مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس صدری گفت:واریز تفاوت خواروبار تا پایان هفته جاری.

مخابرات ما- مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در گروه تلگرامی کارکنان اعلام کرده است که :

“به اطلاع همکاران محترم می رسانم حق خواربار در سال ۹۸ برای هر نفر ۸۳۰هزار تومان به تصویب هییت مدیره محترم شرکت مخابرات رسید و مابه التفاوت مهرماه تا آخر هفته به حساب بازنشستگان و شاغلین عزیز واریز می گردد و همچنین مابه التفاوت شش ماه گذشته نیز پرداخت می گردد.”

در پرسشی مشخص شد این پیام بواقع از سوی مهندس صدری بوده است اما همانطور که ملاحظه می کنید ابهامات زیادی دارد.تلاش می کنیم این ابهامات را در خبرهای بعدی رفع کنیم.

پیش از این میزان دریافتی شاغلین و بازنشسته ها از کمک هزینه خواروبار حدود ۶۱۱ هزار تومان بوده است.

1114800cookie-checkمهندس صدری گفت:واریز تفاوت خواروبار تا پایان هفته جاری.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
34 نظرات
  1. عبدا.. می گوید

    از خوار بار سال ۹۷ یه مبلغ ۵۰۰۰۰۰تومان ومبلغ۱۰۲۰۰۰۰ واریز شده از مابه التفاوت ۴ماهه ۹۷که حدود دو میلیون میشه خبری نیست در ضمن ۱۳۲۰۰۰۰ طلب شش اول سال ۹۸ هم اگه اضافه بشه به دیون خواربار قبلی بدون احتساب مهر ماه حدود ۳۲۰۰۰۰۰ تومان فقط خالص بدهی مخابرات به بازنشستگان است . حالا من منتظر منتظر یه حرف دلگرم کننده هستم که تا اخر …ماه….سال…قرن ..اعتبار حکم مدیر عاملی جناب صدری. شاهد برگ زرین دیگری از سوابق طلایی مدیریت ایشان باشم خدا قوت پهلوان خدا قوت دلاور تو میتونی فقط دستت رو روی زانوانت بگذار وبلند بگو یا علی..

  2. ناشناس می گوید

    یعنی پاداش ۶ ماهه دوم سال ۹۷ به باد فراموشی سپرده شد؟

  3. ناشناس می گوید

    نمیخواهیم اقا.. این پول رو که با منت هم هست نمیخواهیم…ما کل حقمون رو میخواییم

  4. رسمی می گوید

    سلام دوستان … بگید بدهند اگه راست می گند تا آخر هفته بدهند …مطمئن باشید میره برج بعد … اینم یکی دیگه از اون حرفهاشون هست

  5. فقط خدا می گوید

    مهندس صدری هم مثل بعضی فقط شعار میده … در عمل کاری نمی کنه … شکمی که سیر باشه خبر از گرسنه نداره…. قول میده بی خیال می شه .. معلوم نیست تو مخابرات چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  6. هالو می گوید

    جناب آقای صدری
    طبق وعده مدیر عامل قبلی آقای سرائیان امسال باید کارمندان مخابرات و همراه اول دریافتی یکسان میداشتند نه با تفاوت چند برابری .
    شما آمدید و گفتید نمیشود. فردا شما میروید و یک فرد دیگری می آید و وعده های شما را انجام نمیدهد. ما میمانیم و شرمندگی روزافزون نزد خانواده هایمان.
    شما مدیرید و قدرت مطلقه نزد شما و اربابان امروزی دیگر است . اما خواهشی که از شما داریم این است لطفا از اسم متبرک شهیدان و… استفاده ابزاری نکنید .

  7. اصفهانی می گوید

    بالاخره فیل ؛ موش زایید

    مخابرات برای پرسنلش شده مخاطرات

    شعار ارتباط فراگیرش شده , اختلال فراگیر

    آقایان هیئت مدیره , عوام فریبی و دوز و کلک ؛دیگه بسه

    هرچی پول بدید ……..همان مقدار آش خواهید گرفت

  8. احسان می گوید

    طلب کاری بود که هر وقت به سراغ طلبش می رفت بدهکار بهانه ای می آورد و طلبش را نمی داد. روزی تصمیم گرفت که هر طور که شده طلبش را وصول کند. پس شمشیرش را بر داشت و به سمت دکان بدهکار به راه افتاد. در راه با خودش می گفت یا طلبم را می گیرم و یا با همین شمشیر به حسابش می رسم.
    وقتی به دکان بدهکار رسید با صدای بلند فریاد زد که پولم را می دهی یا با همین شمشیر به حسابت برسم. بدهکار هم که خشم و غضب طلبکار را دید لبخندی زد و گفت اتفاقا الان در فکر تو بودم. می خواهم تمام بدهی ام را یک جا به تو پرداخت کنم. طلبکار که دید، مرد دیگر عذر و بهانه ای نمی آورد خشمش فرو نشست، شمشیرش را پایین آورد و گفت بدهی ات را بده.
    بدهکار گفت: برنامه ای دارم که به زودی تمام بدهی ام را می پردازم. سپس گوسفندانی را که از جلوی دکانش می گذشتند، نشان داد و گفت: در هر رفت و برگشت مقداری از پشم این گوسفندان به خار و خاشاک گیر می کند که من از امروز آن ها را جمع می کنم وقتی به قدر کفایت شد پشم ها را می شویم بعد به همسرم می دهم تا از آن ها نخ بریسد.
    نخ ها را به رنگرز می دهم رنگ کند و سپس به خانه می برم تا زنم با آنها قالی ببافد. کار قالی که تمام شد قالی ها را در بازار می فروشم. سپس دختر و پسرم را که دم بخت هستند سر و سامان می دهم، بعد هم اگر خدا بخواهد دست و زن و بچه ام را می گیرم و می روم زیارت. بعد از زیارت هم دوستان و اقوام را باید دعوت کنم و سور بدهم تو هم که از دوستان خوب من هستی باید بیایی، توی همان مهمانی هر مقدار پولی که مانده باشد تقدیمت می کنم.
    طلبکار که این مهملات را شنیده بود ناخودآگاه از فرط عصبانیت خنده اش گرفت و بلند بلند خندید.
    مرد بدهکار که خنده طلبکار را نشان از رضایت او دید، گفت: باید هم بخندی! تو نخندی، من بخندم.

  9. p1381 می گوید

    آقای مدیر عامل ، تمام موارد رفاهیات رو باید بر اساس آیین نامه سال ۸۹ پرداخت کنید به همراه پاداش بهره وری دوم سال ۹۷ .
    غیر از این ، توهین به شعور و شرایط زندگی کارکنان محترم مخابرات است .

  10. مریلا می گوید

    سلام
    مهندس صدری
    چطور برای رفاهیات دستور میده فوری اجرا میشود ولی طبقه بندی نه
    چون سود هیات مدیره هم در رفاهیات هست ؟
    بخدا دیگه اگه عدالتی نمونده
    چرا قولها برای شرکتی ها قول نیست
    اعتمادها رو از بین نبرید

  11. ح می گوید

    دستتان دردنکندهمین هم خوب است

  12. ناشناس می گوید

    حرفاش دیگه اعتباری نداره

  13. ناشناس می گوید

    نخیر اقای صدری این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست ما همه حق و حقوقمون رو میخواییم..

  14. جواد می گوید

    سلام کاش مهندس صدری طبقه بندی که خودش گفت خرسندم…راهم انجام میداد.نه فقط رسمیه

  15. ناشناس می گوید

    با سلام
    ما به اندازه یه گاو طلب داریم
    انها یه جوجه می اندازن جلومون
    اقایون اون چیزی که فکر می کنید خودتونید
    بازنشسته ۹۷

  16. مریم می گوید

    آخه چقدر ما ساده ایم!!!!. اومده میگه ۲۲۰ هزار نهایت این هفته بابت مهرماه پرداخت شه فکر نکنم بابت ۶ ماه قبل باشه. جمله اش ایهام داره و اینکه کاش پاداش بهره وری ۹۷ را فعلا این هفته پرداخت کنند اون یکی را آبان. آخه اون کم کم سه میلیون هست که ۸ ماهه در سکوت پرداخت نشده.

  17. رضا از اهواز می گوید

    بهتره که واریز نکنن یعنی چی از همه رفاهیات فقط خوار و بار رو پرداخت کنن ، اینا فقط میخوان صدای پرسنل رو خفه کنن ، من میگم مخابرات به سرقت رفته وزیر هم داره میگه ، میخوان خرابکاریهاشون رو بپوشونن لطفا همکاران عزیز گول نخورن و از انجمن صنفی میخوایم پیگیر باشه

  18. ناشناس می گوید

    حق مسکنً- ایاب و ذهاب … چی میشه.بازم با یه بخور نمیر می خوان صدا همه را بندازند.واقعا که ….

  19. ناشناس می گوید

    شامل نیرویی شرکتی میشه?

  20. ناشناس می گوید

    جای تاسف داره، شکی نیست که این موضوع به نفع هیچکدام از شاغلین و بازنشستگان نخواهد بود، با این حربه و محدودسازی اجرای آئین نامه ۸۹ در حقیقت، حق کارکنان زیر سوال خواهد رفت و چنانچه بازنشستگان به فقط افزایش این آیتم رضایت دهند مطمئن باشند که سال آینده اضافه نخواهد شد، (تا اونجاییکه میدونم به بازنشستگان عزیز مناسبت ها هم پرداخت میشود یا حداقل مطابق آئین نامه بایستی پرداخت گردد). در مورد شاغلین هم همکاران عزیز بدونید رضایت به این موضوع دست کشیدن کامل از آئین نامه ست و اینکه قبول میکنیم که اجرای آئین نامه حق ما نیست و در اختیار هیئت مدیره ست پس اگر (و البته حتماً) دیدید سال دیگه افزایشی در کار نبود و یا حتی حذف کامل رفاهیات رو داشتیم شکایت نکنید چون خودمون خواستیم و از نظر حقوقی هم احتمالاً این رضایت امسال، برامون تبعات حقوقی به معنای انصراف از حقوقمون خواهد داشت!
    سردبیر جان خواهش میکنم منتشر بفرمایید.

نظرات بسته شده است.