مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

حقوق رسمی ها در استانهای کوچکتر واریز شد، مابقی ماند برای بعد

مخابرات ما- از صبح امروز خبر رسید که مخابرات ایران برای استانهای کوچکتر امروز حقوقشان را واریز می کند.این استانها تعدادشان ۱۴ تا بود.

از آنجا که از این خبرها زیاد می رسد و ممکن است محقق هم نشود از ذکر جزئیاتش صرف نظر کردیم.

الان از برخی استانها خبر رسید که حقوقشان واریز شده.

از واریز حقوق بخشی از همکاران خشنودیم ولی آن قول قبلی چه شد؟ همان که قرار بود ابتدا حقوق نیروهای شرکتی واریز گردد سپس رسمی ها!

ما هم از این دسته بندی ها خوشمان نمی آید و دلمان میخواهد همه اب هم حقوق بگیرند ولی وقتی امکانات محدود باشد بهتر است به همان وعده ها عمل شود.

تا این لحظه هیچ پولی به حساب شرکتهای خدمات اول و شسکام واریز نشده است.

 

1200800cookie-checkحقوق رسمی ها در استانهای کوچکتر واریز شد، مابقی ماند برای بعد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
103 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    علت بزرک شدن مخابرات با چهار نیروی اصلی که شامل رسمی وقرادادی وشرکتی وکارگزاری شده واز طرفی افزایش سطح درامد بی نظمی حقوق را برملا کرده

  2. تبریزی می گوید

    امروز صبح تبریز واریز شد سردبیر جان .. علی برکت ال ..

  3. ناشناس می گوید

    اقای سردبیر عزیز من و خیلی از همکاران رسمی شرکت از شما خیلی خیلی گله مند هستیم…چرا اجازه میدهید که بعضی از اشخاص بیان اینجا و هر چت و پرت و هر حرفی رو بزنن و شما خیلی راحت منتشر میکنید؟ واقعا چرا بعضی از اقایون شرکتی تمام هم و غمشون اینه که به پرسنل رسمی چی پرداخت میشه و چی نمیشه؟ مگر ما تا حالا شده کسی بیاد و بگه چرا به شرکتی ها پرداخت شده یا نشده؟این دیگه چه وضعیه؟ بالاخره همکاران رسمی با یه ساز و کار مشخصی و نه با رابطه استخدام شدن و مطمئنا مطالبات بحقی دارن که باید پرداخت بشه حالا این قضایا چه ارتباطی به دوستان شرکتی داره که مرتبا میان اینجا و انتقاد میکنن؟از شما توقع هست که این قضایا رو مدیریت بکنید و هر حرفی و هر نظر مغرضانه ایی رو منشر نکنید…

    1. سپیده می گوید

      عزیز من همکار محترم به شرکتی ها چیزی ندادن که کسی بخواد اعتراضی کنه والا شما مارو از شهر بیرون میکردین ضمن اینکه رابطه هم برای رسمی ها و هم برای شرکتی ها وجود داره خیلی به خودت مغرور نشو که طبق ساز و کار مشخصی اومدین همه .نه عزیزم کم نبودین که فرزند همکار برادر فرماندار فرزند جانباز سفارش شده این و اون اومدن سرکار

    2. نیروی TCT1 می گوید

      دوست عزیز علت اینکه تا حالا کسی اعتراضی نکرده اینه که تا حالا پیش نیومده چیزی رو شرکتی ها جلوتر و یا بیشتر از رسمی ها بگیرن!!! و ضمنا خیلی از ما هم آزمون دادیم و با ساز و کار و مصاحبه های متعدد استخدام شدیم حالا اینکه امتیازات بند پ شماهارو نداشتیم از بی لیاقتی نیست از بد شانسیه!!! شما میلیون میلیون هم بگیری ما بخیل نیستیم داستان حرف جناب مدیر عامله که گفت این ماه حقوق مارو قبل از شما میده و نداد!!!!!!!!! بد نیست یه کم جلوتر از نوک دماغمون و ببینیم..

    3. بنده خدا می گوید

      والا ماهم با یه سازوکار اومدیم سرکار نه رابطه

    4. م می گوید

      ضوابط…..به خدای احدو واحد بیشترتون روابط هستید

    5. ناشناس می گوید

      شما همکار عزیز سال استخدامت رو بفرما تا منم بگم با چه ساز و کاری اومدی و استخدام شدی(رابطه آدم رو رسمی میکنه نه شرکتی) .در ضمن اینجا منظور هیچکس این نیست که چرا شما گرفتی میگن چرا حقوق مارو نمیدن، شما به خودت نگیر و در آخر همکاران رسمی هم زمانی که صحبت از حقی برای شرکتیها بوده اومدن و شاکی شدن که ما نیروی مخابرات نیستیم و همش شرکتی و… میتونین تو بحثای گذشته سایت ببینین.انشالله موقعیت برابری برامون پیش بیاد تا رسمی و شرکتی بتونن بیشتر شرایط همدیگر رو درک کنن

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        دوستان
        باور کنید دردی دوا نمیشه از این حرفها

    6. نیروی شرکتی می گوید

      آقای ناشناس شما رسمی ها با رابطه نیامدید؟همتون یا فرزند همکارین و به جای والدینتون اومدین یا از سهمیه اونا استفاده کردین و سال ۹۲ مثلاً آزمون قبول شدین!انصاف نیس من شرکتی و همکاری که جای باباش دوساله اومده تو یه اطاق کار کنیم و تفاوت حقوق میلیونی داشته باشیم.اینقد مغرورانه نظر ندین لطفاً.

    7. منصور می گوید

      سلام .جناب ناشناس جنابعالی طبق چه سازوکاری و مدرکی اومدی؟ همکارت کنار ما هستن مدرکاشونم دیدیم ؛ بفرما مدرکت چی بوده اومدی مخابرات ما هم بدونیم ؛ جناب رسمی !!!

  4. حسین ازهرمزگان می گوید

    سلام اقای سردبیر بی زحمت اگ اقای صدری میخوات حقوق بده امروز فردا تکلیف روشن کنه بابا مانیروهای شرکتی واقعا گرفتاریم وعده سرخرمن فقط میده زن بچه ما چه گناهی کردن ک همیشع چوب ندانم کاری مدیران بخورن

  5. علی می گوید

    دیگر چاره ای نیست الهی به امید تو

  6. شاکی و عصبانی می گوید

    اونوقت در لایو اینستاگرامی با سیاسی بازی و صحبت با افراد از قبل هماهنگ شده یه مشت اراجیفی که یا وعده وووعیده و یا دروغ ، به خورد خلق الله میده. اگر راست میگی بذار ۴ نفر شاکی و معترض با تو صحبت کنند. خدایی روی سنگ پای قزوین رو کم کردن این مدیران ارشد سازمان.

  7. ناشناس می گوید

    اونوقت در لایو اینستاگرامی با سیاسی بازی و صحبت با افراد از قبل هماهنگ شده یه مشت اراجیفی که یا وعده وووعیده و یا دروغ ، به خورد خلق الله میده. اگر راست میگی بذار ۴ نفر شاکی و معترض با تو صحبت کنند. خدایی روی سنگ پای قزوین رو کم کردن این مدیران ارشد سازمان.

  8. ناشناس تنهايي می گوید

    واقعا یاد دکتر بهرام پورها ، صنعتی ها و .. بخیر که چه دوران طلایی را برای مخابرات رقم زدند و تحویل کسی دادند که نباید میدادند (منظور عرضم ……) که بلد شد چگونه چوب حراج بر مخابرات بزند و مزد و پاداش این حراج یا باصطلاح پورسانتش را بگیرد. و بعد از اینهمه دست به دست شدن مخابرات افتاده دست نامحرمان و خارج از مخابرات آمدگان که نه تنها گوشت مخابرات را خوردند بلکه بر استخوانش نیز رحم نکردن. افسوس و صد افسوس از بزرگتریت شرکت تلفن خاورمیانه که اینچنین در دست مدیران نالایق از صدر تا ذیل افتاده .

    1. مظلوم می گوید

      غیر از همه اینها مخابرات الان وضعش طوری شده که مثلا من امروز صبح رفتم که دفترچه را تمدید کنم گفتند بیمه شما از بهمن تا حالا واریز نشده و امکان تمدید دفترچه نیست. (مازندران – بابل) حالا دیگه بقیه شو خودتون بخونید ….

  9. ناشناس می گوید

    دیگه وقتشه قوه قضاییه وارد قضیه بشه تا بعضی از این داستان رو شه

  10. م.م از همدان می گوید

    بهانه ی ماه بعد:
    تو سرویس بهداشتی گیر کردیم آب هم قطعه!!!!

  11. خدمات اولی از یاسوج می گوید

    نیروهای استان ما هنوز طلبکار اون پیمانکار دزد هستند از سال ۹۲ ..امروز دوباره حرفش اومد بیرون که دارن واگذار میکنند محلی …افسوس صد افسوس‌.‌‌‌…حیف شد جوانیمون‌ عمرمون

  12. ارش می گوید

    با سلام سردبیر گرامی تا امشب حقوق چهار محالداده نشده منظورتان از واریز حقوق استانهای کوچکتر چیه -از چهار محال و بختیاری کوچکتر وفقیر تر ندارین . جدا اقایان نقشه شومیدر سر دارند / بایدحماسه فتح خرمشهر را در مخابرات پیاده کنیم .این رفتار ها حاکی از اقدامات بعدی در ندادن حقوق ماهانه است . جالب است اقایان برایشان هم اهمیت ندارد از این رفتار عذر خواهی کنند .

  13. ناشناس می گوید

    شسکام و خدمات اول کلی پول تو حساباشون هست خب حقوق پرسنل را پرداخت کنند.

  14. ناشناس می گوید

    اقایان مدیر کل خجالت بکشین حیا کنید همش دروغ

  15. مخابراتی دلسوز می گوید

    این چه وضعیه, چرا انجمن های صنفی مطالبه گری نمی کنند?برن ستاد اجرایی با مهندس هاشمی و … جلسه چالشی برگزار کنند ,این که نمیشه , از یک طرف از سر و ته حقوق و پاداش ها میزنن و از یک طرف دیگه هم با این تاخیر های افزایشی پرداخت می کنن..

  16. ناشناس می گوید

    سلام سیستان و بلوچستان واریز شد،اما رفاهیات پارسال دادن،مگه رفاهیات قرار نبود همراه حقوق اضافه شود؟مگه نگفتن دیگر نیاز به مجوز نیست؟

  17. ناشناس می گوید

    سلام خدمت سردبیر و همکارا
    به نظر من که خیلی شرم آوره که مدیر عامل و عوامل یه شرکت عظیم (مخابرات) مستقیم تو چشم کارمنداشون زل بزنن (لایو اینستا)و دروغ فاحش و وعده های تو خالی بدن….

  18. گریوانی می گوید

    سردبیر جان
    خدا وکیلی خودت به خبری که زدی اعتقاد داری
    منابع مالی تامین شد بعد حقوق حداقل ۳ برابری پرسنل رسمی واریز شد در استان های کوچک
    بعد طناب از جای باریک که حقوق حداقلی بخش خصوصی باشه طبق معمول پاره شد
    آی پول نداریم و بدبختیم و فلان و فلان

    خدایی به نظرت جالب نیست که الان میشد خیلی راحت ۲۸ هزار نیرو خصوصی رو با همین مبلغ ۱۴ استان باقی مانده کل حقوق هاشون واریز میشد

    خدایی دروغ هم که می گید آنقدر بزرگ باید که خودتون هم باورتون شه

    نه مثل اینکه آنقدر خنده دار مضحک باشه

  19. سعیدی پور می گوید

    اگر غیر این میشد باید تعجب می کردیم

  20. ناشناس می گوید

    کدوم استان کوچک از کی تا حالا تهران جزو استان کوچک شده رسمی تهران حقوق واریز شده این طوری تیتر زدی که بگی خبر نداری حقوق گرفتی امروز

نظرات بسته شده است.