مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دستور مدیر عامل برای مدیران بلافصلش، تقاضای بازنشستگی را پر کنید

مخابرات ما – مدیر عامل مخابرات ایران دز یاداشتی اداری از تمام مدیران بلافصلش خواسته است اگر مشمول طرح بازنشستگی هستند حتما فرم و تقاضا را کامل کنند.

 

مخابرات ما- پیش از این مهندس سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران از تمامی مدیران بلافصلش خواسته است چنانچه مشمول بازنشستگی هستند حتما تقاضای خود را در Hr  کامل کنند و آماده بازنشسته شدن باشند.

 تا پایان هفته تمامی معاونین مدیرعامل ، مدیران کل ستادی و مدیران مناطق (مدیران بلافصل )بالای ۳۰ سال سابقه درخواست بازنشستگی خود را درسامانه HRIS ثبت فرمایند .
ضمنا انتظار دارد مدیران یاد شده رفتار مشابه را بامدیران و روسای زیر مجموعه خود انجام فرمایند.

در اصلاحیه بازنشستگی که امروز دوشنبه از سوی معاون توسعه نیروی انسانی منتشر شده یک بار دیگر دقیقا به این موضوع اشاره شده تا تکلیف همه روشن شود.در این اصلاحیه آمده است:

  • با توجه به لزوم برنامه ریزی نیروی انسانی، ضروری است پیش بینی های لازم برای جایگزینی مدیران دارای سنوات 30 سال و بالاتر (در کلیه سطوح مدیریتی) صورت پذیرد. بدیهی است با عنایت به لزوم چابک سازی ساختار سازمانی، انتصاب افراد جایگزین، صرفا در پستهای مدیریتی که فعالیت مربوطه، دارای فوریت و ضرورت در امور جاری و مهم شرکت می باشد و با رعایت ضوابط مربوطه مجاز است.
1352930cookie-checkدستور مدیر عامل برای مدیران بلافصلش، تقاضای بازنشستگی را پر کنید

Please rate this

0 1 2 3 4 5
16 نظرات
  1. همکار می گوید

    باسلام به نظربنده تصمیم بسیار عالی وخوبی گرفته شده وباید مدیرعامل محترم باقاطعیت این موضوع روپیگیری کنه وهمکارانی که مقاومت میکنند قاطعانه برخوردبشه واقعا دستمریزاد مدیرعامل

  2. ناشناس می گوید

    فعلا قصد طلاق دادن مخابرات را نداریم آقای مدیرعامل ،کجا بهتر از خانه مادر خانم، شما مهمان موقتی آقای مدیر باید برای خودت فکری بکنی.بای بای مدیر عامممممممل

  3. ناشناس می گوید

    سلام آمار متقاضیان بازنشستگی در استان ما بعد از بخشنامه بازنشستگی تهدیدی خیلی خیلی کم شده

  4. ناصر می گوید

    سلام و عرض ادب
    با توجه به اینکه بخشنامه مدیرعامل مصوبه هیات مدیره نمی باشد به نظرم وجهه قانونی ندارد و هرگونه اقدام خودسر مدیر عامل در خصوص تهدیدات مندرج در بخشنامه می تواند پیگرد قانونی داشته باشد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ناصر خان
      بخشنامه بازنشستگی بدون مجوز هیئت مدیره شدنی است؟
      حرفها میزنید ها!

  5. ناشناس می گوید

    دمت گرم مدیر عامل قاطع و نترس. عالی بود

    1. ناشناس می گوید

      قاطع و نترس؟!!! چه حرفها. تهدیدشون فقط برای کارکنان عادیه که دستشون به جایی بند نیست. هنوز جوهر امضای انتصاب جناب شکوری با 33سال سابقه به سمت معاونت راهبرد خشک نشده. دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو

  6. مهدوی از ایلام می گوید

    اینا که خودشون قبلا بازنشسته شده اند وسالها هم از بازنشستگی آنان گذشته وسنشان هم اقتضا نمیکنه که مجری چابک سازی ؟؟؟؟!!!! مخابرات شوند…..
    بیشتر شبیه جک هست
    آقای سلطانی برو مشاوره به همکارانت در نیروی انتظامی بده ویا اگر شرکت حفاظتی امنیتی نداری برو مجوز بگیر

  7. ناشناس می گوید

    از بس دروغ تحویل این خلق الله دادن که یه جورایی به نظر میاد دارن فیلم بازی میکنن تا آمار متقاضیان بازنشستگی افزایش پیدا کنه.از ما بازنشسته ها که گذشته خدا به داد شما شاغلین برسه.

  8. ناصر می گوید

    سلام خدمت آقای سردبیر عزیز
    آقای مهندس سلطانی ۳۰ سال سابقه دارند؟

  9. ناشناس می گوید

    سلام و ارزوی موفقیت برای خانواده بزرگ مخابرات از هر جنسی پیمانکاران عزیز قراردادی و دوستان رسمی که سالیان سال برای این شرکت زحمت کشیدن و ضمن تشکر از مدیر عامل که این دستور العمل را به مدیران بسط دادند و عرض خسته نباشید به اقایان دکترزارعیان بیدخام و بخصوص مدیران خسته منطقه تهران

  10. کاکتوس می گوید

    بهتر بود بجای حذف مدت سربازی، محدودیت ها شامل کسانی میشد که درخواست بازنشستگی نداده اند. اما فردی که درخواست داده اما به دلایلی که خارج از اختیارش است مانند عدم پرداخت بیمه سربازی، نه درصدی بودن و… امکان بازنشستگی نداشته اعمال محدودیت ها ظالمانه خواهد بود.

  11. H. B می گوید

    این جماعت صندلیشون بهشون چسبیده، بعید میدونم شبها روی تخت بخوابن، با همون صندلی میرن خونه و روی همونم میخوابن، اقای سلطانی کار سختی در پیش داره

  12. سعید می گوید

    سلام
    سردبیر محترم بخش نامه ایثارگران و جانبازان در مورد این طرح چگونه است و چند سال میتونن بمونند.. ممنون

  13. بازنشسته مالی می گوید

    باسلام.اقایون میگویند پول برای پرداخت مطالبات چندین ساله بازنشستگان ندارند نمیدانم چه جوری میخواهند افراد بالای سی سال را بازنشست کنن برفرض برای قسط اولش طبق گفته خودشان با بانکها هماهنگ کرده اند (یعنی وام با سود بالا) بقیه پول را میخواهن چه جوری بدهند یقینا نمیتوانند بدهند بعد از اینکه اینها رو ازاداره بیرون کردن فکر نکنم بعدا جوابگو باشند تازه میشوند مثل ماها که هر روز تجمع ودرخواست مطالبات وغیره یعنی قوز بالای قوز.امیدوارم اینطور نباشد.

  14. فرزند جانباز می گوید

    امیدوارم استخوان خورد کرده های مخابرات همیشه سالم و سلامت باشند که ما هر چه داریم از این عزیزان است در این شرایط بد اقتصادی واقعا حق دارند نگران باشند مخصوصا الان که هزینه های بیشتری دارند و خانواده عزیزان با نوه و عروس و داماد قطعا خرج بیشتری خواهد داشت من در این چند روز با چند نفرشان کل کل داشتم و تند حرف زدم و گفتم ۳۰ سال تمام شد باید بروید هنوز هم همین اعتقاد را دارم و مطمئن هستم که در آینده این اتفاق برای خود من هم خواهد افتاد ولی بیاید قبول کنیم که این طبیعت و قانون آن است و دوستان باید بازنشسته شوند از مدیران آینده مخابرات و فعلی هم خواهش میکنم تمام حقوق این عزیزان را کامل و بدون کم و کاست پرداخت کنند اول از همه هم از خودشان شروع کنند مثلا جناب مهندس فرقانی خاک پای همه بزرگان و پیشکسوتان مخابرات هستم بی ادبی بنده را ببخشند.

نظرات بسته شده است.