مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها- تکرار تاریخ، سهامدار عمده بدنبال جنگ با وزارت ارتباطات است

مخابرات ما– امروز از جلسه سهامدار عمده مخابرات خبرهایی مبنی بر انتخاب مهندس دهناد به عنوان مدیر عامل جدید مخابرات به بیرون رسیده است.انتخاب مدیر عامل از وظایف وزیر ارتباطات است پس این عمل به معنای اعلان جنگ به وزارتخانه است.

 

مخابرات ما (شنیده ها) – معمولا حرف و حدیث های متنوعی از جلسه سهامدار عمده بلند بودکه گاهی منجر به حکم اجرائی می شد، مانند حکم عضویت دکتر سعیدی در هیئت مدیره مخابرات ایران، اما هفته بعد تمام رشته ها پنبه می شد و دوباره روز از نو روزی از نو!!

این هفته هم شایعات مختلفی از مصوبات جلسه سهامدار عمده برای انتخاب اعضای هیئت مدیره شنیده می شود.در این جلسه حکم عضویت دکتر سعیدی را لغو کردند و بجای او مهندس مهدوی حکم گرفته است. سلطانی کماکان تثبیت و رئیس هیئت مدیره خواهد شد.نفر سوم سهامدار در هیئت مدیره مهندس خلیلی معاون فعلی شبکه مخابرات ایران است.

تغییر جایگاهها هم در مخابرات بسیار جالب است. که در این باره بعدا صحبت خواهیم کرد.

 

شایعه دیگر  انتخاب مهندس دهناد بعنوان مدیر عامل شرکت مخابرات ایران است. در حالی که طبق توافق سهامداران، انتخاب رئیس هیئت مدیره جزو وظایف سهامدار عمده و انتخاب مدیر عامل جزو وظایف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، لیکن شنیده می شود سهامدار عمده، هم رئیس هیئت مدیره و هم مدیر عامل را انتخاب کرده است . که نتیجه این عمل گلایه و درگیری شدید با  وزارت ارتباطاتخواهد بود.

دو سال گذشته، تنها دوره ای بود که مخابرات از مصوبات وزارتخانه و همینطور جریمه های چپ و راستش در امان مانده بود.تنها دوره ای که مخابرات رنگ آرامش به خود دید و هر روز یک دعوای تازه از سوی سازمان تنظیم  مطرح نشد.

حالا سهامدار عمده دوباره شیپور جنگ می زند.

باید پرسید آیا اصولا در این موقعیت نیازی به این امر هست؟ گاهی چاره ای جز جنگ نداریم. اما آیا امروز هیچ راه دیگری وجود ندارد؟نفع اصلی سهامدار عمده از درگیری و جنگ با وزیر ارتباطات چیست؟

تصمیمات اخیر سهامداران در پس دادن حق و حقوق سالیان گذشته کارکنان شرکت مخابرات ایران، حدود دو هزار میلیارد تومان هزینه روی دست آنان گذاشته است. در شرایط جدید و بروز درگیری بین دو سهامدار، چه کسی به کارکنان و حقوق آنان اهمیت می دهد؟ آیا همه چیز فراموش نخواهد شد ؟چرا که اصولا مخابرات نخواهد توانست هم هزینه های درگیری با وزارتخانه را بپردازدو هم حق و حقوق کارکنان را.

یعنی بازنده اصلی این تصمیم کارکنان و بازنشستگان مخابراتی هستند.

 

مورد بعدی که باید در نظر گرفت، حجم نقدینگی مورد نیاز مخابرات است.بودجه افزایش حقوق کارکنان، برگشت آیین نامه حقوق و دستمزد سال ۸۹،  حذف آبونمان و حق اشتراک در سال ۹۸ و … از کجا و چگونه باید فراهم شود؟

ممکن است بگویید محل تهیه این هزینه ها مشخص است. مثلا گفته شده از فروش سهام همراه اول ! اما باید بگوییم فروش سهام همراه اول و فروش اماکن و ساختمان ممکن است برای معوقات پاسخگو باشد اما برای هزینه های جاری هرگز کفایت نخواهد کرد!

هزینه های حقوقی شرکت مخابرات در سراسر کشور بسیار بیش از گذشته شده است.این بار سنگینی که روی دوش مخابرات گذاشته ، با دعوا و جنگ به دست نخواهد آمد!.

 

سوال اساسی این است که چرا باید وارد یک میدان جنگ شد در حالی که می توان از آن جلوگیری کرد!؟

از عمر دولت فعلی حداکثر یک سال باقی است.در حالی  که ۶ ماه از سال را بخاطر کاهلی سهامدار اعظم(!) از دست داده ایم می توان زمان باقی مانده از عمر دولت فعلی را با وی ساخت تا مخابرات بتواند با تهیه تجهیزات مورد نیاز  به سمت سال ۱۴۰۰ برود.

 

مهندس دهناد از مدیران کهنه کار مخابرات است.او بار قبل دقیقا در همین شرایط مخابرات را تحویل گرفت.(در زمانی که مهندس ابراهیمی، مدیر عامل مورد نظر دولت وقت، شبانه توسط سهامدار عمده  برکنار شد و بجای او مهندس دهناد در نقش سرپرست وارد شد.)

مهندس دهناد می داند در این شرایط کار کردن بسیار سخت است.کما اینکه در همان مدت، هرگز مخابرات نتوانست کمر راست کند. در همان ماه ها  او هر چه کرد به سدی بنام دولت برخورد.

ما نمی توانیم بجای او حرف بزنیم. اما دوست داشتیم سردبیر بعنوان نماینده رسانه ها در جلسه سهامدار عمده حاضر می شد و حرفهای مهندس دهناد را هم می شنید.قطعا او حرفهای جالبی خواهد داشت.

 

******************

پی نوشت نویسنده: با وجود افرادی مثل سردبیر و مدیران تشکل های کارگری جای آن نبود که من دست به قلم شوم.اما وقتی سردبیر بعنوان وظیفه، نوشتن این مطلب را روی دوش من گذاشت به خود اجازه دادم تا قلم بزنم.پس جسارت مرا در قلمی کردن این نوشته ببخشید- نادر خراسانی (نادری)

1235740cookie-checkشنیده ها- تکرار تاریخ، سهامدار عمده بدنبال جنگ با وزارت ارتباطات است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
32 نظرات
  1. یه مخابراتی که از شرکتش منزجر شده می گوید

    نمیدونم کی پی به واقعیات می برید.
    تنها راه رسیدن به حق و حقوق فقط و فقط تحصن دست جمعی مقابل مجلسه. همین و بس.کارمندان+شرکتی ها+بازنشستگان و همه و همه با هم یک صدا باید باشند و الا آب در هاون میکوبیم.

  2. پیمانکار مخابرات می گوید

    با سلام
    به عنوان یک پیمانکار مخابرات باید بگم وضعیت اسفناکی که هم اکنون از نظر نقدینگی بر مخابرات حاکم است در هیچ زمانی نبوده است .
    اگر قرار است اعتماد مبین به دولت باج بدهد و مدیر عامل را دولت منصوب کند باید اثرات آن هم قابل مشاهده در وضعیت مالی شرکت باشد . پس با تغییر مدیر عامل از این بدتر نخواهد شد آن هم برای یک سازمان حاکمیتی و حساسی مثل مخابرات ایران و ۳۱ منطقه مخابراتی و ارتباطات سیار

  3. رسمی می گوید

    سلام
    صدری با خود غریبه ها را آورد و مخابرات را به این روز انداخت.
    مخابرات را به دست صاحبش که همان کارکنان زحمتکش و امثال آقای دهناد، خلیلی که از با تجربه ها هستند سپردند؛ بسیار کار قشنگ و عاقلانه ای است.
    به همه مخابراتی ها تبریک عرض می کنم.

  4. مریم می گوید

    فقط آقای صدرررررررررررری. آخه دهناد چکار میتونه انجام بده. حداقل این آقا صدای پرسنل را شنیده بابا بگذارید کارش را انجام بده . دست از سر مخابرات بردارید از گدایی کارمندانش دارند یواش یواش بجای مهندس میان سر خیابان !!!! الان که همه دانشگاه ها و مدرسه ها و … همه دیتا پس بهانه جمع نکنید. دفاعیه دانشجو دو ساعت از گوشی موبایل استفاده میکنه پول موبایل کم نیست اونم قایم کنید واسه سهامدار چون شده مثل زالو اینقدر میخوره تا بترکه

  5. رسمی می گوید

    این است خصوصی سازی در ایران !!!!!

  6. عبد یزدان می گوید

    سردبیر محترم
    باسلام،یک اصل مهم در فضای رسانه ،پرهیز ازجوسازی،تخریب،سیاه نمایی و عدم تلاش در جهت تطهیر خطاهای مدیران ارشد می باشد. به نظر می رسد ذکر این مطالب در این مقطع زمانی،جدای از اینکه بوی تهدید و خط و نشان کشیدن برای سهامدار عمده شرکت مخابرات ایران می دهد شروع جنگ نیابتی از طرف مدیران فعلی مخابرات با سهامدار اصلی نیز می باشد. مگر وزارتخانه طی سالیان گذشته خصوصا دو سال اخیر غیر از تضعیف مخابرات و تحمیل خواسته های خود، کار دیگری هم کرده است. فرصتهای از دست رفته را باید در جای دیگر رد یابی کرد.البته خیلی دور از ذهن و تصور هم نیست زمانی که با تصمیمات کلان در مجلس انقلابی، بعضی ها که در سر سودای گندم ری را داشتند ناامید از تحقق آرزوهایشان به دنبال خط و نشان کشیدن برای این و آن باشند. جناب سردبیر عزیز!اجازه بفرمایید جو صمیمی و آرام بر مخابرات ایران حاکم شود وکام همگان از تغییرات شیرین گردد انشاءالله .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      خیلی دوست دارم شما نگاهی بنام نویسنده بکنید
      من تنها نویسنده این مجموعه نیستم.نویسنده ها از من دستور نمی گیرند.اگر چیزی بنویسند ولی منتشر نشود دیگر کار نمی کنند
      اصولا من برای این چیزها برنامه نمی ریزم.یعنی فرصتش را ندارم.
      گاهی اگر خبری برای نیروی انسانی بشود به نویسنده ها میگویم فلان موضوع مهم است به آن بپردازند
      الان حداقل ۵۰ نویسنده سایت این مطلب را میخوانند اگر غیر از این باشد قطعا از کار کردن با ما منصرف می شوند
      شما دوست خوب نیز بهتر است نوشته را نقد کنید.همان کاری ه در بخش های مختلف نوشته انجام داده اید.
      خواننده بقدر کافی با هوش هست نیازی به توضیحات حاشیه ندارد
      ضمن اینکه اجازه بدهید آدم های مختلف و با عقاید متفاوت از ما مطلب بنویسند و منتشر شود
      دلیلی ندارد تا حرفی خلاف عقیده من باشد به نویسنده اش اتهام وارد کنم
      در مخابرات ما، نویسنده ها با نام های مستعار می نویسند بنابراین کشی نم یتواند بگوین از آن استفاده میکنند
      باز هم کهنه و فرسومیگم من نویسنده نیستم و در بسیاری از موارد با نویسنده ها نظرم یکی نیست اما قرار نیست همه با نظر من چیزی بنویسند
      اگر چنین بود من خودم بودم.به دیگرا نیازی نبود
      مجلس انقلابی، گندم ری، ….
      همه را به کفر یزیدی نسبت دادید و خودتان را به لشکر اما م حسین ع نسبت دادید.مبارکتان باشد
      بهتر است شما اجازه بدهید دیگران هم حرف بزنند شما هم بدور از شعارهای کهنه و فرسوده و بی اثر نظرتان را بنویسید
      ببخشید
      من برای دفاع از نویسنده مجبور شدم حرف بزنم
      اگر برای خودم بود اصلا دفاع نمیکردم.یعنی ته نظرات اینچنینی را درک میکنم ….
      امیدوارم هر چه میخواهید اتفاق بیفتد و این بار شما به گندم ری برسید

  7. پرنده آبی می گوید

    سلام به نویسنده محترم و
    سردبیر گرامی

    تاجایی که یادم می آید بهترین مدیر عامل شرکت مخابرات ایران برای پرسنل جناب صدری بودند که البته در این یکی دو سال اجازه خیلی کارها به او هم داده نشد.
    اجرای مصوبه ۱۷ آذر یکی از خواسته های کارمندان رسمی است که ممکن است با تغییر مدیریت عامل آن هم به کنار گذاشته شود
    باید به مدیر عامل محترم جدید جناب دهناد نکته ای را یادآوری کنم
    در حال حاضر خط فقر به ده میلیون تومان رسیده است و بی شک در شرکت مخابرات ایران تنها افرادی که بالای خط فقر حقوق می گیرند مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره و احتمالا مدیران مناطق و شاید معاونان آنها باشند که تعداد آنها کمتر از صد نفر می شود اما مابقی کارمندان چه خصوصی و چه رسمی که تصور میکنم حدود هفتاد هشتاد هزار نفر هستند همه در زیر خط فقر هستند.
    ما پرسنل مخابرات ( چه رسمی و خصوصی ) همه داریم تاوان ضعف شما در خصوص عدم افزایش تعرفه های تلفن ثابت را می دهیم آیا تا بحال در این خصوص از پاداشهای خود چیزی کم کرده اید؟
    مدیران محترم ادامه این روند برای هیچکس قابل تحمل نیست لطفا مصوبه را اجرا کنید و از آن طرف به فکر رایزنی برای افزایش تعرفه های مخابراتی باشید

    1. ناشناس می گوید

      دوست گرامی
      تا جایی که باید یادتان بیاید اینکه
      پیگیریها و تلاشهای کارکنان موجب شد علیرغم میل باطنی مدیران فعلی تن به خواسته های قانونی کارکنا ن بدهند
      تا توانستند در این مسیر سنگ اندازی کردند وهنوز هم ادامه می دهند( نمونه اش چزاندن همکاران در زمان پرداخت حقوق به بها نه های مختلف قلدر بازی در برخورد با همکاران تفرقه انداختن بین گروههای مختلف کارکنان وعده های دروغین دادن و…)
      ایشان به اندازه کافی دارای اختیار بود برای اینکه همکاران زودتر به حقوق قانونی خود برسند ولی ترجیح داد در جهت قدرت نمایی خودش و تیمش از این اختیارات استفاده مطلوب کند.
      شک نداشته باشید که دغدغه ایشان آن چیزی نیست که وقتی مجبور می شود در جمع گروههای مختلف کارکنان بیان می کند
      دغدغه ایشان را می توان در قراردادهایی مثل (بیت استریم) دید .

  8. شرکتی مخابرات می گوید

     جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۷   

    شرکتی‌های مخابرات خطاب به وزیر ارتباطات:

    نیروهای شرکتیِ مخابرات از حداقل‌ها محرومند/ کارشناسان و مهندسان حقوقِ کارگر ساده را می‌گیرند

    جمعی از نیروهای شرکتی مخابرات در نامه‌ای سرگشاده خطاب به وزیر ارتباطات، ضمن برشمردن مشکلات، خواستار رسیدگی به وضعیت شغلی خود شدند.
    به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از واکنش وزیر ارتباطات به اخبار و تصاویر در فضای مجازی و درخواست از مدیر عامل شرکت مخابرات برای حل مشکلات پرسنل پیمانکاری، جمعی از شرکتی‌های مخابرات نامه‌ای سرگشاده نوشتند و از وزیر خواستند که به دردِ دل‌های آنان گوش دهد و به فکر راه حل باشد.
    در بخشی از این نامه آمده‌است: من یک نیروی شرکتی هستم! یک نیروی پیمانکاری! یعنی در هیچ جای این سرزمین نامی از من نمی یابید؛ هر چند که سالهاست در جایی بنام مخابرات کار می‌کنم! من یک نیروی پیمانکاری هستم؛ هر چند که حتی تعداد آجرهای دیوارهای مخابرات را در تمامی شهرها شمرده ام! بله! نام من در هیچ دفتر و سند مخابراتی نیست! جالب اینکه در دفاتر پیمانکاری نیز نام ما به مستعار برده شده است، بدون تخصص و مدرک و تجربه، با عنوان کارگری ساده ، تا نکند روزی مدعی نام و نان خود از مخابرات باشم! اما من نه مخابرات را مقصر میدانم نه پیمانکار را! نه اینکه مقصر نباشند، بلکه ابتدا از دولت انتظار داریم.دولت است که صاحب و مالک مقدرات کشور است.دولت است که با طرح و برنامه مانع از سوء استفاده کارفرمایان می شود!
    در بخشی دیگر از این نامه آمده است: ما به حداقل ها امیدداریم و به حداقل ها زنده ایم. حداقل حقوق! حداقل امتیازات! حداقل دریافتی؛  بله، ما به حداقل ها نیز راضی هستیم؛ به شرطی که بر اساس قانون پرداخت گردد؛ هر چه هست بر اساس قانون باشد. انتظار زیادی است؟ همینقدر می دانیم که پاداش و کمک هزینه و ماموریت و خرده دریافتی های معمول ، طبق قانون باید جزو حداقل دریافتی ها باشد! اما نیست! حداقل حقوق قانون کار با عنوان کارگر ساده! البته این هم هنری است! مهندسان و کارشناسان کشور را بتوانند بعنوان کارگر ساده بکار بگیرند ،حتما هنر است، اما این هنر خلاف قانون است!در ادامه این نامه می‌خوانیم: پیش از آنکه مخابرات خصوصی شود من باید کارمند رسمی دولت می بودم. اما دو سال قبل از خصوصی سازی مرا به بهانه خصوصی شدن مخابرات در آینده، از حقم محروم کردند. بارها پس از آن، همه کسانی که مشابه من، در سیستم های اداری مشغول بودند قرارداد دائم و رسمی بستند ، اما مخابرات به بهانه خصوصی شدن، تابع قوانین نبود. بارها رئیس هیئت مدیره مخابرات اعلام کرد با اینکه دولتی نیستیم اما قوانین دولتی را رعایت می‌کنیم. همه چیزش را رعایت کردند غیر از تعهد به نیروی انسانیش را! آقای وزیر حالا که با شما صحبت می کنم اجازه بدهید بگویم  من حق خود را از دولتم میخواهم! دولتی که بر اساس قانون حق کار و مسکن مرا نادیده میگیرد!
    در بخش پایانی نامه آمده‌است: آقای وزیر! ما مردیم از بس مجبور شدیم در تجمع فریاد بزنیم. خسته شدیم از بس راه اداره کار را رفتیم و بی نتیجه برگشتیم.  خسته شدیم از بس همکاران را به جلوی مجلس خواندیم. وقتی می توان حرفها را در خانه زد، وقتی می توان مشکلات را در خانه حل کرد چرا باید به بیرون از خانه مراجعه کنیم؟
    این بار شما این جوانان را به نزد خود بخوانید و حکم آنان باشید. اجازه ندهید توان و قدرت و جوانی آنان تاراج شود و آینده شان تیره و تاریک و مخدوش بماند.  آقای وزیر!حداقل طرح های ما را برای رسیدن به یک مخابرات آباد و با نشاط ببینید بعد نظر بدهید که “با وضعیت امروز مخابرات این خواسته ها مقدور است” یا خیر.
    در انتها از شما تشکر میکنیم که بار دیگر به همه نشان دادید هنوز هم احساس، انساندوستی، علاقه به کرامت انسانی در بین مسئولان جایی دارد.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوستان خوبم
      لطفا شما ره بگذارید برای صحت سنجی با شما تماس بگیرم
      واقعا این چند روزه بقدری تحت فشار قرار گرفته ام برای اخبار گروهها که کلا دیگر بدون تماس نمی توانم به چیزی اعتماد کنم

  9. سید می گوید

    با سلام اگر خواسته باشند با این ترفند حق و حقوق چه حال و گذشته قانونی ما (شاغل و بازنشسته ) پایمال کنند ما به جنگ هر دو میرویم

  10. کارمند ساده می گوید

    بعنوان کارمند مخابرات مخالفتی با مدیرعامل جناب صدری ندارم پس ازآمدن ایشان به بخشی ازمطالبات خود هم رسیده ایم اما این مطلب شما اصلا صحیح نیست که میخواهیدهیات مدیره رابه چالش بکشید!
    براساس کدوم قانون مدیرعامل راباید وزارت انتخاب نماید؟
    همین بده بستان های گذشته بوده که مخابرات را به این روزانداخته است.

    1. 111 می گوید

      اصلا چنین چیزی نیست که مدیرعامل را باید وزارت انتخاب کند .طبق قانون انتصاب مدیران حق سهامدار بالادستی است نکته دیگر اینکه چرا این مدیران که می بینند موجب دعواهستند دست از حب خدمت خود برنمی دارند و مخابرات را بحال خود رها نمی کنند ؟بدون اغراق در هیچ دوره ای ندیدیم مدیر عامل اینقدر برای ماندن پافشاری کند

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        لطفا کمی تحقیق کنید

  11. ناشناس می گوید

    برای اینکه حق وحقوق کارکنان راپرداخت نکنند دوباره جنگ زرگری راه انداختند خدا خیرشان نده

  12. یا شاسین آذربایجان می گوید

    دولتمردان ما مملکت رو بجایی رسوندند که همه برای سلامتی و بهبودی ترامپ و ملانیا از کرونا دعا میکنند و نذر

  13. (^ ^) می گوید

    مخابراتی که از پول ودایع مردم توسعه یافت ملی بود ونه دولتی که خصوصی کردند تمامش حق الناس است همچون خوی درندگی سر لاشه مفت دعواست . خدا بخیر کنه وضع ما شرکتی ها را در مخابرات که حتی از حداقل ها و طبقه بندی مشاغل میخورند خدا ازشون نگذره .

  14. ناشناس می گوید

    البته نتیجه آرامش ظاهری در دو سال گذشته و عدم درگیری دو سهامدار عمده هم چیزی به جز این نبود که این ماه حقوق پرسنل نهم ماه پرداخت شد! به علاوه وزارات ارتباطات به شکلی عجیب به دنبال طرح هایی از قبیل بیت استریم هست که عملاً نابودی مخابرات رو در پی خواهد داشت! شاید جنگ دو سهامدار به ضرر مخابرات باشه ولی روابطشون هم به نفع مخابرات نبوده! با مروری بر دو سال مدیریت عاملی مهندس صدری این نتیجه به دست خواهد آمد.
    فقط امیدوارم این تغییرات روی توافق پرسنل با سهامداران نتیجه منفی نداشته باشه!

  15. ناشناس می گوید

    سلام سر دبیر محترم
    با تعویض احتمالی مدیر عامل
    در اجرای احکام کارکنان که اتفاقی نمی افتد.

  16. ناشناس می گوید

    پس اجرای احکام و معوقات و….همه پر
    روز از نو روزی از نو

  17. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    با سلام از قدیم وندیم چیزی گفتن درست یا غلط نمی دانم. جنگ سر تیکه ای از لحاف ملا است . هر که زورش بیشتر برسد لحاف بیشتری خواهد برد. تو خود حدیث مفصل بخوان ……؟

  18. بازنشسته اخیر می گوید

    از وعده و وعید های مکرر و تو خالی صدری معلوم بود رفتنیست و فقط به دنبال خرید زمان برای پشت سر گذاشتن بی سر و صدای چند صباح باقیمانده است.خلاصه از اوضاع فعلی معلومه که همه وعده های داده شده برای آینده بهتر کارکنان و بازنشستگان کشک بوده و بس.یادمون نره ما تاوان خوش باوری و ساده لوحی خودمان را پس می دهیم.

  19. محمدمحمدخانی می گوید

    سلام علیکم
    بنظرمیرسد تحلیل جنابعالی بیشترسمت وزارتخانه غش کرده است
    لازم بذکراست توافق باوزارتخانه که تاالان بامخابرات بآآن داشته است ضررهای هنگفتی را عاید مخابرات کروه است
    مانند بیت استریم
    خرید stm1
    که مخابرات ایران را ملزم به خرید از یک نهاد نظارتی خاص کرده است
    والبته بسیار موارد دیگر لذا هروقت ماهی رو ازآب بگیدی تازه هست
    ان شاا….

  20. ناشناس می گوید

    برنامه‌ها کاملاً مشخص و از پیش تعیین شده ست و قابل حدس بود.
    طی یک برنامه حساب شده، یک درگیری صوری بین سهامداران ایجاد میشه و کل توافق هایی که به کارکنان مربوط میشده، برای مدتی نامعلوم تعلیق میشه، اینکه گفته میشه هیچ دستورالعملی برای محاسبه گروه‌ها و غیره برای مناطق ارسال نشده که بیخودی نیست، برنامه‌ای پشت این قضیه بوده و هست.
    اگر سهامدار عمده راست میگه، به همین طریقی که راجع به هیئت‌مدیره و مدیرعامل عمل میکنه، حقوق کارکنان رو هم مصوب کنه.
    هیچ راهکاری به جز تجمع کارساز نبوده و نخواهد بود. مدتهاست که دلسوزان این رو بیان می‌کنند، با تجمع مشکلات مربوط به کارکنان و حتی سایر مشکلات مخابرات حل میشه، چون افرادی صاحب قدرت رو مجبور به دخالت در امور و اوضاع مخابرات می‌کنه و سهامداران، چه ستاد و چه وزارت ارتباطات به حاشیه رانده خواهند شد.

    1. ناشناس می گوید

      افسوس ما کارکنان هنوز نمیدونیم معلمان با تجمع های گسترده به حق و حقوق خود رسیدن ولی ما ازین یک کار کوچک هم ناتوانیم هیچ حرکتی نمیکنیم ولی ادعای انچنانی داریم اینجاست که باید گفت ازما ست که بر ماست

نظرات بسته شده است.