مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده های حقوقی -رسمی ها در نیمه اسفند ۹۹

مخابرات ما- خبر دقیقی از زمان پرداختهای حقوقی نمی توان داد.مخابرات هر لحظه آبستن خبر و حادثه تازه ای است که مسدود شدن حسابها فقط ساده ترین آنهاست بهمین دلیل بهتر است صرفا منتظر پرداخت بمانیم.

اما تعداد سوالات و کامنت های شما بسیار زیاد است و نمی توان نسبت به آن بی تفات بود لذا  ما را وادار می کند حتی شنیده ها را هم منتشر کنیم ضمن اینکه همه ما با هم در این آخر سالی، مشکلات مشابهی داریم و نیاز به نقدینگی همگانی است! با اعتبار کار راه نمی افتد!

 

پس، از شما می خواهیم صرفا این نوشته را به عنوان یک شنیده در راهروهای شرکت در نظر بگیرید نه چیزی بیشتر.

 

شنیده شده است مخابرات ایران می خواسته عیدی رسمی ها و شسکامی ها را روز ۵شنبه واریز کند اما همراه اول بد قولی کرده.دلیل این بدقولی بماند برای بعد تا در موردش صحبت کنیم  اما فعلا حرفهای مهمتری داریم.

در پی این واقعه اینک مخابرات تصمیم دارد روز شنبه یا یکشنبه عیدی افراد مانده را واریز کند. ضمن اینکه گفته می شود به احتمالی بهره وری ۹۸ رسمی ها هم در آن باشد اما اگر جای شما بودیم تا پول را نگرفته ایم روی آن حساب نمی کنیم.

 

 

1282480cookie-checkشنیده های حقوقی -رسمی ها در نیمه اسفند ۹۹

Please rate this

0 1 2 3 4 5
58 نظرات
  1. لعنت خدا می گوید

    میگن چرخ مخابرات نمیچرخه.این درست نیست سود های میلیاردی سهام داران کم شده دس بردن تو حق حقوق کارگران.سیر نمیشن

  2. به دنبال جناب صدری می گوید

    جا داره یک تشکر ویژه از آقای سلطانی به عمل بیاد .
    کلا از وقتی اومدن وضع بدتر شده
    بخدا زمان جناب صدری اینطور نبود یه نگاه به گذشته کنید تقریبا هر ماه قسمتی از معوقات پرداخت میشد.

    1. حق گو می گوید

      فیضی با پور رنجبر و پور رنجبر با ابراهیمی و ابراهیمی با دهناد و دهناد با سرائیان و سرائیان باصدری و صدری با سلطانی هیچ فرقی نداشته و ندارند . همگی یک رنگ و یک سطح و از یک منبع هستند .

  3. ناشناس می گوید

    تخریب روح و روان کارمندان تنها وظیفه مدیریت مخابرات است والسلام

  4. همکارشما می گوید

    سلام ..خدمت سردبیر عزیز …بنده از مخابرات خوزستان هستم ..میخواستم بدونم چرا مابه التفاوت پایه سنوات اونایی که شرکت خدمات اول از ۹۴ براشون محاسبه کرده نسبت به اونای که از ۹۱ و یا ۹۲ و یا ۹۳ هستن متفاوته و مبلغ پایه سنوات ۹۴ به بعد ۶۹۹هزارتومن میباشد و این مبلغ نسبت به مابه التفاوت از سال ۹۱ به بعد خیلی کم است و میخواستم دلیل آن را اگر میدانید توضیح هید ….چرا که مابه التفاوت سنوات سال ۹۱ به بعد نزدیک ۶ الی ۷ میلیون میباشد؟

  5. ناشناس می گوید

    عیدی نیروهای رسمی کی پرداخت میشه شما را خدا پیگیری کنید و یک خبر بدین

  6. دوست سردبیر می گوید

    سردبیر جونم سلاممممممممممممممممم
    کجایی
    نکنه خجالت می کشی خبری نداری بابا اونهایی که باید خجالت بکشن ککشون هم‌ نمی گزه
    یه حرفی بزنید نگرانتون شدیم

  7. بازنشسته می گوید

    فیش من که تمام خواربار ومتعلقاتش میشه اقساط بدهکاری! میمونه اگه برای یه مناسبتی اعیادی ویا تولدی وجهی واریز کنند . از معوقات رفاهیات سال ۹۳تا ۹۶ هم که نه اطلاعی نه حکمی نه گزارشی. .هیچ ..اگه صدقه دادن شکرت !!اگر هم ندادن به شیطان رجیم .اگه همین مدیران متعالی فعلی شرکت یه ذره ما بازنشسته ها رو ادم حساب میکردن یه گوشه فیش حقوقی به تفصیل میگفتن که چقدر طلبکار هستیم وکی پرداخت میشه!!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      قربون شکلت چی شده که مجبور شدی این همه قسط بسازی؟
      حتما مشکلی چیزی پیدا کردین نه؟
      نمیدونم چرا آرامش از زندگی ماها رفته؟

  8. ناشناس می گوید

    سردبیر جان، این شایعه، نه فقط بخش مربوط به بهره‌وریش، بلکه کلش اشتباه بود!

  9. ناشناس می گوید

    وای مردیم از بیخبری
    سردبیر جان یه خبری بزار دیگه از عیدی

  10. ناشناس می گوید

    سلام از شما درخواست میکنیم چون به کسی دیگه دسترسی نداریم پیگیری کن ببین امروز خبری از واریز عیدی هست یا بازم باید در انتظار بمانیم این دیگه ظلم اشکار است اینقدر باید شرمنده زن وبچه ها شویم خدایا به دادمان برس

  11. سید می گوید

    سلام.
    والا تو این ۳۰ سال که ما کار میکنیم روزای بدتری رو هم شرکت مخابرات تجربه کرده ولی نذاسته حقوق و عیدی کارمنداش بمونه.متاسفانه الان مدیرانی بر منصب هستند که برای راضی کردن مافوقاشون دست به اموال شرکت میبرن هیج که به حقوق کارمند و کارگر بیچاره هم رحم نمیکنن.این یک واقعیته.از مخابرات فقط اسمش مونده

  12. مستاصل می گوید

    سلام سردبیر بعد از خدا امیدمون به خبرهای شماست.
    منتظریم.

  13. لنگ پول نان می گوید

    امروز ۱۷ ام یکی خبری از عیدی و حقوق اسفند بده

  14. رنجبر از خراسان می گوید

    خدا نگذرد از مسببان جدایی همراه از تلفن ثابت ………………………

    الان همین همکاران نگهداری انتقال که جزو گروه تلفن ثابت هستیم نگهداری و ترمیم کابلهای BTS ها را بعهده داریم واقعا ظلمه که دودش مال ما کبابش ما اوناست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. رضا ممقانی می گوید

    این یک پروژه است که کارکنان زودتر بازنشست شده وبروند .شخصا من خودم تصمیم گرفتم در این یکی دو ماه آینده تقاضای بازنشستگی کنم

    1. ناشناس می گوید

      به سلامتی؟

  16. ناشناس می گوید

    عرضه پرداخت حقوق ندارند ادعای مدیریت گوگل را دارند

  17. ناشناس می گوید

    بنده که مطمینم تمام معوقه ها بهمراه عیدی ،هر سه تا بهره وری، مناسبتها… بهمراه حقوق اسفند تا بیستم داده میشود😐😐

    1. ناشناس می گوید

      خدا از قلمت و از دهنت بشنوه

    2. ناشناس می گوید

      اگه بشه چی میشه

  18. کارمند رسمی شرکت مخابدات ایران پیشرو در ارایه خدمات نوین ارتباطی چه عریض و طویل ولی... می گوید

    سلام سردبیر جان ببخشید معذرت میخام برن جمع کنن با مدیریت کردنشون منظورم شخص خاصی نیستا همه ی اونهایی که اسم مدیر ا یدک میکشن.شانزده روز از اسفند گذشته الان باید حقوق اسفند راهم داده باشن اونوقت هنوز عیدی و بهره وری و بقیه عقب موندگی هارم ندادن
    چند سال پیش یه مدیر داشتیم منو صدا زد اتاقش گفت فلان رییس اداره بازنشسته میشه میخام تورو بزارم رییس اداره من کارشناس بودم اون اداره انقد وسیع بود که ۴تا کارشناس مسیول داشت گفتم من؟نه نمیتونم.سخته. مدیریت کردنه اینا سخته.خندید و گفت اتفاقا مدیریت کردن انقد راحته که فکرشم نمیتونی بکنی.بگذریم که چه اتفاقی افتاد.الان میفهمم راست میگفت اون بنده خدا مدیریت کردن یعنی فقط حقوق مدیریت بگیری.والسلام بقیشم بالاخره میگزره

    1. ناشناس می گوید

      حق داری – مدیریت کردن به معنای واقعیش که همون مسیولیت پذیری باشه خیلی سخته
      اما توی ایران چنین مدیریتی کمتر پیدا میشه

  19. ناشناس می گوید

    با سلام ، این که نشد هر روز بدتر از روز گذشته ، پس جواب زن و بچه را چه بابد داد و دراین کشور اسلامی داد را باید به کجا برد ، مگر می شود شرکتی با این همه درآمد در پرداخت عادی خودش بماند . به نظر بنده باید یک اعتراض دسته جمعی در مقابل قوه قضایه بابت این همه ستم و ظلم داشته باشیم . واقعا شورش را درآوردند.

  20. ناشناس می گوید

    کمیسیون تلفیق مجلس ضمن پافشاری مجدد بر افزایش ده درصدی مالیات شرکتهای اینترنتی، علاوه بر تصویب گران کردن اینترنت، منابع آنرا به صداوسیما برای نظارت بر فضای مجازی، به مخابرات ایران برای «مقابله» و رقابت با اینترنت ماهواره‌ای اختصاص داد.

نظرات بسته شده است.