مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- خبر کمیسیون اصل ۹۰ و حضور وزیر

مخابرات ما (سردبیر) – روز گذشته خبرگزاری مهر خبری نوشت با این مضمون که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رسیدگی به دو مشکل به کمیسیون اصل ۹۰ دعوت شده است.

  • طرح رجیستری تلفن های همراه
  •  مشکلات کارکنان مخابرات

ظهر روز گذشته خبرنگار مخابرات ما نیز این خبر را در تماس با دوستانش در مجلس تایید کرد. وقتی به تنظیم خبر رسیدم، هر چه کردم دستم به قلم نرفت تا خبری را بنویسیم که بارها و بارها نوشته ایم. ما از نوشتنش خسته شده ایم شما هم از خواندنش!

در عین حال منتظر ماندیم تا امروز نتایج این حضو روشن شود.همانطور که انتظار می رفت شد!

  • موضوع مشکلات کارکنان مخابرات به جلسه بعدی موکول شد! یعنی رجیستری که چند سال است اجرا می شود بسیار مهمتر از وضعیت یک صد هزار خانواده است!؟
  • دو نفر از نمایندگان بازنشستگان با وزیر دیدار کردند و مشکلاتشان را مطرح کردند. (این هم به لطف یکی از نمایندگان بوده است)

یکی از خبرگزاری ها می نویسد وزیر در پاسخ به مشکلات شاغلین و بازنشستگان گفته است دولت یکی از سهامداران است لذا باید با بقیه سهامداران هم حرف بزنم و …!

فقط به دو نکته توجه کنید:

  • دکتر ستار هاشمی پیش از این به مدت سه سال معاون وزیر ارتباطات قبلی بوده است! آیا از مشکلات ما خبر ندارد؟ اگر خبری ندارد باید سمتش را پس بدهد!
  • مگر کارکنان و بازنشستگان چیزی از سهم یا سود سهامداران خواسته اند که باید با سهامداران دیگر هم گفتگو شود؟! اینها حقوق اولیه شان را مطالبه کرده اند!

حرف بسیار است! کاش خبرهای امروز را هم منتشر نمی کردیم.اما گله های شما را چه می کردیم!

 

 

1685550cookie-checkسردبیر- خبر کمیسیون اصل ۹۰ و حضور وزیر

Please rate this

0 1 2 3 4 5
33 نظرات
  1. خدا هرگز کسایی رو که حق خوردن نمیبخشه! می گوید

    تا سلطانی نره از مخابرات همین آش و همین کاسه اس!
    سلطانی کارها رو قفل کرده و قفل نظامی بهش زده.
    با توجه به این که من می دونم کی آوردتش راس کار می گم تا نره مخابرات درست نمیشه.
    وزیر قبلی از سلطانی می ترسید!
    این یکی هم مثل اون قبلی!
    سلطانی نیتش ویرانی مخابراته و السلام.

  2. همت ا زتهران می گوید

    سلام جناب آقای هاشمی خودش وزارت ارتباطات بوده ازهمه برنامه خبر داره وداشته پس چی انتظارری ازایشون داشته باشیم ،؟؟؟؟؟!!!!!

  3. باخته می گوید

    با سلام وخسته نباشید
    همه اش حرف های تکراری می زنند .مگر کارکنان حق وحقوق غیر از چارچوب قانونی وغیرعرف یا اینکه سود هنگفت غیرقانونی خواستند یا اینکه صدقه خور هستند؟!!! که میگید با بقیه سهامداران صحبت کنم .یعنی چه ؟ !!! چرا هرچه نصیب ما مخابراتی ها میشه از بیخ … .حرکت این ها مشخص می کنه که حتی از صحبت کردن با آن ها هم هراس دارند . یعنی دراین وادی کسی به حرف حق پیاز هم خرد نمی کند .ول معطلیم تا پروفسور نخواد حق وحقوقی هم درکار نیست یعنی هیچی -به هیچی . فقط داریم وقت مان راتلف می کنیم .همه می دانند عیب ازکجاست ولی کسی قدرت مقابله با آن را نداره. با آرزوی مانا وتندرستی به حق مسپارمتون جناب سردبیر .این هم شدزندگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی./.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      ممنونم
      راستشو بخوای ظاهرا همه به حس مشترکی رسیدیم

  4. ناشناس می گوید

    سلام سر دبیر عزیز،
    ما هم آقای وزیر را به اندازه سهم سهامش قبول داریم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      امیدوارم خودش هم بدونه چقدر سهام داره

  5. ناشناس می گوید

    سلام
    همسرم بازنشسته مخابرات است تا دی ماه ۱۴۰۰رفاهیات (بن خواربار ومناسبتها ) را بر اساس قانون وآئین نامه حقوق ودستمزد مخابرات میدادند از دی ماه ۱۴۰۰ تا کنون چرا بن خواربار ومناسبتها را بر اساس حداقل حقوق سال ۱۴۰۰ میدهند ؟؟
    مگر حداقل حقوق قانون کار در سال ۱۴۰۳ مبلغ ۷۲۰۰۰۰۰ تومان نیست پس باید بن خواربار ماهیانه ۳۹۶۰۰۰۰ تومان باشد وسایر رفاهیات هم بر اساس حقوق ۷۲۰۰۰۰۰ تومان حساب گردد.

  6. ناشناس می گوید

    سلام
    خانواده مخابراتی هستم چرا بیمه معلم چهار سال است هزینه های درمانی را واریز نمیکند !!!!!!!!!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      چه عرض کنم. هنوز مشکلاتی با مخابرات دارن که حل نشده.بعید میدونم به این زودی حل بشه
      شاید هم لازمه یک دهه بگذره …
      جاهای مختلف در موردش حرف زدم اما نیاز به عزم مدیریتی کلان داره

  7. ناشناس می گوید

    سلام
    ما بازنشستگان مخابراتی میخواهیم بن خواربار وسایر رفاهیات بر اساس قانون وآئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران بر اساس حداقل دستمزد همان سال پرداخت گردد نه بر اساس سال ۱۴۰۰
    بن خواربار در سال ۱۴۰۳ باید ماهیانه ۳۹۶۰۰۰۰ تومان باشد نه ۱۴۰۰۰۰۰ تومان

  8. ناشناس می گوید

    بازنشستگان مخابرات ایران در استان‌های تهران، فارس، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و برخی دیگر از استان‌ها تجمع کردند.

    به گزارش خبرنگار ایلنا، بازنشستگان مخابرات ایران، امروز دوشنبه، ۱۶ مهرماه، در اعتراض به عملکرد هیئت رئیسه مخابرات ایران تجمع کردند.

    مهم‌ترین مطالبات این بازنشستگان، اجرای کاملِ آیین‌نامه استخدامی پرسنلی ۸۹، اجرای عادلانه‌ی همسان‌سازی حقوق، اجرای تبصره ۱ ماده ۲۱ قانون خدمات کشوری و تبصره ۲ ماده ۳۳ سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و رفع مشکلاتِ مربوط به بیمه تکمیلی است.

    این بازنشستگان در استان‌های مختلف از جمله تهران، فارس، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان تجمع کردند

  9. ناشناس می گوید

    سلام
    بازنشسته مخابرات هستم چرا فیش حقوقی بازنشستگان بروز رسانی نمیشود که ما بفهمیم ماهیانه چقدر بابت بیمه تکمیلی وکسورات از حقوق کم میشود لطفا شفاف سازی کنید اگر کاسه ای زیر نیم کاسه نیست.

  10. ناشناس می گوید

    سلام
    سلام بر تغییر
    سلام بر مدیر عامل جدید مخابرات ایران
    امیدوارم مخابرات ایران به جایگاه اصلی خود برگردد ودست از گدا بازیها بردارد وبن خواربار وسایر رفاهیات بازنشستگان را از دی ماه ۱۴۰۰ تا کنون بر اساس آئین نامه پرداخت کند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مدیر عامل جدید کیه؟

  11. ناشناس می گوید

    سلام
    امیدواریم با آمدن مهندس رشتی بازنشستگان یک نفس راحتی بکشند. رفاهیات از فریز خارج وبر اساس قوانین وآئین نامه وبراساس حداقل حقوق قانون کار داده شود.وبازنشستگان از تجمع دوشنبه ها راحت شوند.
    بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد شرکت مخابرات ایران وقانون بن خواربار ماهیانه در سال ۱۴۰۳ بایستی ماهیانه ۳۹۶۰۰۰۰ تومان باشد.

  12. غ _ع می گوید

    آقای سردبیر محترم وزیر؛وزارتش رابرحقوق پایمال شده نه تنها صدهزارنفربلکه بیشتر ازان هم ترجیح میدهد لذا پاسخی هم که داده اضافه بوده است

  13. مشهد می گوید

    سلام جناب آرشیان انشاالله همیشه سلامت باشید. بعد از چندین ماه خدمات اول مجدد فیش های سنوات و مرخصی سالهای گذشته رو گذاشت که هم سال ۹۱ و هم سال ۹۲ براساس سال خودشون بوده ولی بعد چند روز مجدد برداشت. مگه نباید به روز پرداخت بشه؟ ایا این درسته اول باید برگه تسویه رو امضا کنیم بعد واسمون واریز بشه؟ یعنی بگیم بیخیال بعد دو سال همینو بگیریم از هیچی بهتره؟ حق خوری؟؟؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سالهای ۹۱ و ۹۲ اگر چیزی به عنوان بدهی ثبت شده فقط همونو میدن
      اما وقتی موردی مثل سنوات و مرخصی هست باید به روز پرداخت بشه
      این مبالغ قانون داره
      ولی متاسفانه جامانده های حقوقی قانون نداره و فقط همونو میدن

  14. رضاخان می گوید

    …. عوض شده

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خب خودتون میدونین چرا ………..

  15. ناشناس می گوید

    تنها راه گرفتن مطالبات کار نکردنه

  16. Yagoob می گوید

    به نظرم حل مشکل کارکنان بسیار آسان است و اینکه همراه اول هزینه واقعی و تمام شده استفاده از امکانات مخابرات را پرداخت کند مشکل حل می شود
    برای مثال هزینه مصرف تغذیهdc را که برای یک سایت می پردازد کفاف هزینه برق کنتور را هم نمی دهد و عملا هزینه ماموریت و نگهداری نیرو برای همراه اول رایگان است که با دید کلان هزاران میلیارد در جیب همراه اول می رود و همین پول ها برای همراه اول سود انباشته و برای مخابرات ایران زیان انباشته است و جالب است که مدیران استانی اعلام می کنند که مخابرات ایران سهامدار عمده همراه اول است و در واقع از این جیب به آن جیب دیگر است ولی واقعیت این است که فقط شرکت ناک کیف این پول ها را می برد که اطلاعی از سهامدار اصلی آن ندارم

  17. رساگو می گوید

    ای بابا!!!!

  18. همکار رسمی می گوید

    آقای وزیر ما کارکنان رسمی شرکت مخابرات به دلیل مدیریت … ماهانه چهارصد هزار تومان هزینه ناهار دریافت میکنیم ! شرکتهای مشابه ما حداقل پنج میلیون تومان!!!!!!
    هزینه خوار و بار ماهیانه شاغلین و بازنشستگان یک میلیون و چهار صد هزار تومان !!!!!!!
    جهت اطلاع همکاران ، کارمند شرکتی در شرکتهای گاز استان ماهیانه ۵۵ میلیون تومان دریافتی خالص دارد !!!!!
    برسد به دست مدیران .. مخابرات

  19. ناشناس می گوید

    این آقای الان وزیر که قبلا سه سال معاون وزیر بوده می خواد مشکل شاغلین و بازنشته ها رو رفع کنه ؟!!!
    🤔
    مدیرعامل وقت گفته باید با افزایش تعرفه موافقت شو دتا مشکل حل شود
    ختم کلام کسی به فکر نیروی انسانی در مخابرات نیست

  20. ققنوس می گوید

    واقعا تاسف باره یعنی کسی نیست ما رو تحویل بگیره ؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here