مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیریت تجربه مشتری، جایی برای صعود

مخابرات ما- جایی که بایستی تجربه مشتری را به عنوان یک مزیت در نظر گرفت همین شرایط رقابتی است.



مدیریت تجربه مشتری، جایی برای صعود📈

جلسه اول

 

🔷️ بین شرکت ها و اپراتورهای مخابراتی رقابت شدیدی در حال انجام بوده و جایی که بایستی تجربه مشتری را به عنوان یک مزیت در نظر گرفت همین شرایط رقابتی است.

🔷️ در این بین ساده سازی خدمات یک راه حل منطقی جهت افزایش فروش محصولات و خدمات در صنعت مخابرات برای بخش های B2C و B2B بوده و اینکار در شرکت مخابرات از چندی پیش در حال پیگیری و اجرا می باشد. برای اینکه تمام این فرایندها با موفقیت تکمیل شود بایستی خدمات را شخصی سازی و در کنار شخصی سازی به ایجاد ارزش افزوده برای خدمات نیز برنامه داشت.

 

🔴 به نظر شما👨‍💼

🔵 شرکت مخابرات تا چه اندازه به تجربه مشتری اهمیت می دهد؟
🔵 برای ایجاد احساس راحتی در خرید و استفاده در مشتریان تا به حالا چه فعالیت هایی انجام شده است؟

 

این سلسله مطالب ادامه دارد پس با ما تبادل نظر کنید تا در جلسات بعدی بیشتر با هم گفتگو کنیم.

 

 

1352690cookie-checkمدیریت تجربه مشتری، جایی برای صعود

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. رنجبر از خراسان می گوید

    درحال حاضر مخابرات بهيچوجه قابل رقابت با ديگر شركت ها نيست چون اصلا هيچ برنامه جدي براي پشتيباني مشتركين ديتا نداشته و مشتركين واقعا ناراضي وبي اعتماد شده اند و 2020 با كمبود پرسنل پشتيبان و عدم دانش كافي پرسنل پاسخگو مواجه ميباشد

  2. بابک می گوید

    سلام؛
    با کدام دانش تخصصی؟
    با کدام بانک اطلاعاتی مناسب؟
    با کدام الگوبرداری ؟
    با کدام نیروی مناسب ؟
    با کدام ….؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات بسته شده است.