدایی ثبت کردن یادرواحدشبکه ومسئول پرسنل هم تهدیدشدنداگرقراردادامضا نزنندازحقوق اذرخبری نیست.
        البته امروزسه شنبه که همکاران به جناب اقای مهندس امویی مراجعه کردن گفته خبرنداشته وبابازخواست نماینده شسکام گیلان ومنابع انسانی مخابرات وتدارکات گیلان این قراردادلغوشده که جای تشکرداردولی برای مدیران شسکام ومسئولین مخابرات حامی این قراردادمتاسفیم
        گناه وجرم مادرمخابرات شرکتی بودن هست اگرمثل کارمندان رسمی بودیم قبل ازهرحکمی تمامی حق وحقوق خودرادریافت می کردیم .افسوس که عمرمان درمخابرات باطل شدودهها افسوس دیگر.اما ناامیدنیستم چون دراینده ای نزدیک مدیران مخابرات مجبورندبه اجرای قانون طبقه بندی مشاغل برای کلیه پرسنل باهرمدرکی وشغلی تن بدهندنه فقط افرادی که لیسانس دارندوشرایط اعلام شده.

  4. ناشناس می گوید

    شاید قرارداد مستقیم با نیروها تصویب بشه،خدا رو چه دیدید،می خواهند سوپرایز کنند

  5. کوروش می گوید

    تا وقتی تن به ظلم بدیم ظالم بیشتر ظلم میکنه

  6. یکی از ما- ارومیه می گوید

    سردبیر جان باز که سرنا رو از سمت گشادش نواختی برادر من.
    به نظرت شرکت‌ها چطور می‌توانستند با هیات مدیره مذاکره کنند؟ آیا هیات مدیره اجازه این کار را داده؟
    به شسکام و خدمات اول چطور باید فشار وارد کرد؟
    به هر حال من به نوبه خودم بسیار از شما و مسئولین و کارمندان مخابرات عذرخواهی میکنم که این شکلی استخدام شدم و باز هم عذرخواهی می کنم که باعث فلاکت این همه نیرو هستم

    1. مرادی می گوید

      سلام. طرح کارشناسی شامل قسمت وصول مطالبات هست؟

  7. ناشناس شرکتی می گوید

    سلام سردبیر عزیز- از وقتی این مطلب رو خوندم سلولهای مغزیم فقط سئوال میپرسن و علامت سئوال نشون میدن؟؟؟؟؟؟
    دلیل اجرای طرح طبقه بندی نیروهای شرکتی و دستور اجرای طرح توسط دکتر سرائیان؟؟؟؟
    دلیلش توافق مخابرات ایران با کمیسیون مربوطه در مجلس شورای اسلامی بعد تجمعات پیاپی نیروهای شرکتی در مجلس بود توافق هم بر سر تعهد مخابرات به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای شرکتی ها بوده. شاید به این دلیل بوده که در آن زمان آقای سرائیان بدون کسب اجازه هیئت مدیره این دستور را صادر فرمودند؟؟؟؟ چون ظاهرا ایشون اصلا به شرکتی ها اهمیت نمیدادن چه برسه به اینکه طبقه بندی براشون اجرا کنن؟؟؟؟؟
    باید از ایشان سئوال پرسید؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
    فرمودید : اگر به هیئت مدیره رفته بود همان زمان قطعا تصویب می شد. هر چند که مصوبه ها دیگر اعتباری ندارد! بارها این را مشحص کرده اند. یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟
    یعنی آقای سرائیان سر مجلس و نیروهای شرکتی کلاه گذاشته و نخواسته این طرح اجرا بشه؟؟؟؟؟ یا اینکه ایشان با این همه سواد و کمالات نمیدونسته اول باید در هیئت مدیره تصویب بشه؟؟؟؟ از آقای سرائیان بعیده!!!! پس جواب کمیسیون مجلس و شرکتی ها با کیه؟؟؟؟؟
    اینکه هیئت مدیره جدید با اجرای طبقه بندی با این شکل و سیاق موافق نبوده یعنی چی؟؟؟؟؟ یعنی طرح جدیدی داره یا میخواد شکلشو عوض کنه؟؟؟؟؟؟ می خواد با این روش زمان بخره؟؟؟؟؟ زیر بار حق شرکتی ها نره؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
    نظرشان قدری نرم شده یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی هم موافقن هم مخالف – از خدا ترسیدن – یا …..
    یعنی مهندس صدری و باقی مخابرات با اجرای طرح موافقن و فقط هیئت مدیره مخالفه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! یعنی اگه تصویب نشد شرکتی ها از چشم هیئت مدیره که نمایندگان دولت و سهام دار عمده هست ببینن؟؟؟؟؟؟؟ دوباره بریم در مجلس تجمع کنیم؟؟؟؟؟؟؟ دوباره به توافق برسیم؟؟؟؟؟؟؟؟ شرکتی ها تا کی باید این چرخه را ادامه بدن؟؟؟؟؟؟؟ مرجع رسیدگی کننده از مجلس شورای اسلامی که قانونگذاره بالاتر داریم؟؟؟؟؟
    متاسفانه نیروهای شرکتی خودشان هیچ گروهی برای گفتگو و مذاکره با هیئت مدیره راه نینداخته اند؟؟؟؟ چرا؟؟؟؟/؟؟ چون ترسیدن؟؟؟ چون از سرنوشت نمایندگان قبلی عبرت گرفتن؟؟؟؟؟؟ چون حامی ندارن؟؟؟ چون هر کجا رفتن به در بسته خوردن؟؟؟؟؟؟؟ چون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.
    شرکتهای شسکام و خدمات اول نیز یادشان رفته است که اینها نیروهای آنان هستند و باید برایشان چانه بزنند!!!!چرا؟؟؟؟؟؟؟ این قسمت ماجرا دیگه خیلی خنده داره مغزم دیگه علامت سئوال نشون نداد!!!!!!!! سهامدار عمده این شرکتها خود مخابراته!!!!!!! آدم با خودش که چونه نمیزنه!!!!!!!!!!! همین که بدون رقیب و … برنده شدن و کار دستشونه و سود میبرن براشون کافیه!!!!!!!!!. سردبیر جون شما باشی چونه میزنی؟ چونه نمیزنی داداش دیگه!!!
    نیروهای شرکتی هم هیچ فشاری به این دو شرکت نمی آورند.چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهشا به شرکتی ها بر نخوره.
    ای خاک تمام عالم بر سر شرکتی ها – به خدا که بیچاره بی چارن- از اینجا مانده و از انجا رانده- روی قانون برده داری رو در مورد شرکتی ها سفید کردن. واسه کار کردن هزار تا صاحب دارن ولی واسه حق و حقوقشون معلوم نیست طرفشون کیه؟؟؟ خدمات اول و شسکام از خداشونه رقم قراردادشون بره بالا و سود بیشتری ببرن!!!!!!!!!! ولی در عمل تلاشی نمیکنن!!!!!!!!!! و منتظرن شرکتی ها پیگیر اجرای طبقه بندی باشن تا سودی هم عاید اونها بشه!!!!!!!!!!
    آیا دوباره از نمایندگان مجلس و توافق اولیه برای اجرای طبقه بندی شروع کنیم؟؟؟؟؟؟؟ چرا حرف و مصوبه نمایندگان محترم و کمیسیون زمین مونده؟؟؟؟؟؟؟ چرا حرفشون خریدار نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه الزامی واسه اجرای مصوبه گذاشتن؟؟؟؟؟؟ نمایندگان کمیسیون چرا پیگیری نکردن ؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه پیگیری کردن نتیجه به کجا رسیده؟؟؟؟؟؟؟؟
    حالا که اطلاعات جمع آوری شده و آماده است چکار کنیم؟؟؟؟؟ دعا کنیم حداقل تا زمان تصویب و اجرا هیئت مدیره و مدیرعامل جابجا نشن!!!!!!!!!!!!!!!! دعا کنیم خدا مهر ما رو تو دل هیئت مدیره جا بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دعا کنیم ………
    “”لذا فعلا فقط سایت مخابرات ماست که حامی اجرای طرح است و کمکی به او نمی رسد.””
    در پایان خدای ما از شما سردبیر دلسوز و مهربان راضی باشه- در سرزمین ما شرکتی ها جز دعاگویی کاری از دستمون بر نمیاد-
    خدا شما و همه خدمتگزاران صدیق را رو سفید و عاقبت به خیر گرداند انشاء الله. (از این دعا بهتر به ذهنم نرسید)

    1. محمد می گوید

      با سلام، در مورد نیروهای شرکتی مخابرات حقوق بشر سازمان ملل متحد باید ورود کنه
      (…)

  8. ناشناس می گوید

    به لطف بی عدالتی مدیران ارشد مخابرات همیشه شرمنده خانواده شده ام انشااله شرمنده خدا و خانواده بشوند .آمین

  9. شرکتی های صبور می گوید

    فقط حرف دوست عزیزی که گفته بدرود مخابرات بدرود اینستا جناب صدری بدرود سایت مخابرات ما
    هرچقدر پول بدی جناب صدری همون قدر آش میخوری
    1500 میدی قرار نیست به اندازه همکارانت در اداره حضور داشته باشیم و به اندازه اون ها کار کنیم و به اندازه اون ها خسته بشیم و به اندازه اونها برای مخابرات وقت بزاریم
    از این لحظه به بعد هم تکلیفم و با خودم روشن کردم و به هیچ وجه هیچ خبر خوب و بدی و دنبال نمیکنم که با اعصابم بازی بشه
    بدرووووووود

  10. حیدر می گوید

    با سلام و احترام به سردبیرمحترم هیات مدیره و مدیرعامل گرامی و همه همکاران نیروهای کارشناسی خبره که در طرح طبقه بندی اخیر شرکت مخابرات ایران هستند با توجه به شرایطی بوجود آمده چند نکنه را به حضورتان عرض میکنم
    1-طبق نظر تلویحی سردبیر محترم جهت تشکیل هیات مذاکره کننده با هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در خصوص مسایل لاینحل کلیه شرکتی ها باید انجمن صنفی بصورت استانی و حتی کشوری تشکیل شود تا بصورت قانونی مطالبه گری نیرو های زحمت کش شرکتی را بصورت کارشناسی و حرفه ای پیگیری کند و از همین امروز همکاران در استانها بصورت جدی تشکیل انجمن صنفی را که در قانون کار هم بصراحت قید شده پیگیری کنند که تشکیل انجمن صنفی در چند استان مقدمه بوجود آمدن اتحادیه سراسری انجمن های صنفی نیروهای شرکتی شرکت مخابرات ایران خواهد شد. و اتحادیه مد نظر نیز گروه مذاکره انتخاب وبه جد مطالبه قانونی نیروهای شرکتی را پیگیر خواهد کرد.
    2-در جواب سر دبیر محترم در خصوص اینکه دو استان اجرایی شده سمنان و اردبیل و قسمتی از معاونت تجاری شرکت مخابرات ایران جزئی از یک کارگاه می باشد و مثل سابق نیست هر استان خودش تصمیم بگیرد بلکه هم اکنون شرکت های مخابراتی استانی در شرکت مخابرات ایران ادغام و تجمیع شده و به منزله یک کارگاه تعریف شده در قانون کار می باشد. و درمورد اینکه اجرایی شدن طبقه بندی در زمان مدیر عاملی آقای سراییان باشد یک حرف کاملا بی ربط و فاقد استدلال منطقی است برادر عزیزم سردبیر محترم ، در اوایل سال97 یعنی مدیریت آقای صدری بوده و هیچ ربطی به زمان اقای سراییان نداشته و ندارد و اگر به فرض محال هم باشد یک عمل باقیات و صالحات برای مدیران شرکت مخابرات ایران خواهد بود.
    3-و اما یک حرف دوستانه با هیات مدیره محترم و مدیرعامل عزیز و مدیران تصمیم گیر و تصمیم سازشرکت مخابرات ایران ، نظر به اینکه همه اشخاصی که در طرح طبقه بندی کارشناسان خبره می باشند قریب به اتفاق قبل از خصوصی سازی و بعد از خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران تلاش کرده اند و با حقوق ناچیز در جهت سود دهی شرکت همراه با نیروهای رسمی نهایت همکاری و همیاری نموده اند .ودر این برهه زمانی انتظار اکید دارند هیات مدیره محترم با تصویب منابع مالی طرح طبقه بندی صدر الاشاره را به سر انجام برسانند و امید و انگیزه دو چندان به اشخاص و خانوادهآنها برگردد.
    سربلندی شرکت مخابرات ایران را در افق برنامه های مدون شرکت همراه با آرامش آرزومندم.

  11. ناشناس می گوید

    تجمع….. تجمع……تجمع…….تجمع…..تجمع
    باید دو تا رسانه دشمن بیان تا مگر کاری انجام بگیره

  12. کسری می گوید

    سلام
    مهندس جان تو رو خدا دفاع کنید که طرح برای بدون چارتها اجرا بشه یکبارم بچه های شرکتی رو ببینن هیچ وقت موقع پاداشها و تغییر وضعیتها دیده نمی شیم
    تو رو خدا شماها میتونید دفاع کنید یکبار قرار شده کاری برای این بچه ها انجام بشه الان که به پله آخر رسیده همه کمک کنید
    از هیات مدیره بخواید ما که چیزی غیر حق نمیخوایم نبود چارت گناه ما نیست به دادمون برسید

  13. خراسان رضوي می گوید

    سلام
    سردبير محترم واقعا كسي نميدونه قبل از اجراي طرح يا حتي اعلام جمع آوري اطالاعات بايد طرح به هئيت مديره بره و تصويب بشه …
    به ما كه رسيد وارسيد…. واسه رسمي ها كه تا دلشون بخواد پول رفاهيات مرگ و درد واريز ميكنن بعد واسه ما طرح هزينه بر،براشون
    اره ديگه هزينه داره بعد سود و پول كمتري گيرشون مياد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خراسان رضوی محترم
      عزیز خوب ما
      اولا من خودم حداقل دهها بار در هر خبری که در مورد این موضوع بوده خدمت شما عرض کردم باید این طرح بره هیئت مدیره
      میخواستن بهمین دلیل جلوی استانهای اجرا شده رو بگیرن ولی دیدن خیلی بد میشه
      دهها بار من خودم به شما گفتم.ولی نمیدونم شما کجاهای خبرها رو می خونید! اصلا میخونید؟
      شاید هم برخی بخش ها شو می بینید و من باید نوشته ها رو جوری بنویسم که شما بتونید بخونید.
      دوم اینکه نمیدونم چرا برخی چیزها شما رو ناراحت میکنه برخی چیزها که باید شما رو ناراحت کنه، اصلا نمی کنه!
      این کار هیئت مدیره اصلا با شما کاری نداره.از اینور استانها کارشونو میکنن از اینور بردن هیئت مدیره در ردیف بررسی گذاشتن
      من نمیدونم واقعا چرا باید اینقده ازش ناراحت بشین؟
      از اون طرف استانها ردیف ندارن! نسفی از بچه ها حذف شدن اما برای شما نیم ریال ارزش نداره!
      چرا؟!
      هر طرح مالی باید بره هیئت مدیره
      یگ ریال بخوان هزینه کنن باید بره هیئت مدیره
      این چه ربطی به ما داره؟

      1. ناشناس می گوید

        سلام
        چرا براي ما ارزش داره من ميگم اين طرح با اين شرايط قانوني نيست كه بخوان جدا كنن كارشناس ها رو همه بايد شامل طرح طبقه بندي بشن فرقي هم نداره كه در چه رديفي هستند طرح طبقه بندي در اداره كار جدا نكرده براي كاردان هم رديف خودش رو داره
        نه اينكه اينا دارن كارشناس با مدرك مرتبط سابقه كاري يا هرچيز ديگه رو ملاك قرار ميدن …
        چرا براي من خيلي هم مهمه

  14. مبینا می گوید

    سلام بر سردبیر عزیز مخابرات ما
    فقط می تونم بنویسم کلا همه چیز تو مخابرات جالبه !!!

نظرات بسته شده است.