مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مشکلات مردم برای رفع خرابی تلفن ثابت و اینترنت را دریابید

مخابرات ما- مردم برای رفع خرابی تلفن ثابت و اینترنت خود مشکلات زیادی دارند.

مخابرات ما- شاخص های ارزیابی به جای پیشرفت مایه مشکلات می شود. مخابرات ایران شاخصی دارد به نام “زمان رفع خرابی تلفن ثابت” یا “زمان رفع خرابی باند پهن”. هر استانی زمان رفع خرابی کمتری داشته باشد امتیاز بیشتری می گیرد.استانها نیز با همین شاخص ها شهرستانها را ارزیابی می کنند.لذا مشکل به کل سیستم متصل می شود.

 

این شاخص به خودی خود بسیار خوب است اما وقنی که مشکلاتی اینچنین ایجاد می کند چه باید کرد؟

وحید

ازتمام ادارات بدتر ازمخابرات نداریم

پول بیشترازهمه ادارات دیگر ازمامیگیرندواصلاپاسخگونیستند

یک تلفن گویا گذاشته اندفقط میگه شماره بدهید بعدپیام میده تلفنتون وصله درصورتیکه قطعه اداره مخابرات اشکاوندراکه دربش رابسته به روی مراجعه کننده ها فقط پول میخواهند تازه مدیرعامل مخابرات ازبدبختی ما  اهل اصفهانه ازخدامیخواهیم همه را هدایت کند.

بله! مشکل را به درستی دریافتید.

در مرکز تلفن و یا مراکز پاسخگویی نیم ساعت پس از تماس مشترک برای اعلام خرابی، پیامی مبنی بر رفع خرابی برای مشترک ارسال می شود در حالی که هنوز هیچ اقدامی از سوی مرکز برای رفع خرابی صورت نگرفته است.

حذف شاخص منطقی نیست ا ما زمان های غیرعادی نباید پذیرفته شود! وقتی زمان رفع خرابی ftth  برای یک استان فقط ۴ ثانیه است، قطعا باید صحت اطلاعات بررسی شود!

این سومین بار است که مشکل اعلام می شود امیدواریم این بار بطور جدی توسط مخابرات بررسی شود.

 

1440720cookie-checkمشکلات مردم برای رفع خرابی تلفن ثابت و اینترنت را دریابید

Please rate this

0 1 2 3 4 5
42 نظرات
  1. احمد می گوید

    یه سر به سیستان و بلوچستان بخصوص شهرهای جنوبی استان بندازید عمق فاجعه مدیریت مخابرات درک میکنید، اقای عیدی زاده مدیرعامل منطقه ای سیستان و بلوستان امیدوارم یه روزی چوب ظلمی که در حق این استان کردید بخورید

  2. 2020ای می گوید

    سلام وقت بخیر
    من جزو نیروی های پشتیبانی فنی ۲۰۲۰ منطقه اردبیلی فقط دنبال پایین آوردن ساعت خرابی هستند اصلا به اصل موضوع که مشترک آبونه است یا خیر باید خرابی زود رفع شود چه اینترنت چه تلفن ثابت !

  3. ناشناس می گوید

    وقتی شاخص و امتیاز به جایی بند نیست و هیچ تأثیری نداره، وقتی نیرویی که باید تحت تأثیر شاخص قرار بگیره، حداقل بگیر هست و هیچ پرداختی مازادی بر قانون کار نداره که وابسته به این امتیازها باشه، به نظرم نتیجه منطقی همینی میشه که الان اعلام می‌کنید.
    این مطالب رو باید به هیئت‌مدیره و مدیرعامل اعلام کنید و دارید در مکان اشتباه و به افراد اشتباهی اعلام می‌کنید.

  4. محسن می گوید

    مخابرات پول ما کارکنان رو نمیده.چ توقعاتی دارین.از وقتی سلطانی رئیس مخابرات ایران شده همه ب خاک سیاه نشستن.شش ماه از سال داره میگذره هنوز ما از سال قبل طلبکاریم

  5. خدمات اول می گوید

    دوستان وهمکاران عزیز سلام
    راجع به این خرابی در جریان باشید اولا ما در راس کار هستیم و گاهی مشترکین FTTH شکایت می‌کنند و خونه مشترک میرم و پاورمیتر میزنم متوجه میشم که ۹۰ درصد پیمانکار مقصر و به اسم مخابرات تمام میشه چون بهترین توان مخابرات به مشترک میده و پیمانکار با سهل انگاری در فیوژن مسیر و کابل نادرست باعث میشن توان ضعیفی به مشترک بدن و مشترک از قطع وصل شدن مودم ناراحت بشه و شکایت کنه

  6. احسان می گوید

    با سلام
    نمیشه همه رو بازنشسته کرد و بعد انتظار معجزه داشت
    الان با این شرایط فقط بایستی دو تا مامور برای رفع خرابی سرقتی ها داشت .
    رفع خرابی روزمره که دیگه بماند
    همه جا خالی شده
    نیروهای مخابرات دارن واقعا جهادی کار میکنن
    البته مردم هم حق دارن

  7. احمد می گوید

    بشین تا حل بشه

  8. شسکام از تهران می گوید

    سلام واحترام خدمت سردبیر گرامی
    من هم امیدوارم این مشکل به طور جدی رفع شود. الان ۳ماه شده، هنوزمنطقه ۴ تهران به ما مفصل برای رفع خرابی نداده است. از اردیبهشت تا الان تلفن های مشترک قطع است. و خرابی ها همینطور روی هم انباشته می شوند. یعنی روزی می‌رسد که واقعا مخابراتی که بیمه های مارا نزدیک ۲سال، یک درمیان واریز می کند، از سنوات و مرخصی خبری نیست، حداقل به مشترک ها رحم کنند.
    متریال موردنیاز برای رفع خرابی را تهیه کنند.

  9. باقر می گوید

    باسلام تازمانے کہ مخابرات بہ فکر نیروے شبکہ کابل وھواے نباشہ ودرپایین ترین رتبہ مخابرات باشد این قشر زحمت کش دیگر دل نمیسوزاند

  10. ناشناس می گوید

    با این وضع که مخابرات با پرسنل رفتار می کنه همین هم از سرش زیاده

  11. سردار نیشابور می گوید

    باسلام
    بنده خدا تو از مخابراتی داری گله میکنی
    که در راس امورش که باید کارکنان باشه
    که متاسفانه داره زجر کش میکنه بابت حقوق ناچیز
    مخابرات کیه همین پرسنل بی انگیزه سر خورده هستند که دارند زیر این اوضاع اسف ناک روزگار کمر خم می‌کنند

    اما مدیران محترمش براشون خیالی نیست
    برو بنده خدا نمیدونی اینحا چه خبره

  12. هرمزگان می گوید

    فقط از کارکنان میخوان که هرچه زودتر خرابی از سیستم خارج بشه که آمار و زمان رفع خرابی سیستمی پایین بیاد، مثلا برای رفع خرابی اینترنت خارج از زمان اداری و حتی روز های تعطیل این پروسه ادامه دارد که مبادا آمار و زمان رفع خرابی بالا بره، اما نفراتی که اینکار رو انجام میدن خارج از محل و زمان کار هیچ هزینه‌ای به عنوان (دور کاری) که ۲۴ساعته باید فعالیت کنن مثل نوبت کاری، اضافه کاری، تعطیل کاری، جمعه کاری هیچی شامل این کارکنان نمیشه فقط چون در محل کار حضور ندارن و هیچکس مفت و مجانی کاری انجام نمیده، زمان بالا رفتن این آمار ها فقط اون کارکنان رو زیر سوال میبرن که چرا!!!!!!!

    خب وقتی هزینه‌ای بابتش نمیدی چطور میخوای برات کار کنن اونم خارج از زمان تعریف شده و آمارت بیارن پایین که توعه مدیر بی‌لیاقت پز بدی. :))))

  13. رسول محسنی می گوید

    باسلام خدمت سردبیر عزیز و تمام همکاران پرتلاش
    بنده در محور سه شهریار منطقه تهران مشغول بکار هستیم . نه اجازه دادیم سرقتی ها نه نبود متریال در خدمت رسانی ما خللی ایجاد کند و همیشه قبل از اینکه مشترک به مشترکین مراجعه کند سعی در رفع خرابی داشتیم . این مطلب هم که کابل و متریال کمه منکر نمیشم ولی از هرکجا بشه راه انداختیم .مخابرات استان نیز واقعا در مورد کابل همکاری داشته است . در صورت مشکل در منطقه درخدمت هستیم . ارادتمندم

  14. توکل بر خدا می گوید

    باید گفت متاسفانه کاملا درسته . بدون هیچ اقدامی فقط پیام میاد مشکل برطرف شد . هفته گذشته تلفن خراب میشه بوق ممتد میزنه اعلام خرابی کردیم به ۲۰۱۱۷ ‌‌. همون روز پیامک آمد ما دو دفعه مراجعه کردیم تشریف نداشتین مشکل تلفن شما برطرف شد !!!! هنوز هم خرابه و خراب . سرعت اینترنت هم روز به روز کمتر از دیروز . شدیم کره شمالی

  15. بنده خدا می گوید

    کاملا صحبت صحیحی است مدیران مخابرات با بی تدبیری مراکز را وارد مسابقه ای به نام نمره ماهانه کرده اند و فقط ملاک این نمره دادن سرعت در اعلام رفع خرابی نه رفع واقعی خرابی است متاسفانه ادارات ناظر مثل حراست و بازرسی هم بدون اعتنا فقط در ساختمان زیر کولر نشسته و با به جان هم انداختن مراکز هیچ کمکی به حل واقعی مشکل نمی‌کنند

  16. محمد می گوید

    کاملا صحیح است متاسفانه ادارات ستادی مخابرات بدون حضور میدانی در مراکز و درک واقعیت پارامتر جهت رفع خرابی صادر کرده اند و مراکز را وارد مسابقه بیهوده نمره کرده اند و مراکز به اجبار فقط فکر عدد سازی پر کردن نمره پایش هستند چرا چون مراکز ستادی چاره ای برای مراکز نگذاشته اند و اگر نمره کم بگیرند قطعا تنبیه و…. می‌شوند. و این وسط فقط و فقط مشترک مظلوم آسیب می‌بیند

  17. منتظر می گوید

    کمبود نیروی انسانی و بی عدالتی در پرداخت ها و لغو نوسازی در سطح شبکه و نبود مصالح (مفصل) و عدم برخورد قاطع با پیمانکاران شرکت های گاز و آآآآبفا و ششششهرداری هنگام خسارت و الزام به رفع خرابی سیستمی در جهت نمره ارزیابی نتیجه اش همینه

  18. مهدی می گوید

    با سلام این شاخص برای زمانی بوده که حقوق سر ماه پرداخت میشد از این بدتر میشود چون انگیزه کار و تلاش و تعهد کاری گرفتن با این حقوق اجحافی بین کارکنان رسمی و شرکتی و تورم فقط رفع تکلیف برای ساعت hr هست .مخابرات سرطان گرفته که حتی پول داروی خودشم نداره

  19. ناشناس می گوید

    سلام اقای سردبیر من چنتا کامنت و مطلب گذاشتم تایید نشده و منتشر نشد
    از چ‌ طریقی غیر کامنت میتونم سربع مطلبی رو به شما برسونم

  20. ناشناس می گوید

    وقتی میگوییم مدیر عامل بایستی از میان کارکنان که آشنا به تمامی زیر و بم کارهاست انتخاب شود برای این است که نه مشترکان که ولی نعمت ما هستند متضرر نشوند و هم کارکنان

نظرات بسته شده است.